Deeltijd T

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoeveel tijd geef je gemiddeld uiting aan je T-gevoelens?

100%
8
22%
95%
2
5%
50%
11
30%
25%
3
8%
<10%
8
22%
bijna 0
5
14%

Totaal aantal stemmen: 37

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik zit 100% in de transwereld....met name, de TRANSportwereld.....alleen als ik vakatie heb dus ff niet :wink:

Ik heb op 0% gestemt.....ook zit ik als ik vrij heb met allerlei soorten genderbenders en dergelijken te feesten.....maar geen van hun zal ooit zeggen, dat die een T*gevoel heeft.....of erover discuteren op foren zoals deze hier bvb :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ik ga er meestal vanuit dat de percentage's omhoog gaan. Zoals jij later beschrijft dan ga jij met de percentage's naar beneden.

Je vroeg om hoeveel je uit met je T gevoelens. Vanuit mijn optiek zou ik zeggen 10% gedachten en dan een stijgende lijn naar volledige uiting en dat zou dus in mijn optiek 100% zijn. :)

of ik heb het verkeerd gelezen/begrepen. :cry:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ah, nu begrijp ik de verwarring. Jij gaat uit van de hoeveelheid uiting, ik van de tijd. Met mijn tweede post heb ik mijn persoonlijke situatue uitgelegd en die heeft jou op het verkeerde been gezet blijkbaar, maar goed, dat is ook niet zo belangrijk. Er wordt weer gepost :-)

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Irene schreef:Ah, nu begrijp ik de verwarring. Jij gaat uit van de hoeveelheid uiting, ik van de tijd. Met mijn tweede post heb ik mijn persoonlijke situatue uitgelegd en die heeft jou op het verkeerde been gezet blijkbaar, maar goed, dat is ook niet zo belangrijk. Er wordt weer gepost :-)

Irene
Hihi, maar dat houdt wel snel op als iedereen het idee heeft dat meedoen aan polls geen nut heeft :P
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik las het ook zoals Dhiamara het las en heb dus op 100% gestemd.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Frederique_ schreef:Ik las het ook zoals Dhiamara het las en heb dus op 100% gestemd.

Groetjes,

Frederique
Me 3.
Vanaf maandag naar de 100% hoop ik.. :lol:
Heidii
ff weer wat posten

Bericht door Heidii »

Dit is wel een beetje een lastige vraag. Heel vaak heb ik thuis wel een rokje, panty, maillot aan. Staartjes of diadeem in het haar. Sowieso damesondergoed. Maar full Heidi met make up, kleding en haardracht ga ik misschien gemiddeld eens per week of zo. Dat is vooral omdat het me erg veel tijd kost.
~Hay-di
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Tja, na een aantal dagen de minuten te hebben bijgehouden kom ik tot een score van ca. 50%. Dat stem ik dan ook maar, hoewel het nog wel eens sterk schommelend is. Er zijn nog altijd een aantal plaatsen waar ik er niet mee voor de dag kan of mag komen. En eigenlijk is het voorlopig, en misschien zelfs wel voor altijd, wel goed zo. Laat ik het andere stuk van mezelf nog maar niet helemaal weggooien, want zo heb ik ook geleefd, en zowel hoogte- als dieptepunten meegemaakt.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Plaats reactie