Goed nieuws voor de harigen?
Moderator: Moderators
er zitten 2 tegenstrijdigheden in de kop versus tekst
de kop: deodorant stopt haargroei
de tekst rapt over haargroeiremmers
ik denk dat het wederom weer geld uitgeven aan een wassen neus is, tenzij die deo zo vol met allerlei ongezonde chemicalien zit dat het daadwerkelijk de haargroei laat verdwijnen, maar je moet niet raar opkijken als je 10 jaar later okselkanker hebt
de kop: deodorant stopt haargroei
de tekst rapt over haargroeiremmers
ik denk dat het wederom weer geld uitgeven aan een wassen neus is, tenzij die deo zo vol met allerlei ongezonde chemicalien zit dat het daadwerkelijk de haargroei laat verdwijnen, maar je moet niet raar opkijken als je 10 jaar later okselkanker hebt
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Deodorant moet je toch gebruiken dus baat het niet dan schaadt het niet. Overigens staat er ook dat de haargroei gewoon terugkomt als je stopt met het gebruik.
wat betreft vde risico's: het leven is nou eenmaal gevaarlijk en wie zegt mij dat de deodorant die ik nu gebruik wel veilig is.
Irene
wat betreft vde risico's: het leven is nou eenmaal gevaarlijk en wie zegt mij dat de deodorant die ik nu gebruik wel veilig is.
Irene
Kleine stapjes
huidige deos zijn ook zo ongezond als de pest, das een kwestie van 1 en 1 optellenIrene schreef:Deodorant moet je toch gebruiken dus baat het niet dan schaadt het niet. Overigens staat er ook dat de haargroei gewoon terugkomt als je stopt met het gebruik.
Irene
het leven is idd vol risicos, of je dergelijke risicos die gepaard gaan met je gezondheid dan maar moet opzoeken laat ik in het midden
Als ze er nu gelijk een flinke spuitbus van maken, zet ik een badmuts op en doe een knijper op mijn neus, en spuiten van onder tot bovenIrene schreef:Ervaringen zijn er niet, want het komt pas in januari op de markt
Je zou natuurlijk kunnen proberen om het als aftershave te gaan gebruiken
Ik denk trouwens dat ik het wel ga proberen
Irene
Ik heb ook opeens het gevoel dat mijn hele lichaam bezweet is.Chloe'tje schreef:Als ze er nu gelijk een flinke spuitbus van maken, zet ik een badmuts op en doe een knijper op mijn neus, en spuiten van onder tot bovenIrene schreef:Ervaringen zijn er niet, want het komt pas in januari op de markt
Je zou natuurlijk kunnen proberen om het als aftershave te gaan gebruiken
Ik denk trouwens dat ik het wel ga proberen
Irene
-
- Forumdiva