Suggestie voor Moordrecht

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Nog even een kleine aanvulling op het bericht van Paula.
Wel een praktische.
Stel dat we een dergelijke flap-over neer zouden zetten. hoe denk je dat e.e.a. zal gaan lopen met meer dan 100 gasten.....
de 1e paar mensen zou nog gaan, maar daarna staat men dan de hele flap-over om te slaan......
Ieder die wil kijken moet dan weer wachten tot een ander klaar is......kortom, tegen dat je gevonden hebt wie je zoekt (op papier dan alleen nog maar) is de feestavond (grotendeels) al voorbij. :cry:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hoi Johnn,

Het gaat niet zo zeer om mijn optie opzich, (ik zie ook wel wat praktische bezwaren; ik denk trouwens dat van de 100 er misschien 30 gebruik van willen maken en er kunnen ongeveer 7 namen op 1 vel, dus 4 vellen ipv tig.) maar om het probleem, dat Nathalie schetst. Ikzelf beleef straks m'n 4de Moordrecht, (ik red me wel), maar voor een aantal onder ons zal het de 1ste keer zijn. Voor sommigen zelfs de 1ste keer buitens huis. Het kost al veel energie om de schroom te overwinnen om er naar toe te gaan (vaak ook nog met een smoes richting partner) en als je dan van nature niet iemand bent die snel op onbekenden afloopt, dan loop je in het ergste geval de kans dat je niemand spreekt, die je zou willen spreken van de chat, forum of wat dan ook. Voor die groep proberen we iets te bedenken. Dus elke suggestie is welkom.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi,

ben vorig jaar geweest voor de eerste keer in Moordrecht, wat mij toen een beetje opviel als een gemis , was een soort gastvrouw misschien om speciaal diegene die voor het eerst komen en in feite nog niemand kennen een beetje te ontvangen.
Er zijn wel mensen van Fun42 die je bij binnenkomst ontvangen (centjes vangen) maar daar blijft het bij.
Misschien dat diegenen die al makkelijker als T rond gaan hun oogjes een beetje openhouden en als men soms iemand ziet (en je merkt het) die duidelijk niet weet waar hij/zij aansluiting kan vinden, er even een praatje meemaken en verder op weg helpen, we hebben allemaal eens in die situatie verkeerd. (Eerste keer T&T vergeet ik nooit maar da's een ander verhaal)
Lijkt mij gewoon een praktische methode, opgepast nu niet alle alle proffsss :roll: zich konstant bij de voordeur ophouden, maar misschien is dit wel een praktisch iets, ik zal wel mijn ("T") steentje bijdragen, oogjes open :D en snaveltjes ook :D

groetjes, Adriana
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Adriana, dit is iets waar wij inderdaad invloed op uit kunnen oefenen. We zullen daarom de gasten ontvangen en helpen wegwijs te maken. Aangezien wij ook veel mensen kennen kunnen we mensen misschien ook aan elkaar 'koppelen'. Een goeie tip !!

Groetjes, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Monica Dreamgirl
ForumFan

Suggestie voor Moordrecht

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hallo allemaal,

helemaal met Adriana eens. Laten de ervaren meiden onder ons maar wat moeite doen om mensen die er verloren bij staan op sleeptouw te nemen. Ik vind dat in elk geval geen probleem, en ik wil ook best gekoppeld worden aan een nieuwkomer om die wegwijs te maken en bij anderen te introduceren.

Verder lijkt het me belangrijk dat, als je voor de eerste keer komt en je voelt je verloren, je gewoon op iemand afstapt. Wees maar brutaal. Ik denk niet dat er iemand zal zijn die afwijzend zal doen. We zijn er toch om er met z'n allen een gezellige avond van te maken. Ik ontmoet graag nieuwe mensen, dus stap maar op me af, ook als ik al in een groepje sta. Als je wilt weten hoe ik er uit zie kijk dan effe op m'n profiel hier.

groetjes en tot donderdag,

Monica
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo allemaal,

Adriana, je bent onbetaalbaar, gewoon een praktische oplossing, zonder extra benodigheden waarvan de praktische kant nog bewezen moet worden. Ik hoop je a.s. donderdag IRL te spreken.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

racine schreef:Adriana, ... Ik hoop je a.s. donderdag IRL te spreken.
Ik ook :-) . Is vorige keer niet gelukt. :-(

Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Vergeet je balboekje morgen niet Adriana :wink:

Je krijgt het druk zeg.

Groetjes,
Es
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Soms kan een oplossing zo simpel zijn...

Warme panties aan, dames, als jullie met zijn allen bij de deur gaan staan *hihi*
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
simone_v
ff weer wat posten

Bericht door simone_v »

Bij een heel andere gelegenheid heb ikzelf een keer een soort van broche gemaakt met m'n naam erop. Diegenen die zichzelf bekend willen maken kunnen wellicht ook zoiets uitproberen. Op die manier is er niets dwingends aan, en is er toch een mogelijkheid om elkaar te vinden en herkennen.

Bovendien staat een broche heel wat feestelijker dan een simpel naamkaartje...
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Dames,

Veel plezier vanavond!
Helaas, ik ben er nog niet klaar voor, dus moet ik deze gelegenheid voorbij laten gaan. :cry: :evil: :(
Maar.... mijn tijd komt nog. 8)

Groet, Nicole

"I'll be there in my mind"
tonnie54
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

meiden veel plezier vanavond
en misschien zie ik jullie daar volgende keer
Plaats reactie