Het hier bespreken van complicaties?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Vida Jane
ff weer wat posten

Het hier bespreken van complicaties?

Bericht door Vida Jane »

Lieve dames,

wat is jullie mening over het bespreken en publiceren van complicaties als bijkomend gevolg van een SRS hier op dit forum?

Ik probeer in contact te komen met lotgenoten maar kan me ook voorstellen dat uitweiden over e.e.a. shockerend kan zijn voor sommigen, zeker als je nog pre-op bent.

Het is niet mijn bedoeling om een negatief klaagzang over mijn ervaringen te publiceren maar ik wil oplossingen zoeken en bespreken voor sommige problemen die ik en misschien ook anderen hebben ondervonden.
Misschien een apart forum zodat mensen zelf kunnen kiezen of ze het wel willen lezen? Ik zit er erg mee in mijn maag.

Graag jullie mening...

Liefs,

Vida
Als je van iemand houdt, heeft alles nog meer zin.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Gewoon hier doen. Dit is niet voor niets het besloten transenforum.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.

Bericht door **** »

Is ook mijns inziens de goede plek.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik vind ook dat je dat hier moet kunnen bespreken, is misschien voor sommigen minder prettig, maar als je het onderwerp goed omschrijft (net zoals je nu ook gedaan hebt) kunnen mensen ook besluiten om het betreffende onderwerp niet te lezen, het is tenslotte niet verplicht dat je alles leest.
Plaats reactie