Dubbel blij

Algemeen

Moderator: Moderators

Saartje
Eredivisie

Dubbel blij

Bericht door Saartje »

Vanmiddag kwam ik het postkantoor uit en werd voor mij de deur open gehouden door een marokkaanse man van middelbare leeftijd.
Hoewel ik er zo vrouwelijk mogelijk bij loop ben ik alles behalve passabel zo op een doordeweekse dag.
Zoiets zet me dan toch wel even aan het denken...
Acceptatie en "allochtonen" anyone?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Er zullen ongetwijfeld een heleboel T's nare ervaringen hebben met allochtonen, maar ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad. Ik was laatst met een vriendin in een druk winkelcentrum en botste bijna op een mediterrane man (ik heb niet gevraagd waar hij vandaan kwam :-) ), gewoon even ongemakkelijk erg dichtbij en ik ben niet passabel genoeg, zeker niet op die afstand. Gewoon de normale wederzijdse excuses.
Ben ook wel eens tussen een groepje jongeren terechtgekomen, ook zonder problemen. Ik denk als je zelf niet al te schrikachtig doet en gewoon je ding blijft doen dat er in de meeste gevallen niks aan de hand is, maar nogmaals misschien heb ik tot dusver gewoon geluk gehad.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Waarom zou er van allochtonen geen accreptatie kunnen komen? Er wordt nu gesuggereerd dat het wereldnieuws is of zo. Ik woon vlakbij een moskee en heb nooit problemen met de allochtonen die hier zijn. Niet met de turk,niet met de marokkaan, niet mde chinees of antiliaan.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik heb zelf ook geen nare ervaringen, maar een vriendin van me wel. Wat mij altijd opvalt - uit haar verhalen - dat diegene die discrimineren (maakt niet uit welke groep) vaak ook degen zijn die het hardste roepen dat ze gediscrimineerd worden. Mijn vriendin als die ook maar iets durft te zeggen dat ze bv eieren tegen de ramen gooien wordt ze al beticht van discriminatie, of zou het aan haar liggen ?
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Amber79 schreef:Waarom zou er van allochtonen geen accreptatie kunnen komen? Er wordt nu gesuggereerd dat het wereldnieuws is of zo. Ik woon vlakbij een moskee en heb nooit problemen met de allochtonen die hier zijn. Niet met de turk,niet met de marokkaan, niet mde chinees of antiliaan.
hold your horses, niemand beweert dat er van allochtonen geen acceptatie kan komen

en het feit dat jij geen problemen hebt met allochtonen betekend niet dat niemand dat heeft
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hehe.....ik ben ja nu bijna altijd daar waar allochtonen vandaan komen en ik moet zeggen, dat ik daar veel meer acceptatie ervaar dan in Nederland.....in mun plaatsje kan ik nog niet eens naar de super lopen en ik heb negatief commentaar van de locale puberale hangjeugd :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Amber79 schreef:Waarom zou er van allochtonen geen accreptatie kunnen komen? Er wordt nu gesuggereerd dat het wereldnieuws is of zo. Ik woon vlakbij een moskee en heb nooit problemen met de allochtonen die hier zijn. Niet met de turk,niet met de marokkaan, niet mde chinees of antiliaan.
Nou, er wordt meestal gesuggereerd dat die mensen intolerant zijn naar "ons" toe.
Waar ik dus niet veel van merk als ik zo rond loop.
Maar ja, je mag in een positief berichtje natuurlijk altijd de min zien hoor. :P
AM_ber_79
Forumdiva

Re: Dubbel blij

Bericht door AM_ber_79 »

Saartje schreef:Maar ja, je mag in een positief berichtje natuurlijk altijd de min zien hoor. :P
Saartje schreef: Zoiets zet me dan toch wel even aan het denken...
Acceptatie en "allochtonen" anyone?
zo moeilijk is dat niet hoor. Misschien handig om het anders op te schrijven?

Opvallend genoeg zie ik geen topics over autochtonen en acceptatie. Of worden T's door elke autochtoon geaccepteerd?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

tis te hopen van niet iig
Saartje
Eredivisie

Re: Dubbel blij

Bericht door Saartje »

Amber79 schreef:
zo moeilijk is dat niet hoor. Misschien handig om het anders op te schrijven?
Zo langzamerhand is het beter om helemaal niet meer te schrijven.
Als ik met iedere poep, scheet en zucht rekening moet houden hier kan ik wel de hele dag typen.
Misschien zit het wel in het lezen, wie weet?

Zoiets zet me dan wel even aan het denken, WANT IK LEES/HOOR ALLEEN MAAR NEGATIEVE SHIT OVER ALLOCHTONEN EN ACCEPTATIE VAN T*'s.

Zo beter?

zucht
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

we geven amber haar eigen topic, werkte int verleden ook bij bepaalde figuren :wink:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Saartje schreef: Misschien zit het wel in het lezen, wie weet?
Wie weet. Of een combinatie van beiden. Dit is en blijft nu eenmaal een geschreven stuk dat altijd anders uitgelegd kan worden dan het bedoelt is. Om dan toch enige twijfel/mogelijke verwarring te voorkomen, is het misschien beter om het anders te formuleren. Of, zoals je zelf al deed, een klein stukje toe te voegen.
Joyy schreef:we geven amber haar eigen topic, werkte int verleden ook bij bepaalde figuren :wink:
Opblijven letten, die is er al:

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=6174

:lol: :lol:

Chan
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Chan »

ik heb een klein bedrijfje, zit wat verloop in klantenbestand, met kleine jaarlijkse omzetbedragen en bedragen die wel wat zoden aan de dijk zetten.
Van nieuwe klanten is een turk één van de grotere, van de kleinere nieuwe klanten ook marokkanen bijv. ,jongeren btw, en een geinige ivoorkuster, die al allerlei wilde uitgaansplannen met mij voorhad en me zelfs zijn vaderland wilde laten zien, maar helaas bleken die laatste 2 dingen alleen blabla. Acceptatie echter 100%.
Van hen die dit jaar met mij in overleg gingen om werk te doen voor hen zijn er 2 afgehaakt vanwege uitsluitend mijn TS-zijn, jaja 2 autochtonen....

Overigens is mijn acceptatie van de meeste allochtonen behoorlijk hoog, maar ook geen 100%, voor sommigen vind ik de Wilders-oplossing ideaal, maar ik zou sommige autochtonen ook wel enkele reis naar Antartica willen sturen.
ben oersaai, dus nix te vertellen
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Amber79 schreef:Dit is en blijft nu eenmaal een geschreven stuk dat altijd anders uitgelegd kan worden dan het bedoelt is.
Ik kan me voorstellen dat een onderwerp als "dubbel blij" voor verwarring kan zorgen. :roll:
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Het is heel fijn te horen dat we blijkbaar allemaal overal door iedereen worden geaccepteerd. Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat er nog maar 1 bevolkingsgroep is die ons niet accepteert zoals we zijn. En dat is de transgendergemeenschap zelf, waarin je nog steeds vaak pas mag meedoen als je precies hetzelfde denkt en doet als de ander, en die ander niet zal nalaten te blijven proberen je tot haar standpunt te bekeren
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Plaats reactie