mila schreef:<aanvankelijk achter mijn rug>
Huh? Achter je rug? Het was een reactie op een bestaande draad op het openbare algemene forum over een artikel waarin jij met naam en toenaam genoemd werd, en die reactie postte ik hier openlijk. Of dacht je soms dat in de veronderstelling verkeerde dat je niet meelas hier of zo?
Sjees!
Mila.
Ik weet helemaal niet in wat voor veronderstelling jij verkeerde. Wel dat ik niet meelas, maar er via een pb op een ander forum op geattendeerd werd dat jij een reactie op dat artikel had geplaatst. De discussie was al even aan de gang toen ik me er zelf in mengde.
Je reactie was wel openlijk, maar niet aan mij gericht en ik was er niet bij toen je daarmee begon. Nou vind ik daar op zich niets mis mee, hoor. Het ging meer over de conclusies die jij daar trok over mijn leven en dat van mijn partner, zonder dat je ons kent.
Voor zover ik het heb gezien, deed je eigenlijk niets anders dan je afgrijzen uiten over wat
jij in zo'n situatie zou voelen en doen. Nou, daar laat ik mijn leven niet zomaar voor gebruiken zonder je van repliek te dienen.
En als je daarmee denkt dat je je inleeft in alle "vrouwen van", of mijn "vrouwelijke omstanders", dan zit je er falikant naast. Je daagt me op een haar na uit om een paar reacties van vrouwelijke omstanders op die discussie te citeren. Ik weet namelijk wel wat die ervan denken.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes