Aldus een advertentie op de homepage. Maar zie ik nu iets over het hoofd of weet je pas wat je betaalt als je al besteld hebt?Kortingsactie travestie.org bezoekers Nieuw
Every T woman deserves contactbreastprosthesis.com
De nieuwe website www.contactborstprothese.com. heeft een uitgebreider assortiment zelfhechtendeborsten en zelfhechtende tepels in haar assortiment.
De korting actie geldt uitsluitend voor bezoekers van de website travestie.org Bij uw bestelling via de website is de note: bezoeker van travestie.org vereist om de borsten thuis of per postbus bezorgt te krijgen voor de actie prijs.
De opdrachtbevestiging die u na bestellen ontvangt wordt automatisch verstuurd en heeft de normale catalogie prijs van de website. U ontvangt 48 uur na bestellen een gewijzigde opdrachtbevestiging met de juiste actie prijs. Er zijn uiteenlopende betaal methoden mogelijk, ook betalen via IDEAL. Bij betalen via IDEAL retourneren wij het teveel betaalde bedrag bij levering.
U betaalt geen verzendkosten bij vooruitbetalen d.m.v. bankoverschrijving of via IDEAL. Voor klanten uit België die betalen via IDEAL retourneren wij de verzendkosten tijdens de actie periode bij levering.
Bestel nu! Zolang de voorraad strekt! Voor meer informatie Mail of mail .
De aktie begint op 22 september.
Maar wat kost het nou?
Moderator: Moderators
Maar wat kost het nou?
Nu ik zit nog steeds te wachten op een berichtje, maar dat blijft wel lang uit. Ik denk dat we met een kluitje in het riet gestuurd worden.
Als je bij een normale prothese adviseuse gaat praten denk ik dat je ze ook wel goedkoper kan krijgen dan hier vermeld op de site.
Nu is het wel zo dat ik meerdere prothese heb kunnen proberen, en tot nu toe bevallen de protheses van Amouna mij het beste.
Ik hoop dat de beheerders van de site ook eens gaan vragen bij dit bedrijf wat nu de prijzen zijn.
Groetjes Bea.
Als je bij een normale prothese adviseuse gaat praten denk ik dat je ze ook wel goedkoper kan krijgen dan hier vermeld op de site.
Nu is het wel zo dat ik meerdere prothese heb kunnen proberen, en tot nu toe bevallen de protheses van Amouna mij het beste.
Ik hoop dat de beheerders van de site ook eens gaan vragen bij dit bedrijf wat nu de prijzen zijn.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven