KiTTenKlub

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Paula schreef:Chantal en Nathalie, in ieder geval bedankt alvast. Ik zal twee dames blij maken. Chantal, mag ik jouw mailadres, zodat ik dat ook kan doorsturen?
Ja staat onderin... Ik merkte net dat ik hem uit had staan...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

En girls, hebben jullie al wat afgesproken? Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor :wink:

Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Chantal C.
Forumdiva

Paula schreef:En girls, hebben jullie al wat afgesproken? Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor :wink:
Ik heb mailtje ontvangen en keurig teruggemaild, maar niks meer gehoord. Als ik te ver weg woon kunnen ze dat rustig zeggen hoor. No problemo.

Ik begreep dat Nathalie een van beide al gesproken had.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik heb ze maar eens even laten bellen. Even uitvissen wat voor 'vlees' ik in de kuip had. Een erg leuk gesprek gehad. Ze komen beide zondagavond meekijken hoe ik me ga opmaken. Ik heb Cindy gesproken en ze klonk zeer enthousiast. En ze was ook zeer te spreken over jouw lieve, openhartige reactie, Paula.

Ik hou je op de hoogte over hoe het is bevallen, ok ?

Kusje!
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

En Cynthia, hoeveel stoelen heb je moeten reserveren bij 't Sluisje? Kunnen ze iedereen kwijt :lol: ?

Liefs, Paula.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Paula,

Ik heb welgeteld 0 (NUL) reacties gehad. En om nou alleen te gaan..... :cry:
Helaas, misschien een andere keer.
Cyn.
Chantal C.
Forumdiva

mmmm jammer... ik had je nog gevraagd, maar niks meer gehoord... :(
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

En het was leuk gisteravond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huh, girls!

Lisa -- met de "s" van "sere voeten" (op z'n Amsterdamse) :D :D
If all else fails, buy new shoes
Chantal C.
Forumdiva

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb echt genoten... En Paula, Nathalie en Donna ontmoet... Leuk! :D
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Ook ik heb werkelijk genoten. Ik had niet verwacht dat we de sfeer van de vorige party konden bereiken, maar dat is beslist gelukt. De acts waren ook voortreffelijk. Vooral die van Miss Kimberley en de Working Girls vond ik echt top. Wat werkte dat heerlijk opzwepend. En dan heb ik het nog niet eens over de go-go danseressen gehad :wink:

Liefs, Paula (die nog een beetje in een roes leeft)
Chantal C.
Forumdiva

...en niet te vergeten Cindy, de visagiste. Wat een lieverd is dat! Binnenkort mag ik proefkonijn zijn en ze opperde al het idee om te gaan shoppen. Leuk, leuk, leuk! :D
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Het is misschien leuk voor de thuisblijvers, als wij iets meer vertellen over onze onvergetelijke avond. Voor mij, ging het zo:

Wij (met z'n drieen -- Hetty, Maria en ik) kwamen rondom 21.30 aan in hartje Amsterdam, en vonden een parkeerplek binnen vijf minuten loopafstande van het Thorbeckeplein. Na uit de auto te zijn gestapt, en geinformeerd bij iemand uit de buurt of het inderdaad een legale parkeerplaats was (wij konden ons geluk niet geloven), zijn wij richting Thorbeckeplein gelopen.

Een paar voorbijgangers zagen ons lopen en riepen ons toe "zo, dames, een feest", en wensten ons een prettige avond.

Eenmaal binnen hield ik mijn hart even vast, want ik vond het al zo leeg, maar ja, het was wel vroeg. Er waren enkele (voor mij) bekenden al binnen, en ook een aantal die ik niet kende, met name, degenen van de Lellebel, want daar kom ik nooit (tenminste, nog niet).

Na 22.00 begon het aantal bezoek(st)ers toe te nemen, de een nog mooier en feestelijker uitgedost als de andere. Het werd steeds drukker en gezelliger. Desiree en Paula kondigde de eerste optredens aan, en het feestgewoel barstte toen ook goed los. Om maar niet op te houden.

Ongetwijfeld het hoogtepunt van de avond was het optreden van de Working Girls. Ik had hen nooit eerder gezien, en wist niet wat ik te verwachten kon. Ze begonnen met een medley van Motown nummers, waar je echt lekker op kon swingen. Ik dacht eerst dat ze aan playbacken waren, want hun stemmen waren niet alleen zo vrouwelijk, in hun harmonieen was er geen fout noot te bespeuren. Bovendien, was hun choreografie zo intens, dat ik mij afvroeg hoe ze er niet moe van werd zonder echt te zingen. Maar jawel, het waren echt hun stemmen. Ongelooflijk wat een sfeer dat ze kunnen creeren. Ongeveer een halfuur en 4 galajurken per Girl later, verlieten zij het podium.

Naar zo'n wervelende optreden, zat de sfeer goed in, en wij gingen lekker door met dansen. De danseressen van de Lel deed, in hoofdtooi, hun homage aan de Village People.

Helaas had ik de volgende dag vroeg vergadering en moest op tijd weg. Maar ik ben er heeeeeeeeeel blij dat ik dit heb mogen meemaken, en hoop volgende keer ook erbij te zijn. Uw toch ook :wink: :wink: ?

Lisa
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi

Lisa schreef
Maar ik ben er heeeeeeeeeel blij dat ik dit heb mogen meemaken, en hoop volgende keer ook erbij te zijn.
Dat hoop ik ook. Misschien dat we dan iets kunnen afspreken??????
Cyn.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Mooi stukje, Lisa. Je zag er weer geweldig uit, meis.
Ook ik ben zo vrij geweest een klein verslagje van de avond en de uren ervoor te maken. Je vind dit verslag op de indexpagina van travestie.org.

http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=165

Het was echt een weergaloze avond. (en jullie kennen me, dit soort superlatieven gebruik ik niet zo vaak, dus dat zegt wel iets ;)) Ik heb me echt geweldig goed vermaakt. Een groot compliment naar Paula en Desiree is op zijn plaats. Alsmede de optredende artiesten, met name The Working Girls. Ongelovelijk wat een artiesten, wat heb ik daar een bewondering voor gekregen, zeg ! Maar niet in de laatste plaats de visagistes en hun meegebrachte vriendinnen. Wereldmeiden .. en uiterst lief en gezellig.

En uiteraard alle T*'s die zich weer schitterend hadden uitgedost. Een paar namen die me te binnen willen schieten: Chantalle, (moet nog even wat los komen, maar laat die dan maar schuiven. Dat komt wel goed) Vita (schitterend mens, hele mooie jurk), Christine (een prinsesje en wat een lijn, dat kind.. te gek gewoon ;) ) En uiteraard alle anderen ... Paula, Pamela, Lisa, Ria....etc etc. Meiden, jullie zagen er geweldig uit.
Pam, achteraf nog maar even een zoen voor je. :)

Ze hebben er voor mij een heerlijke avond van weten te maken. Thanks girls !

MEER MEER MEER !! :D
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

En Nathalie --

Ik heb genoten van jouw verhaal. Wat kan je dat mooi vertellen.

Enne, ook jij zag er, zoals gewoonlijk, schitterend uit.

Lisa
Plaats reactie