Vraagje bloos

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lala Ferrari schreef:Maar niet alleen de shemale's spelen een rol, ook de macho's spelen een rol.
Dat moet jou, met je aangeboren aversie tegen hypocrisie, toch grondig tegenstaan, lijkt me.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Stephan
ff weer wat posten

Bericht door Stephan »

Janiek2 schreef:[Als iemand vindt dat de term she-male de lading het beste dekt, krijg ik wel het vermoeden dat hij misschien wel een pre-op TS zou willen ontmoeten, maar dat zijn gemoed toch wel in bepaalde sferen vertoeft.
Nogmaals, neem aub geen aanstoot aan de term, ik zou een niet denigrerende zeker gebruiken als die er was en ik doel ook niet op een pre op ts vrouw, al zien ze er qua uiterlijk misschien hetzelfde uit is het verschil me inmiddels wel duidelijk.
Alleen jij zegt/vermoed dat er feitelijk geen 'she-males' bestaan en dat kan ik me toch niet zo goed voorstellen in een wereld van ruim 6 miljard mensen met misschien wel evenveel voorkeuren.

Er is mogelijk enige verwarring ontstaan door mijn postje waarin ik zei dat ik me ook niet echt bi voel. Misschien is bisexualiteit een rekbaarder begrip dan dat het voor mij is, namelijk valt op mannen en vrouwen.
Ik val niet op mannen of 'bio mannen' zo je wilt, ik val op de vrouwelijk vorm, vrouwelijk uiterlijk en rondingen enz. en ja ook met piemel dus (dank je Lala, je bent zo lekker nuchter :lol: )
Maakt me dat op een bepaalde manier toch homo of bi, dat is mogelijk maar ik zou niet weten hoe ik het moest noemen.
Jij vermoed dat ik dan waarschijnlijk toch op de sex trade aangewezen ben, ik hoop dat dat niet het geval blijkt te zijn, dat is voor mij nog minder dan een one night stand want daar ben ik al geen fan van en daar is dan in ieder geval nog sprake van wederzijdse geilheid.
boy20jaar
ff weer wat posten

Bericht door boy20jaar »

Ik zei ook eerst shemale maar ik bedoelde daar totaal niks kwaads mee ik dacht heel eerlijk gezegd dat ze zo werden genoemd maar weet het nu wel beter.
En sex ben ik niet op uit ik val gewoon op een ts ik probeer er zelf achter te komen waarom en hoe..
Je leeft maar 1 keer doe wat je wilt.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Sam schreef: Alleen jij zegt/vermoed dat er feitelijk geen 'she-males' bestaan

<knip>

Jij vermoed dat ik dan waarschijnlijk toch op de sex trade aangewezen ben, ik hoop dat dat niet het geval blijkt te zijn, dat is voor mij nog minder dan een one night stand want daar ben ik al geen fan van en daar is dan in ieder geval nog sprake van wederzijdse geilheid.
Wat ik vooral bedoelde, is dat je ze hier waarschijnlijk niet zult vinden.

Er zijn beslist mensen die het spiegelbeeld van jouw voorkeur hebben mbt tot hun eigen lichamelijkheid, maar waar je die zult kunnen ontmoeten, weet ik ook niet.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

[quote="Sam
Er is mogelijk enige verwarring ontstaan door mijn postje waarin ik zei dat ik me ook niet echt bi voel. Misschien is bisexualiteit een rekbaarder begrip dan dat het voor mij is, namelijk valt op mannen en vrouwen.
.[/quote]

*ZUCHT*............'namelijk valt op mannen, vrouwen, TS EN/OF TV'...............

Voor iemand die zijn grenzen aan het verkennen is klinkt dat 'mannen en vrouwen' wel erg dichotoom.

En ja: nogmaals: er zijn bi mannen die niet op mannen vallen, maar wel op vrouwen en aanverwanten, omdat dat in het verlengde van hun natuur ligt.

En nee; als je in een piemel geinteresseerd bent, dan ben je GEEN hetero man, ongeacht of die piemel nou vast zit aan een pre op ts/shemale of een trav.
Die interesse in een piemel aan een pre op TS maakt je B-I-S-E-X-U-E-E-L en dat is idd een rekkelijk begrip.
(Echte!!!) heterosexualiteit en homosexualiteit zijn eenduidige begrippen, bisexualiteit bestaat in allerlei variaties en gradaties.

Milala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Stephan
ff weer wat posten

Bericht door Stephan »

Ik was ook niet specifiek naar ze opzoek toen ik dit forum en deze draad tegenkwam, maar was op zoek naar info en een beter inzicht en in de afgelopen dagen heb ik beide opgedaan.

Sam
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

boy20jaar schreef:ik val gewoon op een ts ik probeer er zelf achter te komen waarom en hoe..
Als je nou op bio vrouwen viel, hadden ze je dan welkom mogen heten op hetero.org?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lala Ferrari schreef:En nee; als je in een piemel geinteresseerd bent, dan ben je GEEN hetero man, ongeacht of die piemel nou vast zit aan een pre op ts/shemale of een trav.
Die interesse in een piemel aan een pre op TS maakt je B-I-S-E-X-U-E-E-L en dat is idd een rekkelijk begrip.
(Echte!!!) heterosexualiteit en homosexualiteit zijn eenduidige begrippen, bisexualiteit bestaat in allerlei variaties en gradaties.
Nou, hier kunnen we een heerlijke intellectuele discussie van maken :lol: .

Biseksualiteit is inderdaad zo rekkelijk als je het maakt. Jij voor jouw doel, het ontmakseren van vermeend heteroseksuele mannen (zit ik er ver naast?). De Landelijke Bi Vereniging voor het werven van steun voor hun idee dat iedereen eigenlijk een beetje bi is, dus zijzelf ook niet zo apart van de rest. En ga zo door.

Voor mij ben je biseksueel als je je seksueel aangetrokken voelt tot zowel mannen als vrouwen, heel dichotoom.
Stephan
ff weer wat posten

Bericht door Stephan »

Lala Ferrari schreef:Voor iemand die zijn grenzen aan het verkennen is klinkt dat 'mannen en vrouwen' wel erg dichotoom.
Oke, ik heb altijd gedacht dat dat de definitie er van was maar klaarblijkelijk is het inderdaad een rekbaarder begrip en ja, dat mijn gevoelens niet hetero zijn was me al wel duidelijk :lol:
Anja Lasagna
ForumFan

Morbide schreef:
boy20jaar schreef:ik val gewoon op een ts ik probeer er zelf achter te komen waarom en hoe..
Als je nou op bio vrouwen viel, hadden ze je dan welkom mogen heten op hetero.org?
Schot voor open doel, flauw ook. Maak er dan iets bijzonders van zoals; 'tot nu toe viel ik als man alleen op mannen, en was ik homo, maar nu val ik op vrouwen, en ben ik niet meer geinteresseerd in mannen' of zoiets........en dan kijken hoe ze reageren op hetero.org. Of het verloren schaap dan zelf genezen verklaard word binnengehaald, of dat ie dan alsnog 'betwijfeld' word.

Milala.
Anja Lasagna
ForumFan

[quote="Janiek2

Voor mij ben je biseksueel als je je seksueel aangetrokken voelt tot zowel mannen als vrouwen, heel dichotoom.[/quote]

En alles wat er tussen m en v inzit....of ga je opeens het bestaan van tv/ts/tg ontkennen of zo? ;-)

Milala.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lala Ferrari schreef:
Morbide schreef:
Schot voor open doel, flauw ook. Maak er dan iets bijzonders van zoals; 'tot nu toe viel ik als man alleen op mannen, en was ik homo, maar nu val ik op vrouwen, en ben ik niet meer geinteresseerd in mannen' of zoiets........en dan kijken hoe ze reageren op hetero.org. Of het verloren schaap dan zelf genezen verklaard word binnengehaald, of dat ie dan alsnog 'betwijfeld' word.
't Is niet flauw bedoeld. Als je ergens op valt, dan val je daar op. Waarom jezelf gaan afvragen hoe dat komt?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anja Lasagna
ForumFan

Sam schreef:Ik was ook niet specifiek naar ze opzoek toen ik dit forum en deze draad tegenkwam, maar was op zoek naar info en een beter inzicht en in de afgelopen dagen heb ik beide opgedaan.

Sam
Toch snap ik je ergens niet helemaal. Als je inmiddels in de gaten hebt dat je voorkeur naar pre op ts uitgaat, en je woont toch al in amsterdam, danneh, 'go see for yourself' in bv de Lellebel, of de Mhekong bar......ik kan me voorstellen dat je niet geinteresseerd bent in hoeren of een hoerenbezoek, dus heb ik goed nieuws voor je.
Als je in Amsterdam in het uitgaansleven een Z. Amerikaanse TS tegenkomt, dan kun je er van uit gaan dat die niet als keukenhulp oid werkt.
Kom je in het uitgaansleven een Thaise TS tegen, dan is de kans al groter dat ze idd in een restaurant werkt en dus geen hoer is.

En wie zegt dat je op stel en sprong meteen iets met een TS moet beginnen? Ga eens uit naar tv/ts/homogelegenheden, maak hier en daar een praatje en leer real life transen kennen (en die weten heus meteen wel dat ze met een TS lover te maken hebben hoor, dus uitleg overbodig).

Milala.
Stephan
ff weer wat posten

Bericht door Stephan »

Morbide schreef: Als je ergens op valt, dan val je daar op. Waarom jezelf gaan afvragen hoe dat komt?
Dat is zeer waarschijnlijk zijn onzekerheid over zijn voorkeur.
Persoonlijk vraag ik me niet af hoe het komt wat ik voel, wel hoe ik er voor mezelf mee uit kom en out kom :wink:
Anja Lasagna
ForumFan

[quote="Morbide[/quote]

't Is niet flauw bedoeld. Als je ergens op valt, dan val je daar op. Waarom jezelf gaan afvragen hoe dat komt?[/quote]

Dat geldt voor jou, dat geldt voor mij, en dat geldt ook al voor mensen die *gedwongen* zijn geweest om over zichzelf na te denken.

Voor boy en sam is dat traject net begonnen, want.........hun voorkeur valt buiten de heteronorm.

Het is nou eenmaal zo.

Milala.
Plaats reactie