Zo! Niks te doen op zondagmiddag, zal ook weer eens een postje plaatsen. Ik leef dus nog...
Niet veel veranderd hier. Lijkt wat rustiger of verbeeld ik me nu?
Toedeloe!
Zwaai zwaai
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Zwaai zwaai
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Fijn dat je nog leeft
Het gaat hier in pieken en in dalen: vorige week was het vrij levendig, nu is het stilte voor de (kerst-)storm
Groetjes,
Frederique
Het gaat hier in pieken en in dalen: vorige week was het vrij levendig, nu is het stilte voor de (kerst-)storm
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- dagelijks aanwezig
-
- Forumdiva
Hoi Chantal,
alles goed met je ?
Hier is de winterslaap wel wat vroeg begonnen, vandaag is hier (Rotterdam) pas de eerste echte sneeuw gevallen.
Er is wel iets essentieels veranderd, en dat niet regelmatig mensen worden afgekraakt om wat of hoe ze zijn. De discussies zijn er soms nog, maar wat minder op de persoon gespeeld dan in het verleden vaak het geval was.
groetjes, Nannette
alles goed met je ?
Hier is de winterslaap wel wat vroeg begonnen, vandaag is hier (Rotterdam) pas de eerste echte sneeuw gevallen.
Er is wel iets essentieels veranderd, en dat niet regelmatig mensen worden afgekraakt om wat of hoe ze zijn. De discussies zijn er soms nog, maar wat minder op de persoon gespeeld dan in het verleden vaak het geval was.
groetjes, Nannette