Dat is met recht een "answer from within". Triest hoor, dat die door zulke gebeurtenissen naar boven gebracht moeten worden.mila schreef:ik heb mijn 'answer from within' afgelopen december gehad, toen die idioot zich bovenop me stortte in het fietsenhok in mijn straatje.
Als ik me (verlamd van angst) had laten slachtofferen, dan zat ik nu met de brokken en de gebakken peren. *JUIST HET FEIT* dat ik me met hand en tand verdedigd heb zodat me niet erger dingen overkomen zijn doet me goed, zodanig goed dat ik met die gebeurtenis kan leven.
De norm in de TS wereld
Moderator: Moderators
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Hoi hoi Mila,
het is buitengewoon triest dat je dergelijke afschuwelijke zaken mee moet maken. Ik vind wel dat er behoorlijk wat licht zit tussen het recht op zelfverdediging en excessief geweld. En mag ik je er op wijzen dat je zelf over de bewapening van Israel bent begonnen en niet ik. Ik heb iets gezegd over de wapenhandel en industrie in z'n algemeenheid.
Groetjes en liefs,
Babette.
het is buitengewoon triest dat je dergelijke afschuwelijke zaken mee moet maken. Ik vind wel dat er behoorlijk wat licht zit tussen het recht op zelfverdediging en excessief geweld. En mag ik je er op wijzen dat je zelf over de bewapening van Israel bent begonnen en niet ik. Ik heb iets gezegd over de wapenhandel en industrie in z'n algemeenheid.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela