Homo-modeshow verstoord

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:Je had het toch over je duitse oma die hier sinds 1927 woonde? dus ook tijdens de duitse bezetting? als je duitse oma in het verzet zat dan wil ik mijn excuses aanbieden hoor, maar dat lijkt me nogal sterk.
ik weet alleen van Hans en Sophie Scholl van die Weisse Rose, een verzetsgroep *in* nazi duitsland. die zijn terechtgesteld door onthoofding door de nazi's.
voor het overige weet ik (helaas) niets over tijdens WO2 in Nederland woonachtige duitsers die hier (ook) in het verzet zaten.

en ja, mijn ouders hebben het rascisme en de vervolging aan den lijve ondervonden.
hun kinderen het 2e generatie oorlogsslachtoffer syndroom.
Kiki, ga alsjeblieft naar Hans Anders en laat je een leesbril aanmeten want lezen kan je niet. Het enige wat jij kan is trappen. Zoek daarna alsjeblieft hulp, want dat heb je echt nodig. En dit is niet bedoeld als grappige opmerking, dit meen ik serieus. Jij hebt echt hulp nodig.

Yip
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

kiki schreef:om duidelijk te maken dat ik nu met eigen ogen kan zien hoe vervolgingen kunnen beginnen en in zijn werk gaan.
islamo-fascisme dus, onder toeziend oog van de nederlandse bevolking.
Jij bent degene die dat propagandeerd hoor, of was je dat alweer vergeten?
Je verzint het waar je bijzit geloof ik.
Of heb je moeite met de man/vrouw controle en zijn die het niet met elkaar eens?

Anywho, ik vindt het wel weer mooi geweest zo.
Veel plezier met je zure leven...
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:Je had het toch over je duitse oma die hier sinds 1927 woonde? dus ook tijdens de duitse bezetting? als je duitse oma in het verzet zat dan wil ik mijn excuses aanbieden hoor, maar dat lijkt me nogal sterk.
ik weet alleen van Hans en Sophie Scholl van die Weisse Rose, een verzetsgroep *in* nazi duitsland. die zijn terechtgesteld door onthoofding door de nazi's.
voor het overige weet ik (helaas) niets over tijdens WO2 in Nederland woonachtige duitsers die hier (ook) in het verzet zaten.

en ja, mijn ouders hebben het rascisme en de vervolging aan den lijve ondervonden.
En nog iets belangrijks Kiki... Jij mag dus je excuses aanbieden!!!! Je excuses aan mijn Nederlandse oma!!!!
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

Saartje schreef:
Joyy schreef:dat suggereer je

Net zo goed als er zat duitsers van mijn leeftijd zijn die er zo langzamerhand schijtziek van worden dat nederlanders altijd over die oorlog blijven zeiken.
.
*GASP*!!! wat een ongelooflijke, aperte domheid! er zijn nog steeds holocaust overlevenden in leven, (hoog)bejaard weliswaar, maar toch, ze leven nog steeds!
zo lang is het nog niet geleden allemaal hoor!
ik schaam me *echt* plaatsvervangend voor zoveel botte domheid, echt waar!
nepvrouw als geuzennaam
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

The Progynova@ 's schreef: Kiki, ga alsjeblieft naar Hans Anders en laat je een leesbril aanmeten want lezen kan je niet. Het enige wat jij kan is trappen. Zoek daarna alsjeblieft hulp, want dat heb je echt nodig. En dit is niet bedoeld als grappige opmerking, dit meen ik serieus. Jij hebt echt hulp nodig.

Yip
tjonge jonge laten je muizenhersentjes je in de steek ofzo? Wie trapt hier nu om zich heen... Kiki of jij...?

Jij... al vanaf het allereerste moment dat je je naam veranderde van Yildiz naar de Pil tot the Progynova's en weet ik niet wat....
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Kiki, omdat jou ouders met racisme te maken hebben gehad is geen reden dat jij het nu tegen ander mag gebruiken.

Ik eis dat jij onvoorwaardelijk je excuses aanbiedt tegen over mijn vriendin!!!!!
Wat jij schrijft kan niet en jij mag mensen die jij niet ken niet zomaar veroordelen......
Ik eis nu je excuses, je neemt terug wat je gezegd hebt.

Yildiz
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

tinkerbell_ schreef:
The Progynova@ 's schreef: Kiki, ga alsjeblieft naar Hans Anders en laat je een leesbril aanmeten want lezen kan je niet. Het enige wat jij kan is trappen. Zoek daarna alsjeblieft hulp, want dat heb je echt nodig. En dit is niet bedoeld als grappige opmerking, dit meen ik serieus. Jij hebt echt hulp nodig.

Yip
tjonge jonge laten je muizenhersentjes je in de steek ofzo? Wie trapt hier nu om zich heen... Kiki of jij...?

Jij... al vanaf het allereerste moment dat je je naam veranderde van Yildiz naar de Pil tot the Progynova's en weet ik niet wat....
Nog zo'n trol.
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

The Progynova@ 's schreef:

Kiki, ga alsjeblieft naar Hans Anders en laat je een leesbril aanmeten want lezen kan je niet. Het enige wat jij kan is trappen. Zoek daarna alsjeblieft hulp, want dat heb je echt nodig. En dit is niet bedoeld als grappige opmerking, dit meen ik serieus. Jij hebt echt hulp nodig.

Yip
ik heb al hulp als 2e generatie oorlogsslachtoffer hoor bij het Sinai Centrum.
en denk es logisch na? een beetje maar? hoe denk je dat een kind van een concentratiekamp overlevende moeder en een ex ondergedoken vader zich voelt als die met eigen ogen weer een nieuwe vervolging op ziet komen, dit maal onder het islamo fascisme? je weet wel, joden en homo's die links en rechts in elkaar worden geslagen door maroks, hun huis uit getreiterd worden, bespuugt, uitgescholden en bekogeld met stenen?
waar doet dat toch aan denken?
juist, hitler en zijn trawanten tijdens WO2.
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

tinkerbell_ schreef:

Yip

Geweldig Tinkerbell, Hans Anders gaat het echt druk krijgen. Ook jij mag doorgaan voor een leesbril. En als jij vind dat ik om mij heentrap dan lijkt het mij heel verstandig dat je alle verhalen nog eens doorleest. 's staat dat niet voor meervoud? Is Yildiz ooit Yip geweest?

Yip
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Saartje schreef: Of heb je moeite met de man/vrouw controle en zijn die het niet met elkaar eens?
..
Daar had jij zeker moeitje mee toen je homootjes ging plagen met je vriendjes in het park...
Het bevestigt maar weer eens dat homobashers zelf een of andere enge fetish erop na houden...opgewonden raken van vrouwenkleding dragen bijv,
of doe jij je voor als nederlander maar ben je in werkelijk *iets* heel anders?
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

kiki schreef:ik heb al hulp als 2e generatie oorlogsslachtoffer hoor bij het Sinai Centrum.
en denk es logisch na? een beetje maar? hoe denk je dat een kind van een concentratiekamp overlevende moeder en een ex ondergedoken vader zich voelt als die met eigen ogen weer een nieuwe vervolging op ziet komen, dit maal onder het islamo fascisme? je weet wel, joden en homo's die links en rechts in elkaar worden geslagen door maroks, hun huis uit getreiterd worden, bespuugt, uitgescholden en bekogeld met stenen?
Steek een moskee in brand, voel je je vast beter.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

tinkerbell_ schreef:
Saartje schreef: Of heb je moeite met de man/vrouw controle en zijn die het niet met elkaar eens?
..
Daar had jij zeker moeitje mee toen je homootjes ging plagen met je vriendjes in het park...
Het bevestigt maar weer eens dat homobashers zelf een of andere enge fetish erop na houden...opgewonden raken van vrouwenkleding dragen bijv,
of doe jij je voor als nederlander maar ben je in werkelijk *iets* heel anders?
helaas trolleke, dat werkt bij mij niet.
Doegies he!
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:
The Progynova@ 's schreef:

Yip
ik heb al hulp als 2e generatie oorlogsslachtoffer hoor bij het Sinai Centrum.
Dit voelt niet aan als een excuus die ik nog van jou zou krijgen... weet je nog wel? Logisch nadenken kan ik. Verschrikkelijk vind ik het. Maar jij bent niet de enige die dit meegemaakt heeft. Ik ben heel erg blij dat jij hulp hebt. Ik merk gewoon dat je dit heel hard nodig hebt. En dit meen ik. Ik gun jou alle rust in jouw hart en in jouw hoofd.

Yip
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

The Progynova@ 's schreef:Kiki, omdat jou ouders met racisme te maken hebben gehad is geen reden dat jij het nu tegen ander mag gebruiken.

Ik eis dat jij onvoorwaardelijk je excuses aanbiedt tegen over mijn vriendin!!!!!
Wat jij schrijft kan niet en jij mag mensen die jij niet ken niet zomaar veroordelen......
Ik eis nu je excuses, je neemt terug wat je gezegd hebt.

Yildiz
Als jij nou even duidelijk uitlegt wat voor rascistische opmerking ik gemaakt zou hebben tov wie? een ex duitse oma die in Nederland woonde tijdens de bezetting en niets deed tegen de jodenvervolging of daar gewoon niet over sprak, wat is daar voor rascistisch aan van mijn kant?
lijkt me eerder een gegeven feit, tenzij ze aantoonbaar in het nederlandse verzet heeft gezeten.
ik kan net zo goed onvoorwaardelijke excuses van haar duitse familie eisen mbt jodenvervolging. slaat ook op niets.
nepvrouw als geuzennaam
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

Saartje schreef:
kiki schreef:ik heb al hulp als 2e generatie oorlogsslachtoffer hoor bij het Sinai Centrum.
Steek een moskee in brand, voel je je vast beter.
saartje word dommer en dommer met de domme argumenten die saartje aan voert....post nog even zo'n jodenmop 'verteld door een joods persoon'......
nepvrouw als geuzennaam
Plaats reactie