Dan wordt het wellicht tijd hiervoor:ChantalC schreef:Ik was veel met Macs bezig, maar de interesse neemt af. ...
http://totl.net/InstantAbsolutionOnline/
Moderator: Moderators
Dan wordt het wellicht tijd hiervoor:ChantalC schreef:Ik was veel met Macs bezig, maar de interesse neemt af. ...
Hoi Esther,Esther schreef:Nou, alles rond de Mac, of wat dan ook, is altijd nog beter dan bezig zijn met T-girl zijn. Wat een rampenuitdrukking.Cynthia schreef:Hoi Chantie
Soms vraag ik mij wel eens af, waar jij nou het meeste mee bezig bent: het feit dat je een T-girl bent, of alles rond de Mac.
Kan ik me toch meer vinden in wat Chantal schrijft:
"Ik was veel met Macs bezig, maar de interesse neemt af. Mijn vrouw-zijn is op dit moment belangrijker".
Daar heb je gelijk in. Dat weet je niet. Wat ik wel weet is dat ik een hoop dingen hetzelfde denk als bio-vriendinnen van me. Wat volgens hun typische vrouwen gedachten zijn. "Mannen denken daar heel anders over!" is hun reactie dan. Dus ja dan heb ik voor mezelf dat ik me "vrouw" voel. Maar ik voel me geen "T-girl". Vind dat zo'n stempeltje alsof je een acrobaat bent. ("Hoog geeerd publiek, dames en heren, hier is de vrouw met ballen!") Snap je?Joanne schreef:Ik ben er niet op uit om tegen schenen te schoppen maar ik moet het even kwijt. Ik weet niet of ik me vrouw voel. Soms wel soms niet. Meestal voel ik me gewoon Joanne, aangepaste man die zich in haar nieuwe jasje stukken beter voelt. Ik weet namelijk niet hoe een vrouw zich voelt. Heb ik een typisch vrouwgevoel? Of heb ik iets wat tussen man en vrouw inzit. Ik heb duidelijk vrouwelijke gevoelens maar ook heel veel gevoelens die je meer aan een man zou toeschrijven. Die eerste zijn overduidelijk meer aanwezig dan de laatste maar het maakt dat ik misschien toch liever T-girl hoor of natuurlijk mijn eigen versie TT (trotse trans). Dat dekt de lading mijns inziens stukken beter. Maar dan heb ik het puur over mijzelf natuurlijk.
LOL mafffff!!!Joanne schreef:Euhhh ben ik eigenlijk wel ontopic? Oh ja noem mij maar gek dus ik spreek de waarheid hehehe...... zo gepiept!
Is dat niet vrouw-eigen? (zei ze na bijna een fles wijn op)Joanne schreef:Maar ik val op mannen zou ik daarom meer interesse hebben voor wat de man van mij denkt en vice versa? Of begin ik nu te raaskallen? Hehehe zaterdagavond he *hik* *buuurp*![]()
![]()
Grappig, ik ben er ook zo één. Had er op een bepaald moment twintig. Een echte MacAddict. Eén van de leukste "vluchtroutes" die ik in mijn angst voor hoe "different" ik wel was heb bewandeld.ChantalC schreef:Ik was veel met Macs bezig, maar de interesse neemt af. Mijn vrouw-zijn is op dit moment belangrijker. Neemt niet weg dat mijn voorkeur voor Macs er gewoon is...