Prothese pret
Moderator: Moderators
Prothese pret
Hallo dames, kon niet slapen, dus dan maar de vraag stellen:
Ik ben op zoek naar voor mij passende protheses, een zo natuurlijk mogelijk effect, wat wil zeggen, dat ik een onder borst omtrek van 93 heb, en een mooie pasthunet bh van 90 D heb, dat mij heerlijk zit. Daar in heb ik losse siliconen vullingen, Breast enhancers die ik heb genomen om een idee van grootte en gewicht te verkrijgen, als proef. Daarmee kom ik op een borst omvang van 110+ wat omrekent naar een D.
Als ik een BH van 95 zou nemen wordt dat dan volgens tabellen een 95 C.
Moeten niet groter, dan wordt het te opvallend, en weer nog moeilijker om passende kleding te vinden.
Daarmee heb ik nu een aannemelijke borst omvang voor mijn lichaam grootte. Misstaat niet, dat vinden de dames van Livera en Hunkemoller ook, bij na vraag. Zo aardig, de dames aldaar.
Nu weet ik dat er Amoena protheses zijn, en die zouden erg goed zijn. Zo ook de prijs. Die kunnen nog altijd. Daarom overweeg ik eerst voordeliger protheses te proberen, en misschien later evt de Amoena te nemen, althans zodra ik die kan betalen.
Er zijn bv op Ebay van Special trade siliconen protheses voor aannemelijke voordeliger prijzen dan de Anoema. Het proberen waard, althans zo lijkt het.
En wie heeft goede raad qua vorm, driehoek of traan.
Er zijn ook wat voller, ronder protheses, wat meer natuurlijk voorkomt, althans te zien, zonder BH. Meer passend bij een vrouw van middelbare leeftijd+ , zoals ik Wat dan ook meer natuurlijk lijkt zonder BH of met een plattere / slappere BH.
Zelfklevend of niet. ( Zelfklevend heeft mijn voorkeur want ik denk dat er meer mogelijk is met kleding. )
Ook gewicht. Ik heb nu 460 gram per borst er in hangen en ik weet niet eens dat ik ze draag.
Mee deinen, op een natuurlijke manier zou ook een heel echt gevoel opleveren denk ik.
Wat de Special trade betreft, ze geven C D etc op, met afmetingen en gewichten, maar zeggen niets van of de protheses ingedrukt en dus wijder gaan / meer vullend worden, wanneer ze in een BH komen, zoals natuurlijke borsten dat doen. Met de opgegeven hoogtes ze zijn allemaal veel meer dan de maat waar ik op uit kom van mijn BH. Dat is zonder meer het nadeel van niet kunnen passen voor het kopen.
Zijn er dames die hun ervaringen / tips willen mededelen?
Ik ben op zoek naar voor mij passende protheses, een zo natuurlijk mogelijk effect, wat wil zeggen, dat ik een onder borst omtrek van 93 heb, en een mooie pasthunet bh van 90 D heb, dat mij heerlijk zit. Daar in heb ik losse siliconen vullingen, Breast enhancers die ik heb genomen om een idee van grootte en gewicht te verkrijgen, als proef. Daarmee kom ik op een borst omvang van 110+ wat omrekent naar een D.
Als ik een BH van 95 zou nemen wordt dat dan volgens tabellen een 95 C.
Moeten niet groter, dan wordt het te opvallend, en weer nog moeilijker om passende kleding te vinden.
Daarmee heb ik nu een aannemelijke borst omvang voor mijn lichaam grootte. Misstaat niet, dat vinden de dames van Livera en Hunkemoller ook, bij na vraag. Zo aardig, de dames aldaar.
Nu weet ik dat er Amoena protheses zijn, en die zouden erg goed zijn. Zo ook de prijs. Die kunnen nog altijd. Daarom overweeg ik eerst voordeliger protheses te proberen, en misschien later evt de Amoena te nemen, althans zodra ik die kan betalen.
Er zijn bv op Ebay van Special trade siliconen protheses voor aannemelijke voordeliger prijzen dan de Anoema. Het proberen waard, althans zo lijkt het.
En wie heeft goede raad qua vorm, driehoek of traan.
Er zijn ook wat voller, ronder protheses, wat meer natuurlijk voorkomt, althans te zien, zonder BH. Meer passend bij een vrouw van middelbare leeftijd+ , zoals ik Wat dan ook meer natuurlijk lijkt zonder BH of met een plattere / slappere BH.
Zelfklevend of niet. ( Zelfklevend heeft mijn voorkeur want ik denk dat er meer mogelijk is met kleding. )
Ook gewicht. Ik heb nu 460 gram per borst er in hangen en ik weet niet eens dat ik ze draag.
Mee deinen, op een natuurlijke manier zou ook een heel echt gevoel opleveren denk ik.
Wat de Special trade betreft, ze geven C D etc op, met afmetingen en gewichten, maar zeggen niets van of de protheses ingedrukt en dus wijder gaan / meer vullend worden, wanneer ze in een BH komen, zoals natuurlijke borsten dat doen. Met de opgegeven hoogtes ze zijn allemaal veel meer dan de maat waar ik op uit kom van mijn BH. Dat is zonder meer het nadeel van niet kunnen passen voor het kopen.
Zijn er dames die hun ervaringen / tips willen mededelen?
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Hoi Petra,
wel de tips wil ik wel met je delen hoor. Doen we op de TenT want dan neem ik een stel reserve protheses mee zodat je die ook kunt proberen.
Met protheses kun je eiegenlijk alleen maar volle cup BH's gebruiken jammer genoeg. Ik zou graag eens een sexy BH dragen maar dat gaat moeilijk met de prothese ondanks dat ze zelfklevend zijn.
Groetjes Bea.
wel de tips wil ik wel met je delen hoor. Doen we op de TenT want dan neem ik een stel reserve protheses mee zodat je die ook kunt proberen.
Met protheses kun je eiegenlijk alleen maar volle cup BH's gebruiken jammer genoeg. Ik zou graag eens een sexy BH dragen maar dat gaat moeilijk met de prothese ondanks dat ze zelfklevend zijn.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ik heb ooit protheses gekocht bij travisage. Welke dit zijn weet ik niet, maar mij hoor je er niet over klagen. En anderen ook niet. Niet zelfklevend, maar met de juiste bh gaan ze ook echt geen kant op! Beugelbh's worden trouwens afgeraden. Als een van de beugels los schiet en in je prothese terecht komt, is ie lek..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik gebruik (icm Amoena's) ook beugel-BH's. Ik doe dit al jaren, heb er nooit problemen mee gehad, ofschoon ik hier wel voor gewaarschuwd ben door de verkoopster.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Lek......ker is dat zo'n beugel door je vulling..
Meestal is een beugelprobleem al voortijdig te zien aan de insteekplek van de beugel, dus goed controleren.............
Meestal is een beugelprobleem al voortijdig te zien aan de insteekplek van de beugel, dus goed controleren.............
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik gebruik overdag een push-up BH (met beugel). Geeft net iets meer vorm aan de borsten. 's Nachts een sport-BH (zonder beugel) om de borsten ook bij het omdraaien goed op hun plek te houden.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hallo Frederique, dank, en uit jouw antwoord maak ik op dat jij ook nachts protheses draagt??? Daar kan ik me best wel wat bij voorstellen, 24/7 een vrouw. Maar is dat dan wel comfortabel? Ook lijkt het mij een goede zaak dat het lichaam, de huid onder de prothese, ( Ja waren ze maar echt... maar ja... ) een tijd moet hebben om te "ademen"? "Smet dat dan niet?"Frederique_ schreef:Ik gebruik overdag een push-up BH (met beugel). Geeft net iets meer vorm aan de borsten. 's Nachts een sport-BH (zonder beugel) om de borsten ook bij het omdraaien goed op hun plek te houden.
Groetjes,
Frederique
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Lijkt me vooral ook een dure grap; ik kan me niet voorstellen dat ''s nachts dragen niet ook extra slijtage met zich mee brengtPetra v schreef:Hallo Frederique, dank, en uit jouw antwoord maak ik op dat jij ook nachts protheses draagt??? Daar kan ik me best wel wat bij voorstellen, 24/7 een vrouw. Maar is dat dan wel comfortabel? Ook lijkt het mij een goede zaak dat het lichaam, de huid onder de prothese, ( Ja waren ze maar echt... maar ja... ) een tijd moet hebben om te "ademen"? "Smet dat dan niet?"
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"