Foto's

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Foto's

Bericht door Kim Femme »

Eerder deze week zag ik bij een pas daarvoor geplaatst profiel dat de T-Girl in kwestie
in korte tijd een paar keer haar foto gewisseld had.

Ik reageerde daarop met een berichtje met de vooronderstelling dat ze het wellicht leuk
vond om op die manier meer van haar foto’s aan de wereld te laten zien.

Met dit vertrekpunt wees ik haar op het bestaan van de site www.flickr.com
waar velen hun foto’s posten, elkaar’s kiekjes bekijken en van commentaar voorzien.
Ook honderden T-Girls, vanuit de gehele wereld en dus ook Nederland, hebben hier een
plekje gevonden en hun eigen “mini-site” gemaakt.

Daarnaast hebben zich groepen van gelijkgestemden gevormd en middels een prima zoekfunktie
kom je heel snel en gemakkelijk bij honderden T-groepen waaronder bijv. die van de “Dutch T-Girls”.
En vind je dat niet genoeg, dan creëer je heel simpel er zelf eentje bij en nodig je anderen uit
aan deze nieuwe groep deel te nemen.

En dit allemaal gratis… met een paar muisklikken registreer je je en even later kun je je foto’s uploaden.

Mijn geposte bericht met bovenstaande strekking stond dus aanvankelijk tussen de andere reacties
bij een profiel onder het tabblad “De laatste 10 profielen” maar zojuist zag ik dat alleen de mijne eruit verdwenen was…

Kennelijk er tussenuit gevallen…

Enfin, berichtje dus maar even opnieuw bij het profiel plaatsen.
Maar bij het herschrijven bedacht ik mij dat deze informatie wellicht ook
voor sommige andere, hier aanwezige, T-Girls interessant zou kunnen zijn.
Vandaar dat ik nu mijn reactie wat breder trek en ‘m plaats op het forum.

groetjes,
Kim.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Dank u, maar ik denk eerlijk gezegd dat de site bij de meesten hier wel bekend is. Zelfs bij mij :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie