sneeuwmobiel?Amber79 schreef:Heb jij geen sneeuw dan?simon,e schreef:
Gewoon even een vraagje ben je chauffeuse ....
Mooi he.....
Moderator: Moderators
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Re: Mooi he.....
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
nu kom maar langs, bij mij voor het huis kun je naar hartelust scheuren op het ijs met een dun laagje sneeuw. Zelf gisteren erop wezen schaatsen. en dat lukte ook nog. Het enige is dat je schaatsen zou moeten hebben met een hakje. Na afloop had ik erg zere voeten omdat ik niet zo vaak meer zonder hakken loop.
Groetjes Bea.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Schaatsen en lopen zijn twee verschillende bewegingen. Denk dat het eerder komt door de beweging die je benen niet vaak maken dan door het gebrek aan een hakje.
En anders: ga je gang, waarschijnlijk een gat in de markt...
En anders: ga je gang, waarschijnlijk een gat in de markt...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja ik zag het.....jammer heAmber79 schreef:...de dooi komt!
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wat is er nou mis mee, dat het wel un keertje vriest......ik vind het heerlijk en de dooi kwam weer veelste snel.....ik had liever un fatsoenlijke winter gezien.....zoals.....ja zoals vroeger wel eens.....Amber79 schreef:Hoezo jammer? Omdat je ons niet meer lekker kan maken dat jij wel naar oorden gaat waar het niet vriest?
Kvond het eigenlijk wel weer lang genoeg duren. Snelwegen vriezen kapot, overal ongelukken, n hoop ellende...en elke dag die autoruiten krabben
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- Eredivisie
Voor een beginneling zoals ik is zo'n winter wel handig hoor, weinig mensen op straat wegens de kou en je kan mooi je gezicht verschuilen achter een sjaal
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
welkom bij les 2...naar buiten in de dooi! Voordelen: mat partaplu hoeft niet iedereen je gezicht te zien, een lange jas is nog steeds niet gek en je hoeft wat minder uit te trekken bij binnenkomst...
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hey, niet zo negatief he.....kijk in de natuur.....het is toch wel prachtig om te zien......Amber79 schreef:Kvond het eigenlijk wel weer lang genoeg duren. Snelwegen vriezen kapot, overal ongelukken, n hoop ellende...en elke dag die autoruiten krabben
......oja, sorry, ik was vergeten, dat in NL geen natuur meer is, behalve dan bij ons in het zuiden