promensil

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Hoi Isabelle,
Waar haal jij dat middel Dong Quai precies en wat is ongeveer de kostprijs?
Ik las net vanavond weer eventjes over en was wel nieuwsgierig ernaar.
Liefs:Lisa
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Rony,

Ja, doe mij die lijst ook maar. En ik ben zeer nieuwsgierig naar de invloed van je instelling. Als ik na een nacht uit alles eraf haal, zijn mijn borstjes dikker. Ik dacht dat dat kwam door het vacuüm onder de holle latex neppers die ik eroverheen draag, maar gisterenochtend waren ze onder kipfiletjes ook dikker geworden. Nu, na twee dagen werken in een mannencultuurtje, zijn ze weer net als anders. Hebben we het over hetzelfde?

En Lisa,

Ik heb een keer een hele uitverkoopbak dong quai leeggekocht bij Kruidvat, en dat was toen goedkoop, maar nu hebben ze dat merk (Sundown) niewt meer. Mijn voorraadje is net op, en ik ben er ook naar op zoek. Ik loop even bij de superchinees langs.

Ik bedoel natuurlijk de Chinese super, op de Nieuwmarkt,

Isabelle
Get over it.
Franka van Brakel
ff weer wat posten

Bolero Natural D-cup complex

Bericht door Franka van Brakel »

Hi meiden,

Er is hier veel geschreven over de promensil en fyto-estrogeen,
maar er is verder nog niet gerept over de bolero natural D-cup complex en daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar.
De product info van de leverancier ok, maar ervaringen die vind ik belangrijker.

Dus kunnen we het daar ook over hebben?

Verder ben ik ook bezig met het (hoofd)haar.
Maar daar zal ik een nieuw onderwerp over openen.

Ben benieuwd,
Franka.
Let's go girls!!!
Jannette
is nieuw hier

Bericht door Jannette »

Hoi Lisa

Ik wou je even melden dat ik laatst bij de tuinen nog Dong Quai heb gekocht maar misschien dat je het zelf ook al hebt gevonden. Ik gebruik het nu een week maar merk verder nog niets.
Joanna_
dagelijks aanwezig

Re: Bolero Natural D-cup complex

Bericht door Joanna_ »

Franka van Brakel schreef:Hi meiden,

De product info van de leverancier ok, maar ervaringen die vind ik belangrijker.
Dus kunnen we het daar ook over hebben?
Sorry hoor, maar als je de productinfo van de leverancier Ok durft te noemen dan ben je wel erg goedgelovig. Ik heb zelden zoveel onzin bij elkaar gezien. Dan kun je net zo goed de spectaculaire getuigenissen die op de website geplaatst zijn van (niet te achterhalen personen) voor zoete koek aannemen.

IIG: met enige moeite zijn wat ingrediënten te achterhalen:
- Hop( Humulus Lupulus), (bekend is dat van hop wel vaker geclaimd wordt dat het de borstgroei zou bevorderen, ik heb zelf beroepsmatig een aantal keren de resulaten mogen zien, en werkelijk die zijn er...... Zuip ze, want voordat je er resultaat mee behaalt heb je aardig wat bier door de strot laten glijden.
Dan hebben we de schietwilg( salix alba), helpt in de homeopatische hoek vooral tegen nervositeit en reuma, ik kan nergens een onderbouwing vinden dat het de borstgroei bevordert. (maar ik kan natuurlijk niet goed gezocht hebben)
Dan hebben we de sojaboon (glycine max), waarvan ook vaker beweerd wordt dat het de borstgroei bevordert, en tenslotte hebben we haver(avena sativa). En dat schijnt in de homeopatische hoek (o.a.) te helpen tegen verslaving aan alcohol, waarmee de cirkel wellicht weer rond is (zie Hop) Magnesium stearate en gelatine zijn bindmiddelen die soms wat laxerend of maagzuurremmend werken maar in dit middel alleen bedoeld zijn om 'de boel' bij elkaar te houden.
Ik zie prijzen van rond de 60 euri per maandvoorraad. Een hoop geld voor, naar mijn mening, vooral gebakken lucht (waarvan je drie maal daags drie pilletjes moet nemen). Vooral ook de claim dat de effecten permanent zijn is mi ongeloofwaardig.

Let ook vooral op de nuanceringen die bedekt gemeld worden. Voor de een wel spectaculaire resultaten, maar voor de ander niet. En als het resultaat er niet is, dan ligt dat aan jou en niet aan dit geweldige middel, en zie dan je geld maar eens terug te krijgen.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Franka van Brakel
ff weer wat posten

Bericht door Franka van Brakel »

Joanna,

Wat ik bedoelde met de produktinfo van de producent ok, dat bedoelde ik cynisch, die info heb ik dan wel gelezen maar geloven, ho maar hoor!
Vandaar dat ik vroeg om ervaringen, ik ben gewoon nieuwsgierig!
Ik ben niet voornemens hier aan te beginnen, maar mensen (tgirls) in mijn omgeving wilden graag meer weten, dus dacht ik effe op het forum wat opstoken.
Ik wacht wel op de hormonen van de VU, die doen het denk ik beter :)

En ook hier kunnen anderen weer wat meer aan hebben.

Groetjes,
Franka.
Let's go girls!!!
Olivia
is nieuw hier

Bericht door Olivia »

Ik neem nu zo'n maand Phyto Soya - duidelijke veranderingen al merkbaar: borstontwikkeling zet licht in, haar wordt lichter, baar moet plots maar om de andere dag geschoren worden.

Sedert deze week, Erdic via stichting Rene(e) gehaald - ik laat weten als 't iets wordt...

Olivia
Sandra 01
ff weer wat posten

Erdic

Bericht door Sandra 01 »

Ik denk erover van een volledige kuur (6 maanden) van Erdic uit te proberen. Zijn er girls die al een volledige kuur gedaan hebben en wat is het resultaat?

groetjes,

Sandra
mannenlichaam vol met vrouwelijke hormonen ....
Kimmy B
dagelijks aanwezig

Bericht door Kimmy B »

Phyto Soya
Voor een probleemloze overgang
Type product: Natuurlijk Middel/Fyto Product
Gebruiken bij: opvliegers en wisselende stemmingen tijdens de overgang

PHYTO SOYA overgangscapsules herstellen de balans in het lichaam door het tekort aan oestrogenen dat een vrouw in die specifieke levensfase heeft aan te vullen met de isoflavonen (fyto-oestrogenen) die zich in PHYTO SOYA bevinden

Natuurlijk Meno Management
Alle vrouwen krijgen tussen hun 43ste en 65ste levensjaar te maken met overgangsverschijnselen. Dit is een belangrijke fase in het leven van elke vrouw waarbij de productie van het vrouwelijke hormoon oestrogeen geleidelijk afneemt. Na een periode van onregelmatige menstruatie komt er een definitief einde aan de hormonale activiteit van de eierstokken.

Isoflavonen
Isoflavonen zijn plantaardige bestanddelen die sterk lijken op het door de eierstokken afgescheiden hormoon oestrogeen. De isoflavonen die zich in soja bevinden worden om die reden dan ook phyto-oestrogenen genoemd.
Toepassing Phyto Soya
Bij overgangsverschijnselen zoals:

opvliegers
nachtelijk zweten
prikkelbaarheid
botontkalking
harde buik

Voordelen Phyto Soya
bevatten niet genetisch gemanipuleerde soja
zijn verpakt in vegetarische capsules
zijn gestandaardiseerd op 17,5 mg isoflavonen
zijn ook geschikt voor vegetariërs en veganisten

Meer informatie
Verkrijgbaar bij: Kruidvat
Verpakking: 60 capsules

Voor meer informatie
Arkopharma Nederland B.V. Telefoon: 036-5469747

Bijzonderheden
PHYTO SOYA wordt gewonnen uit niet genetisch gemanipuleerde soja en is verwerkt in vegetarische capsules.

En dan is er Ymea

Een natuurlijk antwoord op de overgang

Type product: voedingssupplement
Gebruiken bij: overgangsverschijnselen

Opvliegers, vermoeidheid, nachtelijk transpireren en wisselende stemmingen. Het zijn verschijnselen die met de overgang gepaard kunnen gaan en die je dag kunnen beïnvloeden. Gelukkig is er met Ymea iets aan te doen.
De overgang
Tijdens de overgang neemt de productie van het hormoon oestrogeen ongelijkmatig af. Daardoor ontstaan schommelingen in het lichaam die overgangsverschijnselen kunnen veroorzaken. Meer sporten, minder koffie, thee en alcohol en minder vet eten kunnen een positieve bijdrage leveren tijdens de overgang. Desondanks hebben overgangsverschijnselen soms invloed op je levensritme. Het kan dan prettig zijn om een middel te gebruiken dat helpt bij deze verschijnselen.
Ymea
Ymea brengt op een natuurlijke manier de schommelingen in het lichaam in balans. Dit helpt bij overgangsverschijnselen. Dus waarom zou je met deze verschijnselen blijven rondlopen als je er op een eenvoudige en natuurlijke manier iets aan kunt doen?
Bijzonderheden
Ymea is een natuurlijk product op basis van cimicifuga racemosa. Deze plant helpt op natuurlijke wijze het lichamelijke evenwicht in stand te houden, zonder het lichamelijke veranderingsproces te beïnvloeden. Zodoende helpt cimicifuga racemosa op een goede en milde wijze bij overgangsverschijnselen.

Toepassing
Bij overgangsverschijnselen, zoals:

opvliegers

wisselende stemmingen

nachtelijk transpireren

vermoeidheid

innerlijke onrust

prikkelbare gevoelens

Voordelen

natuurlijk product

slechts 1 à 2 tabletjes per dag nodig

kan gedurende de gehele overgang worden gebruikt

Meer informatie
Verkrijgbaar bij
Drogisterij (o.a. Kruidvat) en apotheek.

Verpakking
Doosje met 60 tabletten in doordrukstrips.

Voor meer informatie
Chefaro Nederland B.V.
Postbus 6014
3002 AA Rotterdam
Tel. 010 – 22 11 007
E-mail: ymea@chefaro.com of www.chefaro.nl

Nu is mn vraag
Wat doet het bij mannen als het de bedoeling is om maar tijdelijk te gebruiken door vrouwen in hun menopauze ?
kan hier iemand mij op rad geven aub
Liefs kimmy
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

Kimmy B schreef:

.........................

Nu is mn vraag
Wat doet het bij mannen als het de bedoeling is om maar tijdelijk te gebruiken door vrouwen in hun menopauze ?
kan hier iemand mij op rad geven aub

.....................
Liefs kimmy
Wellicht ten overvloede, heb je al gebruik gemaakt van de zoekfunctie op dit forum en bijvoorbeeld Ymea ingetypt?
Itthi pi hi ekacciya seyya.
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Heeft iemand hier recente ervaringen mee? Het topic is vrij oud
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

is inderdaad een oud topic dat me tot nu toe ontgaan is. Ik gebruik al een half jaar fyto oestrogenen. Het heeft geleidt tot lichte borstvorming en een betere vetverdeling.
het blijft natuurlijk een gevaarlijk spelletje, maar ik kon op een gegeven moment gewoon niet anders meer.

Irene
Kleine stapjes
Gast

Bericht door Gast »

Wat ik altijd heb begrepen, is dat je beter voorzichtig kunt zijn met de plantaardige alternatieven, als je van plan bent om via een endocrinoloog aan de hormonen te gaan.
De plantaardige middeltjes werken vaak anders, waardoor ze receptoren kunnen blokkeren, waardoor dan weer de werking van hormonen zoals progynova of estradiol wordt belemmerd.
In welke gevallen en bij welke middeltjes precies, dat weet ik niet.
Msschien is het grotendeels een broodje aap, maar ik zou toch voorzichtig zijn.

Groetjes,

Francis
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Ik ken ook iemand die gebruikte beide tegelijk, eerst hormonen en later ook nog hop-pillen erbij. Dat lijkt mij linke soep.
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Bedankt voor de reactie's :P

Ik was niet van plan om meerdere middeltjes te slikken of om later over te gaan naar 'echte' hormonen. Meerdere middeltjes tegelijk gebruiken (wat dan ook) is altijd gevaarlijk; daar zijn we het over eens. :o

Ik zie die fyto-oestrogenen bij de drogist staan (allerlei merken) en denk er over na om het te gaan gebruiken. Hoewel stom natuurlijk :oops: ben ik niet van plan om me eerst medisch na te laten kijken. Als het zo verkocht wordt zou je denken dat het minder kwaad kan. Het zijn nog geen echte oestrogenen maar voorlopers ervan.

Irene, heb je ook last van bijwerkingen (zowel positief als negatief)? Je zegt dat het vet wordt herverdeeld. Bedoel je van je middel naar je heupen?

Groetjes,
Anja
Plaats reactie