Mijn kast moet er ook aan geloven, de najaars schoonmaak.
Ik ben erachter gekomen dat ik een aantal kledingstukken simpelweg te weinig (of sommige nog nooit) aan heb en daarom lijkt me het beter om ze te verkopen.
En tegelijk hoop ik iemand van dit forum er blij mee te maken.
Het hele lijstje is een beetje 'doe maar een goed bod' maar ik heb in mijn hoofd wel richtlijnen waar ik het ongeveer voor wil verkopen.
trui One Size (rekt mooi mee dus kan voor M en L)
trui en capri (ja, dat zijn mijn benen)
capri maat L (maat 32)
Graceland ballerina's maat 44!
lak rokje maat L
leren top maat L maar vereist wel beetje cup b of c (of groter)
miss season broek maat L maar valt klein dus eerder M (nooit aangehad want is mij te klein)
jeansrokje maat L
grijs shirtje
lak top custom maar komt overeen met ong. maat L
lak broek maat L
bronx sleehaklaarzen maat 42 (nooit aangehad, zijn mij te klein)
Groetjes Sybella
PS: pb me als je interesse in iets hebt of als je een bod wilt doen
ook mijn kast wordt opgeruimd
Moderator: Moderators
wow, wat raar dat er nog niemand gereageerd heeft.
ik had ondertussen wel een bod of reactie verwacht.
Alles staat nog steeds te koop, behalve de ballerina's en de leren top, deze heb ik al wel verkocht.
Wees niet bang om te reageren, k ben redelijk en vriendschappelijk en indien nodig mag je best komen passen.
groetjes sybella
ik had ondertussen wel een bod of reactie verwacht.
Alles staat nog steeds te koop, behalve de ballerina's en de leren top, deze heb ik al wel verkocht.
Wees niet bang om te reageren, k ben redelijk en vriendschappelijk en indien nodig mag je best komen passen.
groetjes sybella
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Er zou vlugger reactie komen als je een vraagprijs erbij zou zetten.Het hele lijstje is een beetje 'doe maar een goed bod' maar ik heb in mijn hoofd wel richtlijnen waar ik het ongeveer voor wil verkopen.
Als we dan een bod uitbrengen weten we ongeveer aan welke prijs we ons kunnen verwachten.
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
hier baal ik van, ik had aangegeven dat ik een mailtje zou krijgen als er reacties waren maar die heb ik nooit ontvangen.
dus
Chica
Welke spijkerbroek bedoel je? in die korte(re) staat Maat L, size 32.
Zelf heb ik vaak maat L of maat 40. Ik ben niet zo goed in de vrouwen maten maar voor mij zit ie wel redelijk strak.
De langere spijkerbroek is volgens de broek ook maat L maar deze valt duidelijk nog kleiner. Ik zou zeggen dat dit omgerekend 36 of een krappe 38 is.
Voor de trui zou ik op marktplaats 15 euro zetten en dan men laten bieden. Voor jullie dansen vraag ik ongeveer 10 euro
Passen mag van mij altijd hoor
SandraTV
Ik zou idd eigenlijk de prijzen erbij moeten zetten, maar omdat ik sommige dingen ook op marktplaats heb staan waar ik een prijs neer zet en dan vervolgens laat bieden dacht ik dat ik dat hier misshien ook beter kon doen.
Groetjes
dus
Chica
Welke spijkerbroek bedoel je? in die korte(re) staat Maat L, size 32.
Zelf heb ik vaak maat L of maat 40. Ik ben niet zo goed in de vrouwen maten maar voor mij zit ie wel redelijk strak.
De langere spijkerbroek is volgens de broek ook maat L maar deze valt duidelijk nog kleiner. Ik zou zeggen dat dit omgerekend 36 of een krappe 38 is.
Voor de trui zou ik op marktplaats 15 euro zetten en dan men laten bieden. Voor jullie dansen vraag ik ongeveer 10 euro
Passen mag van mij altijd hoor
SandraTV
Ik zou idd eigenlijk de prijzen erbij moeten zetten, maar omdat ik sommige dingen ook op marktplaats heb staan waar ik een prijs neer zet en dan vervolgens laat bieden dacht ik dat ik dat hier misshien ook beter kon doen.
Groetjes