Meet 'n Greet.
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
O guttegut, Dorine:
Kom als jezelf, asjeblief.
Okee, ik hou mijn outfit bescheiden, maar wel helemaal als vrouw, hoor(zo goed en kwaad als 't gaat met dit lijf). Er komen daar juist 'meiden' als jij en ik. Ik doe ook niet aan mode, gewoon kleren die ik mooi vind en die lekker zitten. De T&T heb ik ook wel eens horen omschrijven als 'een iets grotere kast', maar je hoeft niet je best te doen om op iemand anders te lijken, juist niet.
En by the way: Ik ben toch lelijker dan jij, dat weet ik nu al. Waarom denk je anders dat ik een pruik heb met een pony die helemaal voor m'n gezicht hangt?
Ciska.
Kom als jezelf, asjeblief.
Okee, ik hou mijn outfit bescheiden, maar wel helemaal als vrouw, hoor(zo goed en kwaad als 't gaat met dit lijf). Er komen daar juist 'meiden' als jij en ik. Ik doe ook niet aan mode, gewoon kleren die ik mooi vind en die lekker zitten. De T&T heb ik ook wel eens horen omschrijven als 'een iets grotere kast', maar je hoeft niet je best te doen om op iemand anders te lijken, juist niet.
En by the way: Ik ben toch lelijker dan jij, dat weet ik nu al. Waarom denk je anders dat ik een pruik heb met een pony die helemaal voor m'n gezicht hangt?
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Nou, euh...
Er lopen in elk geval geen scheldende rotjochies rond, ook geen gniffelende tienermeisjes, geen kassamiepen die hun lachen niet kunnen houden.
Ook geen meneren die van hun fiets vallen van schrik. Geen fluitende bouwvarkens.
Dat heb ik ook allemaal niet in mijn kast....
Maar sommige mensen vinden dat ik 'best mooi' ben.
Ciska.
Er lopen in elk geval geen scheldende rotjochies rond, ook geen gniffelende tienermeisjes, geen kassamiepen die hun lachen niet kunnen houden.
Ook geen meneren die van hun fiets vallen van schrik. Geen fluitende bouwvarkens.
Dat heb ik ook allemaal niet in mijn kast....
Maar sommige mensen vinden dat ik 'best mooi' ben.
Ciska.
ben het wel met je eens Arike, lekker comfortabel
ja daar kan ik me aan op trekken Ciska, dat je lelijker bent dan ik dan voel ik mij opeens ontzettend goed, gek is dat... doe nou niet zo gek
geloof mij nou maar ik kijk naar je hart en je ziel, maar dat zie je nog wel en vertel me als je in mijn ogen kijkt en ik vraag je wat er nog is over 100 jaar van jou of mij en of het uitmaakt. En vooral of je gelooft dat er nog iets van je over is
Ik geloof dat namelijk wel en dat 'iets' zie ik in mensen
ja dan doet een mini rokje weinig
maar ik begrijp het wel compromissen en verwachtingen
tijd is een prachtige leermeester
ook de biologische tijd
in ieder geval buiten dat alles wil ik gewoon op aarde wonen in een redelijk passabel vrouwenlichaam . Is eigenlijk maar een beperkte doelstelling na al mijn spirituele avonturen. In zekere zin een nederlaag dat ik mijn transsexuele gevoelens nooit heb kunnen overwinnen met the power of the mind of bidden of wat dan ook, zit toch wel diep he :/
en ook niet iets om blij mee te zijn maar goed
Eigenlijk ben ik wel sterk heb gewoon een zetje nodig
ik zei: zetje! niet duw !
ja daar kan ik me aan op trekken Ciska, dat je lelijker bent dan ik dan voel ik mij opeens ontzettend goed, gek is dat... doe nou niet zo gek
geloof mij nou maar ik kijk naar je hart en je ziel, maar dat zie je nog wel en vertel me als je in mijn ogen kijkt en ik vraag je wat er nog is over 100 jaar van jou of mij en of het uitmaakt. En vooral of je gelooft dat er nog iets van je over is
Ik geloof dat namelijk wel en dat 'iets' zie ik in mensen
ja dan doet een mini rokje weinig
maar ik begrijp het wel compromissen en verwachtingen
tijd is een prachtige leermeester
ook de biologische tijd
in ieder geval buiten dat alles wil ik gewoon op aarde wonen in een redelijk passabel vrouwenlichaam . Is eigenlijk maar een beperkte doelstelling na al mijn spirituele avonturen. In zekere zin een nederlaag dat ik mijn transsexuele gevoelens nooit heb kunnen overwinnen met the power of the mind of bidden of wat dan ook, zit toch wel diep he :/
en ook niet iets om blij mee te zijn maar goed
Eigenlijk ben ik wel sterk heb gewoon een zetje nodig
ik zei: zetje! niet duw !
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
<Zucht>
Maar nou weet ik ng niet of ik nou die groene barbie-jurk aan ga doen of gewoon een knappe rok...
Wat wil je Door, dat ik doe? Zaterdag staat iedereen die deze draad leest in 't Gein op de stoep op me te wachten, want dat willen ze wel zien, hoor: Een Barbiepop van twee meter vijf....
Ciska.
Maar nou weet ik ng niet of ik nou die groene barbie-jurk aan ga doen of gewoon een knappe rok...
Wat wil je Door, dat ik doe? Zaterdag staat iedereen die deze draad leest in 't Gein op de stoep op me te wachten, want dat willen ze wel zien, hoor: Een Barbiepop van twee meter vijf....
Ciska.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Trouwens ...nee ik kom niet naar T&T, MAAR als jullie zin hebben zijn jullie na afloop welkom om wat te komen drinken bij mij hoor...vind k hartstikke gezellig. Mochten jullie het niet uithouden daar. Ik ben de hele nacht wakker (let op mijn naam Mina - Mina Harker was *eerste vrouwelijke slachtoffer van dracula*)
groeten,
Mina
groeten,
Mina
ik denk dat je gewoon als jezelf moet gaanDorine schreef:nou ja eerlijk gezegd, voel ik me heel leilijk en vind dat die mooie kleding me niet staat, en bovendien wil ik lekker kleppen en emoties delen, dat hele mode gedoe hoeft van mij nie
voel me ook niet sexy of geil in vrouwenkleding, wel meer mijzelf als het een beetje naturel is. moet daar mn weg in vinden, maar ik krijg wel hulp van bio dames gelukkig
dus ja weet niet of die avond nou voor mij is, wat denk je Joy?
komt jij ook? dan ken ik vast iemand
picture this
een lange bank met aan het een linkeruiteinde de trav met baard, aan de andere kant rechts de bloedmooie trans, tv tg of whatever
van links naar rechts zit alles wat op een t en t avond kan langskomen, en het intereseerd werkelijk niemand wat een ander aanheeft
zo zijn we dan ook weer, puur op onszelf gericht, net als iedere ander mens
Joy