pruik, haar en kapsels
Moderator: Moderators
Ja Frederique je kunt ook bij de theaterwinkels zoiets kopen. BV Grimas Camouflage make-up. Maar dat moet je er in veel dikkere lagen opsmeren. en dat is niet zo natuurlijk. Met Ben Nye produkten lijkt het of het medium in de haartjes trekt. Die worden dan lichter. Waardoor het minder opvalt. Als ik het gebruikt heb dan is de volgende dag bij het scheren de lichte tint pas weer weg. Dus dat werkt toch iets beter. Maar je moet dan wel de goede kleur hebben. Er zijn 4 kleuren.Frederique_ schreef:Theaterwinkels kunnen je ook helpen (als je uitlegt wat het probleem is, het zou best kunnen zijn dat ze het specifieke produkt Ben Nye niet kennen). Ik heb zelf het vermoeden dat wat je daar koopt goedkoper is dan de speciale produkten van Travisage of Mariposa, simpelweg omdat er meer omzet in is.
Groetjes,
Frederique
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Chloe schreef:
Dit is de eerste keer dat IPL in deze draad viel
Als je wil weten wie het was Chloe, dan moet je even op pagina 2 kijken
Irene
Het ging toch over IPL (of moet ik nog verder terug gaan in de thread)?
Dit is de eerste keer dat IPL in deze draad viel
De poster wist dat het offtopic was[offtopic]
Ga binnenkort een ipl kin behandeling afspreken. Twee keer scheren en dan nog pukkels en blauw doorschijnen. Schiet niet op...
[/offtopic][/
Als je wil weten wie het was Chloe, dan moet je even op pagina 2 kijken
Irene
Kleine stapjes
Hmm, het is een tijd geleden, maar dat kon ik mij nog nèt herinneren .
Maar mijn opmerking verwees natuurlijk naar de opmerking van Joyy, die het over laseren heeft. Ik was laseren nog niet tegengekomen (IPL != laser), maar (en daarom mijn toevoeging) ik geef eerlijk toe niet alle posts gelezen te hebben. Dat het offtopic was, blijkt uit de TS (http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=5980)
Maar mijn opmerking verwees natuurlijk naar de opmerking van Joyy, die het over laseren heeft. Ik was laseren nog niet tegengekomen (IPL != laser), maar (en daarom mijn toevoeging) ik geef eerlijk toe niet alle posts gelezen te hebben. Dat het offtopic was, blijkt uit de TS (http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=5980)
Hé!Sybella schreef:ach als het hele onderwerp dan veranderd kan ik ook wel meedoen.
Ho!
Er staat "haar" in het onderwerp hè?
Het was wel gezellig.
Een leuke, vrolijke meid die me behandelde en verder was het net als oorbellen laten schieten.
Je voelt een paar prikjes en na een paar minuten sta je weer buiten.
Er is nog geen resultaat.Sybella schreef: Hoe is het resultaat?
Na 5 dagen tot 2 weken zou alles wat er nu zichtbaar is er geleidelijk aan uit moeten vallen.
Dan over 4 weken terug voor de volgende pets pats behandeling.
Ik mag me morgen pas scheren met als resultaat dat ik er nu dus uit zie als een aap.
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi SybellaSybella schreef:Daar ben ik het aan de ene kant wel met je eens, alleen staat het bij mij (als man) echt niet :S en het is onhandig omdat ik zeer dik haar heb (daardoor zal ik later ook niet kaal worden )Morbide schreef: Echte mannen zijn mans genoeg om lang haar te durven hebben. =P
Een randje wegscheren lijkt me ook niet echt een optie dus het wordt waarschijnlijk even priegelen met speldjes. Ik houd jullie wel op de hoogte hoe dat gaat.
Maar wat ik mij wel afvroeg, kan het zijn dat de keuze van de pruik ook uitmaakt? een pruik met pony zou zo'n probleem voglens mij niet geven
Je hebt ook speciale lijm om pruiken mee vast te zetten en ander doorzichtig dubbelzijdig tape gebruiken dat werkt ook prima..Als je lijn wil gebruiken neem dan wel speciale lijn wat geschikt is voor haarwerken meestal wel bij een afroshop te krijgen en kost iets van 5 euro..Haarstukken worden hier ook wel eens mee ingelijmd aan het haar zelf van een persoon dus misschien iets voor jou om je haarlijn iets natuurlijker te krijgen van je pruik het voordeel er van is dat je pruik niet gaat schuiven..Lijn kun je het beste in een dun laagje aan de rand van de pruik doen en dan opzetten even aanduwen en klaar..Met dubbelzijdig tape geld hetzelfde eigenlijk..
En om je baardschaduw weg te kunnen krijgen kun je ook van kryolan de tv panstick gebruiken deze kun je dan ook gelijk als foundation gebruiken en je ziet geen baardschaduw altans dat is mijn ervaring ermee..Nu gebruik ik het niet meer aangezien ik weinig baardgroei meer heb na de ipl behandelingen..Kosten van een stick zijn ongeveer 11 euro en je doet er bij dagelijks gebruikt iets van 2 maanden mee..Stick is te koop bij de feestwinkel op het zuiderdiep daar heb ik hem ook wel eens gehaald..
Hoop je zo een beetje een goed advies gegeven te hebben..
Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla