Welke cup maat heb jij?
Moderator: Moderators
een beetje verwarrend, ik heb een tijdje geleden kipfilets van cup c gekocht....en als ik een bh van die maat om doe, pas n'problem...maar als ik mijn afmeting vergelijk via het matentabel van de wehkamp heb ik maar een krappe b...rara hoe kan dat...
hetelfje....die nog niet weet wat haar te wachten staat met d'r bustegroote
welke cup maat heb jij ?
Heb "gekozen" voor cup-maat 85B eenvoudig omat anders de blouse maat te groot wordt
Neem wel eens een C voor onder een mooi badpak
Neem wel eens een C voor onder een mooi badpak
Welke cup maat heb je
Ik ga ook voor de 85 B cup.
Maar bij mohair truien staat een C'tje beter
Dus dat varieert nog wel eens
groetjes
Maar bij mohair truien staat een C'tje beter
Dus dat varieert nog wel eens
groetjes
Mara
hoi hoi,~*anouk*~ schreef:een beetje verwarrend, ik heb een tijdje geleden kipfilets van cup c gekocht....en als ik een bh van die maat om doe, pas n'problem...maar als ik mijn afmeting vergelijk via het matentabel van de wehkamp heb ik maar een krappe b...rara hoe kan dat...
je kipfilets die ik dan heb zijn in maat 4 dacht ik. ik geloof niet dat ze in cup maten worden verkocht want: je cup maat is afhankelijk van je onderwijte. stel nu je bent heel groot en je neemt maatje 2 siliconen dan kan dat een cup A zijn. als je nu heel klein bent kan het best zijn dat maatje 2 een B of een C cup is.
- Chantal C.
- Forumdiva
- Franka van Brakel
- ff weer wat posten
Ik heb een B cup en dat komt nu gewoon het beste uit.
Het zijn twee paar bodywonders (van de kijkshop €19,99) over elkaar in een b-cup T-shirt BH en ik vind dat een mooie lijn geven.
Ik moet wel bekennen dat als ik de volledige siliconeprotheses zou nemen, de C-cup het wint, geeft me net dat beetje meer
Wie weet er nog ergens een paar voor weinig?
Groetjes,
Franka.
Man, I feel like a woman!
Het zijn twee paar bodywonders (van de kijkshop €19,99) over elkaar in een b-cup T-shirt BH en ik vind dat een mooie lijn geven.
Ik moet wel bekennen dat als ik de volledige siliconeprotheses zou nemen, de C-cup het wint, geeft me net dat beetje meer
Wie weet er nog ergens een paar voor weinig?
Groetjes,
Franka.
Man, I feel like a woman!
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik ben van de week van een C naar een B/C gegaan. Is wel iets beter...Nathalie schreef:Een jaar geleden mooie kwaliteitprotheses gekocht van via internet. Maatje C. Toendertijd was ik daar erg tevreden mee. Maar eigenlijk zou ik nu wel naar een B'tje willen.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
That's the problem!
Onze onderbustebovenmaat is meestal al iets groter dan de doorsnee dame. Als je dan een cup groot hebt, kom je in de problemen met je bovenkleding.
Ik kwam er bij Travisage achter dat een cup B groot genoeg is voor mij (heb ze helaas nog niet kunnen kopen). Mijn BH -maat is dan 90-B (85 gaat ook nog), en bovenkleding maat 40 gaat dan net.
dus ook Beetjes voor mij!
Nicole
Onze onderbustebovenmaat is meestal al iets groter dan de doorsnee dame. Als je dan een cup groot hebt, kom je in de problemen met je bovenkleding.
Ik kwam er bij Travisage achter dat een cup B groot genoeg is voor mij (heb ze helaas nog niet kunnen kopen). Mijn BH -maat is dan 90-B (85 gaat ook nog), en bovenkleding maat 40 gaat dan net.
dus ook Beetjes voor mij!
Nicole