Serieus nemen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Gast

Bericht door Gast »

Irene schreef:Simone schreef:
mijn lichaam is dusdanig passabel veranderd dat op de plaatsen waar ik kom en men mijn verleden niet kent ik altijd als vrouw word behandeld
Hoe gaat dat bij mensen die je in het verleden als man hebben gekend?

Irene

Hai irene

Hoe het gaat met mensen die me kennen uit het verleden ...
Op mijn werk en prive en in mijn vriendenkring weet iedereen de situatie
kan best begrijpen dat het moeilijk is om om te schakelen
Maar sommige (toch wel veel eigenlijk) willen niet inzien dat er ook daat werkelijk veel veranderd
Als zij of hun alleen maar aan het beeld van hoe ik er vroeger uitzag of wie ik was vasthouden zullen ze me ook niet als als vrouw gaan zien
Sommige noemen me al omgebouwde als ik uitga omdat ze niks of niets willen weten---
Sommige fluisteren stil in je oor als ze weg gaan dat ze het wel knap vinden wat je doet ...
Heb collega,s op mijn werk die gaan voor me door het vuur maar heb ook collega,s uit de zogenaamde gereformeerde kant van nederland die al meer dan een jaar niets tegen me gezegd hebben...zegd meer over hun dan over mij ....
Heb altijd gezegd verstoppen doe ik me niet ga overal naar toe zoals ik nu ben shoppen ,boodschappen doen ,sporten uit gaan ook naar de normale uitgaans gelegenheden waar ik bij het laatste ook weer veel vriendinnen heb die me bijstaan
Heb een broer die het wel aannam toen ik het vertelde maar maar heb ook een broer die erveel anders me omgaat die zegd gewoon daar hebben ze vroeger allemaal al rekening mee gehouden en die kust me gewoon met oud en nieuw en zijn zoon van 14 ook dat is wat men noemt acceptatie en er mee om kunnen gaan

Groetjes Simone

Thanks God i am a women
Plaats reactie