Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Janiek2 schreef:Maar als je steunbetuiging aan Mila ook mijn verontwaardiging over haar reactie (aanvankelijk achter mijn rug, later ook tegen mijzelf) op het artikel over mij in Psychologie magazine betreft vind ik dat nog steeds even misplaatst. Daar past je typering van "lachende derde" helemaal niet op.
Mijn stukje is puur een observatie in deze draad. Maar nu je dit zo aanhaalt zal ik die draad ook eens doorlezen en van commenaar voorzien :wink: :P
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Dorine schreef:Dat is heel moeilijk voor me om te begrijpen, Hoe gingen dan de sexuele ervaringen?
Heel veel gemasturbeerd, het nooit met een vrouw gedaan (niet zozeer omdat ik niet wou, wel omdat ik nooit de juiste tegenkwam - en de meiden waar ik graag mee wou waren al bezet). Toen ik één leuke meid tegenkwam waar ik graag mijn leven mee wou delen en die ook nog single was raakte ik (om toen onbegrijpelijke, later heel verklaarbare) redenen in paniek. En dat is toen dus ook niks geworden.

Maar het maakt dus wel dat ik mensen-met-partners niet bij voorbaat al verketter. 't Had bij mij ook zo maar mis kunnen gaan...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<aanvankelijk achter mijn rug>

Huh? Achter je rug? Het was een reactie op een bestaande draad op het openbare algemene forum over een artikel waarin jij met naam en toenaam genoemd werd, en die reactie postte ik hier openlijk. Of dacht je soms dat in de veronderstelling verkeerde dat je niet meelas hier of zo?

Sjees!

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Frederique,

< Toen ik één leuke meid tegenkwam waar ik graag mijn leven mee wou delen en die ook nog single was raakte ik (om toen onbegrijpelijke, later heel verklaarbare) redenen in paniek. En dat is toen dus ook niks geworden.>

Kijk, dat is nou *precies* wat ik bedoel. Je voelt dat er iets mis met je is, je sluit je niet af, doet geen oogkleppen op, houdt je zelf niet voor de gek, nee, je gaat niet met haar in zee.

Good for her, good from you.

Groetjes Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Mila,

Je leest niet wat er staat.
Er stond: ik raakte in paniek.
Jij maakt ervan: je maakte de bewuste keuze om niet verder te gaan.
Maar dat schreef ik dus niet...

Groetjes,

Frederique
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

tussendoor:

er zijn ook mensen die zich pas kompleet voelen als ze een been of arm laten amputeren, ook ongelooflijk en niet voor te stellen, maar daarom niet minder waar

joy
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<er zijn ook mensen die zich pas kompleet voelen als ze een been of arm laten amputeren, ook ongelooflijk en niet voor te stellen, maar daarom niet minder waar >

Ja maar de man of vrouw in kwestie blijft wel man of vrouw, die scheept zijn/haar partner alleen op met een *moedwillig* gehandicapt geraakte partner, als die bv niet een, maar twee benen of niet een maar twee armen kwijt wil. Of al zijn/haar ledematen, godbetert.

Kleine paralel om deze draad on topic te houden.

Mila.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Joy schreef:tussendoor:

er zijn ook mensen die zich pas kompleet voelen als ze een been of arm laten amputeren, ook ongelooflijk en niet voor te stellen, maar daarom niet minder waar

joy
Hehehe rare lui hoor... Misschien beetje anti psychotica?
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

mila schreef:<aanvankelijk achter mijn rug>

Huh? Achter je rug? Het was een reactie op een bestaande draad op het openbare algemene forum over een artikel waarin jij met naam en toenaam genoemd werd, en die reactie postte ik hier openlijk. Of dacht je soms dat in de veronderstelling verkeerde dat je niet meelas hier of zo?

Sjees!

Mila.
Ik wil een link ik wil een link......
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Maar het maakt dus wel dat ik mensen-met-partners niet bij voorbaat al verketter. 't Had bij mij ook zo maar mis kunnen gaan...
ja heb je gelijk in maar het raakt op een of andere manier een gevoelige snaar en wordt er emotioneel van, je sleept zoveel mensen mee , ga dan eerst scheiden, dan zorg je voor de kinderen, vrouw, en dan individueel verder met je transitie?

Ik noem maar wat, maar het is zo wreed lijkt het soms

p.s.

ik heb het artikel niet gelezen dus weet alle achtergronden niet en veroordeel je ook niet Janieke, ik wil wel zeggen dat ik het toch oneerlijk vind dat je het nooit aan je vrouw hebt gezegd, of wist je het ook niet?

ik kan het ook niet mooier verwoorden

liefs

Dorine
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hehehe rare lui hoor... Misschien beetje anti psychotica?<

Foei Joanne, nooit meer zoiets zeggen hoor! Foutfoutfoutfout! Deze mensen moeten begrepen en geknuffeld worden, en hun partners moeten bij hun blijven om hun rolstoel voort te duwen hoor! Indien emotioneel gezien maso genoeg dan he?

Groetjes Mila.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

zo ken ik mijn Joy weer xxx
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Zie voor de thread over het artikel deze thread, het artikel zelf zit ergens halverwege...

Groetjes,

Frederique
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ack dit kan weer slow chat worden sowwy

iemand even wat inhoudsvols posten aub dan valt het niet op
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:<aanvankelijk achter mijn rug>

Sjees!

Mila.
Ik weet helemaal niet in wat voor veronderstelling jij verkeerde. Wel dat ik niet meelas, maar er via een pb op een ander forum op geattendeerd werd dat jij een reactie op dat artikel had geplaatst. De discussie was al even aan de gang toen ik me er zelf in mengde.

Je reactie was wel openlijk, maar niet aan mij gericht en ik was er niet bij toen je daarmee begon. Nou vind ik daar op zich niets mis mee, hoor. Het ging meer over de conclusies die jij daar trok over mijn leven en dat van mijn partner, zonder dat je ons kent.

Voor zover ik het heb gezien, deed je eigenlijk niets anders dan je afgrijzen uiten over wat jij in zo'n situatie zou voelen en doen. Nou, daar laat ik mijn leven niet zomaar voor gebruiken zonder je van repliek te dienen.

En als je daarmee denkt dat je je inleeft in alle "vrouwen van", of mijn "vrouwelijke omstanders", dan zit je er falikant naast. Je daagt me op een haar na uit om een paar reacties van vrouwelijke omstanders op die discussie te citeren. Ik weet namelijk wel wat die ervan denken.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie