Boek over een niet gangbare sekse

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

Denken jullie nu echt dat er geen vrouwen zijn die net zo vol venijn en vol rancune zijn als de mannen die jullie beschrijven?
Jawel maar het is leuker om mannen af te kraken
:P
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Mila, het is dan wel een bittere conclusie dat elke man die op je valt en jouw waarheid kent (je trans heden/verleden) om redenen op je valt waar jij weer op afknapt (hij is zelf t of hij valt op je mannelijke eigenschappen die waar je zelf juist vanaf wilt althans ik wel je weet wel dat ding). Ik wil niemand beledigen maar het lijkt mij echt niet prettig verrast te worden door een (mannelijke) partner die in string en kousen voor je staat. Ik keur het niet af maar het is gewoon een persoonlijke afknapper ben ik eerlijk in, misschien wel narrow minded zal ik ook eens over nadenken, tenslotte verwacht ik wel weer van anderen dat ze mijn gevoelens begrijpen....

En als er een echte hetero man is die ook nog gevoelig en open minded genoeg is dan is de concurrentie met (t) vrouwen wel erg groot, zo n man wil iedere vrouw wel zeker als ie ook auto s kan repareren en in huis meehelpt :-) oj ja ook koken en tuinieren, maakt uiterlijk mij eigenlijk niet zo uit, en een beetje stoer ook graag
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Hoi meiden/dames...

lieverds...... kan het niet wat positiever over mannen?
Ik heb ook zo mijn dagen maar ajb zeg!
Er zijn ook gevoelige lieve mannen die goed zijn in bed, romantisch en echte maatjes bovendien....

maar waar?

:)
Mina
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

'k Wil niet vervelend zijn, maar zo langzamerhand gaat de thread wel erg sterk in de richting van een wel-gangbare-sekse (zie titel van de thread) :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hoi Dorine,

<het is dan wel een bittere conclusie dat elke man die op je valt en jouw waarheid kent (je trans heden/verleden) om redenen op je valt waar >

Ik heb momenteel een hele leuke, lieve, prettige, geweldige minnaar die *god zijn geloofd en geprezen* 100% man is, en geen tv/cd/tg/lingeriedrager/fetisjist. En dat waren mijn exen ook niet, goddank.

De *meeste* T lovers zijn zelf pre ts,tv/cd/lingeriedrager/fetisjist, maar gelukkig niet allemaal.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hoi Dorine,

<tenslotte verwacht ik wel weer van anderen dat ze mijn gevoelens begrijpen.... >

Eeeeeeehhmmm......mijn minnaar valt me op, en eerlijk gezegd voel ik me niet zodanig anders of afwijkend of slachtofferig dat ik begrip wil........hij valt namelijk op me *omdat* ik een non op TS ben. Niets meer, en niets minder dan dat.

Ik voel me meer dan ok met mezelf, ik ben tevreden, en val zeer zeker niet onder 'klein gebrek geen bezwaar'?

Iemand valt op me om wie en ook wat ik ben, of hij valt niet op me, easy as pie. Ik ben namelijk voor wat betreft mijn status niet een afwijking, ook niet ziek of gehandicapt, ik ben een (deels gecultiveerde) variant op m/v.

Het 'ik ben sociaal gehandicapt, accepteer me svp zoals ik ben ajb' gaat niet op voor mij, sterker nog: ik moet er *niet* aan denken om me zelf ooit zo te presenteren.

En ja, mijn minnaar is lief, mannelijk, stoer en nog romantisch ook, en bi :-)

Groetjes Mila.
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

Frederique_ schreef:Hoi Mila,

En als het mij wel lukt om ergens te solliciteren, dan heb je vast wel weer een andere reden om passabiliteit op nr 1 te stellen...

Ik geloof gewoon niet dat passabiliteit zo belangrijk is als jij schetst. En voor deze thread is dat ook niet belangrijk: het gaat hier om mensen die tussen de genders in leven, niet om mensen die zich zo goed aan vrouwen in hun omgeving aanpassen dat je het verschil niet meer merkt tussen een TS en de overige vrouwen in de buurt.

Groetjes,

Frederique
Heb nog niet alles gelezen... dus mss is deze discussie niet meer in de running..

Ik ben het wel met mila eens dat je er gwn normaal als meisje of vrouw (=passabel) uit moet zijn om gewoon als een meisje/vrouw te kunnen leven (of te solliciteren enz for that matter).

Als je je voelt alsof je ergens tussen man en vrouw-zijn in zit dan is totale passabiliteit wat minder relevant lijkt mij (correct me if i'm wrong), dat geld dus voor transgenders. Dus ik snap ook de gedachte gang van frederique wel.

Groetjes laura
Plaats reactie