Staand of zittend?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Staand of zittend plassen als vrouw?

Staand
7
6%
Zittend
87
80%
Soms staand, soms zittend
15
14%
 
Totaal aantal stemmen: 109

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Ik zag laatst een man uit een urinoir komen, zijn mooie schoenen helemaal onder de spetters :roll: . Kon me even niet voorstellen dat ik dat ook ooit gedaan heb. Tja, het hoorde geloof ik zo :oops: ....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Oh, ik heb het altijd erg practisch gevonden, zo'n urinoir. Maar op een gegeven moment voelde ik me beter thuis op een normaal toilet. Sindsdien gebruik ik geen urinoir meer, ook niet op de schaarse momenten dat ik wel min-of-meer verplicht van een mannentoilet gebruik maak.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

In mijn stamkroeg gaan bijna alle mannen naar het damestoilet. Wat houdt je tegen, Frederique?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Petra,

Ik ben drie keer met succes (en 2x daarzonder) uit een damestoilet gezet. Been there, done that - geen zin meer in die discussie.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Frederique_ schreef: Ik ben drie keer met succes (en 2x daarzonder) uit een damestoilet gezet. Been there, done that - geen zin meer in die discussie.
Mag je hier vloeken?

Godver.

Dat spijt me echt voor je.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie