~Liefs, Jesse.
![:oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Moderator: Moderators
Maar het type mensen dat hier naar de schietclub gaat is niet te vergelijken met vrachtwagenchauffeurs..Amber79 schreef:Wat valt er in te "verkloten" dan?
Ik ben zelf vrachtwagenchauffeuse en houd van modeltreintjes. Op mn werk is t nog niet bekend, maar er zijn meerdere ts die nog steeds werkzaam zijn in de (mannelijke) transportwereld. En in de modelspoorwereld ben ik niet anders bekend dan als Amber. Nooit geen problemen mee ondervonden.
de grap is eigenlijk dat hier geen enkel probleem gaande isDuracell schreef:Ik heb mij sinds kort aangemeld bij een schuttersclub vlakbij Breda.. Mijn punt is alleen een beetje dat het een mannenwereld is en ik mij niet zeker zou voelen als mijzelf. Wat kan ik het beste doen? ik wil deze hobby niet laten vallen namelijk.
~Liefs, Jesse.
Precies, de typische stereotyp angst, tot op het moment dat je daar voorbij bent. Daarom is de forum van onschatbaar waarde, om van anderen te horen hoe het werkelijk is, dat je er niet eerst zelf achter hoeft te komen.Joyy schreef:de grap is eigenlijk dat hier geen enkel probleem gaande isDuracell schreef:Ik heb mij sinds kort aangemeld bij een schuttersclub vlakbij Breda.. Mijn punt is alleen een beetje dat het een mannenwereld is en ik mij niet zeker zou voelen als mijzelf. Wat kan ik het beste doen? ik wil deze hobby niet laten vallen namelijk.
~Liefs, Jesse.
je bent er nog niet geweest , je weet niet hoe je je op dat moment gaat voelen, je weet niet hoe anderen op je gaan reageren, alles wat je er over schrijft is geheel en al door jezelf bedacht, heeft niets te maken met realiteit
ACU ?Amber79 schreef:Ik ben voor t eerst ook niet als "man" naar de ACU geweest, om daarna als "vrouw" te komen. Juist door je vanaf het begin als vrouw te presenteren, zal het makkelijker en ook duidelijker zijn. Niet alleen voor jezelf!
grappig ik kan me heringeren dat ik ooit wel als vrouw of wat daar voor doorging bij ACU kwam en er later probleemloos als man terecht ben gekomen.Amber79 schreef:Ik ben voor t eerst ook niet als "man" naar de ACU geweest, om daarna als "vrouw" te komen. Juist door je vanaf het begin als vrouw te presenteren, zal het makkelijker en ook duidelijker zijn. Niet alleen voor jezelf!