Hoe verstop je je ding??

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lomar
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: vr nov 21, 2008 19:41
Locatie: Nijmegen

Bericht door Lomar »

Ik denk dat ieder het voor zichzelf uit mag maken inderdaad,
maar persoonlijk vindt ik loop je toch een beetje voor l..l (sorry voor de uitdrukking) met zo'n bobbel in een rokje.
Ook sommige damesbroeken zijn zo anders van snit, dat het er niet uitziet als ik niet tuck...

Als het wat minder zichtbaar is, dan heb ik er zelf geen problemen mee.
live, laugh, love
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Idd, moet iedereen zelf weten. Ik vind dat zo'n mannenbobbel er toch anders uitziet dan een vrouwenbobbel . Maar, ook is waar dat wijzelf waarschijnlijk veel meer op dat soort dingen gefocussed zijn dat de rest van de wereld. 'Beauty is in the eye of the beholder'.

Dus, zelf zou ik altijd tucken, maar ik begrijp wel dat anderen dat niet altijd nodig vinden.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

De tuck maakt het voor mij compleet, dus hoort erbij :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Geldt voor mij hetzelfde, bij elke transformatie een tuck (tussen de benen, in slip en met inlegkruisje). Ik heb eroverheen ook nog een billenbroek aan, dus valt ook niet op als ik het niet zou doen. Het gaat vooral om het idee.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb een tijdlang getucked. Vond het niet prettig. Sindsdien tuck ik niet meer. Wie er op let ziet een bobbel. Wie er niet op let stoort zich er ook niet aan...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Zie GAFF elders in make-up, uiterlijk

Toen er nog sigaren werden gerookt, ..... knipte men de punt er van af... :o :-? :wink: :wink: Dus...
Als het maar zo gemakkelijk was.
O ja, stieren worden gek..treerd door een O ring erom heen te leggen, ze vallen er dan gewoon af, net als eikels van de boom.

Wat een toestand, niet? Dames?
Maar één keer weg, altijd weg..... :roll:
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Hoeveel had je op toen je dat tikte? Want het ontgaat me echt totaal wat nu de link is...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

hakie takie
weg zakie.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Amber79 schreef:Hoeveel had je op toen je dat tikte? Want het ontgaat me echt totaal wat nu de link is...
Kwee nie, ... :roll: .

Gaff onder make-u, uiterlijk en kleding gaat het over hetzelfde, het weg tucken.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

En ik? Ik zie roze olifantjes...wacht even...leg je zaakje onder zn poot...doet even pijn, maar is ie ook plat!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Amber79 schreef:En ik? Ik zie roze olifantjes...wacht even...leg je zaakje onder zn poot...doet even pijn, maar is ie ook plat!
Doe het vooral zelf niet.... :roll: :o :cry: grapje.... want dan is er misschien niet genoeg over om een mooie poesje van te maken, en ik ben zelf gek op een mooie poesje, vooral als het de mijne zou zijn. :wink: Hmmnn de mijne...

.. Ik heb ook al gezegd "ze mogen mijn noten er wel af halen, ik heb ze toch niet nodig," zeker als het tot gevolg zou hebben dat ik vrouwelijker zou worden. Ook al was dat het geval, zou ik dat niet eerder doen dat ik zeker wist dat de mogelijkheid voor een SRS niet voor mij was weggelegd. Je wilt die mogelijkheid niet ontnemen door andere handelingen. Dan pas aan de noten morrelen. 8)
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Gebruikersavatar
Roswita
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: do okt 02, 2008 16:25

Bericht door Roswita »

Ik wil de mijnes graag blijven houden. Ik duw me mannelijkheid bij strings gewoon naar achter en gaat prima, je ziet er nix van ook niet in rokjes ook omdat hij slap redelijk klein is.. (als hij recht opstaat niet ;) dan gaat het niet goed) Draag altijd L of XL string of Boxers en gaat prima..
Myrte
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: do dec 13, 2007 12:11

Bericht door Myrte »

Blij te lezen dat er dames zijn die er zich ook niet àl te druk over maken. Echt 'tucken' doe ik bijna nooit. Het zit niet lekker - bij mij althans. Wel draag ik het zaakje 'naar beneden'.
Ik heb daarbij het voordeel dat het zaakje ook weer niet al te groot is (en dit is de enige site waar ik heb ontdekt dat er mannen zijn die dat dat een pré vinden ;)).
Ten tweede loop ik er ook niet über-vrouwelijk bij. Ik hoef geen superstrakke legging te dragen met een kort truitje.

Ik pas mijn kleding wel een beetje aan. Ik draag dus meestal een wat langer truitje, een tuniek of iets dergelijks. Soms draag ik ook wel iets dat wat strakker is, maar met een ketting om je middel waarvan de uiteinden losjes bungelen valt de aandacht ook niet op die bobbel.

Groetjes allemaal,

Myrte
Floortje
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: zo jun 08, 2008 15:14

Bericht door Floortje »

Ik heb er niet echt problemen mee met tucken. Zit me ook niet in de weg. Gewoon naar achter dat ding, nootjes in de holletjes en dan een strakke body aan. Blijft alles keurig zitten waar het hoort!
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

bekend probleem

Bericht door Domeninque »

ook ik zit met dat probleem, dat ik 's nachts geen slipje onder een rok aan doe is een andere zaak , maar ondanks dat ik al aardig begin te wennen aan rokken dragen , speelt het zaakje nog wel een op .

zal eens kijken bij de hema voor de corrigerende slips (iemand het hema artrkel nr van?)

liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen
Plaats reactie