Irene schreef:Ervaringen zijn er niet, want het komt pas in januari op de markt
Je zou natuurlijk kunnen proberen om het als aftershave te gaan gebruiken
Ik denk trouwens dat ik het wel ga proberen
Irene
Als ze er nu gelijk een flinke spuitbus van maken, zet ik een badmuts op en doe een knijper op mijn neus, en spuiten van onder tot boven
Wat een idee, je hebt daar geen patent op, het wordt dan een race wie het eerst dat doet.
Kl*te haar, echt overal behalve op mijn kop. Permanente haar verwijdering zou standaard in het ziekenfonds moeten. Wat een ellende, ook al wil je niet een vrouw zijn. Het is al dat haar dat mij heeft vertraagd in het opzoeken van de T gebeuren.
De anti-manlijke hormonen hebben bij mij er voor gezorgd dat de lichaamsbeharing zo goed als verdwenen is, alleen de gezichtsbeharing helaas niet. Maar ja, niet iedereen wil anti-manlijke hormonen gebruiken. En ook dat is geen garantie voor het verdwijnen van de lichaamsbeharing.
Joyy schreef:hoe zat het nu precies, waarom hebben hormoonbehandelingen geen effect op gezichtshaar?
Komt volgens mij door het soort haar, je hoofdhaar verdwijnt immers ook niet, en oksels en schaamhaar ook niet. Ik heb ooit wel gehoord exact hoe het zit, maar wie het weet, of zin heeft om het op te zoeken....
ik dacht dat het te maken heeft met dat bepaalde lichaamsfuncties of organen zorgen voor gezichts en geslachsthaar , en andere lichaamsfuncties of organen voor lichaamshaar
hormonen zouden daarom alleen op lichaamshaar effect hebben
Nannette schreef:De anti-manlijke hormonen hebben bij mij er voor gezorgd dat de lichaamsbeharing zo goed als verdwenen is, alleen de gezichtsbeharing helaas niet. Maar ja, niet iedereen wil anti-manlijke hormonen gebruiken. En ook dat is geen garantie voor het verdwijnen van de lichaamsbeharing.
Hoe kom je aan de anti mannelijke hormonen? Moet je voor een SRS in aanmerking komen zeker?
Nannette schreef:De anti-manlijke hormonen hebben bij mij er voor gezorgd dat de lichaamsbeharing zo goed als verdwenen is, alleen de gezichtsbeharing helaas niet. Maar ja, niet iedereen wil anti-manlijke hormonen gebruiken. En ook dat is geen garantie voor het verdwijnen van de lichaamsbeharing.
Hoe kom je aan de anti mannelijke hormonen? Moet je voor een SRS in aanmerking komen zeker?
Ze moeten 't gewoon in het leidingwater stoppen. Zou de wereld denk ik heel wat vreedzamer van worden
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de goed gelovige zielen der aarde
het geld uit hun zakken te kloppen?
Er is maar één manier volgens mij om definitief van je haargroei
af te raken nl. laserbehandeling.
liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB! SeventiesPhotography