Wat is de maatschappij nog steeds bekrompen zeg , pfffff

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

WilmaB schreef:en wat krijgen we hierna?
De sexuele fantasieen van de zeekoe?
Ik mag toch hopen van niet,he? :roll:

Wilma.
Wie heeft het hier over sexuele fantasieen??? :wink:
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Zohra schreef: Waarom moet een SRS als 'ijkpunt' hebben dat je geen seks kan hebben voordat je daadwerkelijk een meisje bent?
Omdat het makkelijker is. Gelukkig is dat het eerste wat je merkt van de moontjes, doei vervelende seksdrive.
Zohra schreef: Heb je psychologie gestudeerd ofzo? Zit je vol met boekenkennis en moet de kennis die jij daarover hebt dan maar voor IEDEREEN gelden?
Ik heb afgelopen jaar culturele maatschappelijke vorming geprobeerd maar dat is me te zweverig. Omdat ik niet weer naar een school wil moeten, ben ik van plan om een thuiscursus hbo psychologie te gaan doen of misschien aan de open universiteit. Daar ben ik nog niet uit. Dat doet er ook niet toe, hou het er maar op dat ik wel wat van transseksualiteit weet.
Zohra schreef: Ik ben niet tevreden met mijn piemel nee , maar ook ik heb lichamelijke en sexuele behoeftes en wie zegt dat mijn sexueel verkeer PROBLEEMLOOS is? Ik vind het ook niet prettig als een man mij oraal bevredigd want dan voel ik me alsnog een 'man' maar als ik tijdens de seks mijn gedachten heel even de a dere kant op draai en fantaseer dat het een clitoris is dan kan ik toch seks hebben en een orgasme beleven!
Dat gaat steeds moeilijker worden. Moet er trouwens niet aan denken, een paar jaartjes celibaat vind ik leuker. Nadat iemand dat een keer probeerde te doen bij mij voelde ik me wel zo beroerd dat ik ervoor gezorgd heb dat het nooit weer gebeurd is. Ik zou nu denk ik best wel seks kunnen hebben, maar wat er ook gebeurt ik hou mijn onderbroek aan. Maar omdat ik nog niet aan relatie toe ben doe ik het niet. Als een orgasme krijgen zo belangrijk voor je is, weet je dan wel zeker dat je dat wilt riskeren?
Zohra schreef: Moet ik dan maar wachten tot na mijn operatie met seks hebben en tot ik in het bejaardentehuis zit ofzo?
Tuurlijk niet, maar je zou er een hoop transen transen een groot plezier doen door er niet zo mee te koop te lopen terwijl je tegelijkertijd roept hoe transseksueel je bent. Je psych zal je seksuele leven heel belangrijk vinden, dus daar kun je er nog genoeg over kwijt.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

nou geloof me Violet, denk nou niet dat mijn leven EEN en al SEKS is. Misschien lijkt dat wel zo maar ik heb minder seks dan de gemiddelde nederlander. En dat de sexdrive verminderd, c.q. verwijnt door de hormoontjes wist ik ook allang...

Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Zohra schreef:nou geloof me Violet, denk nou niet dat mijn leven EEN en al SEKS is. Misschien lijkt dat wel zo maar ik heb minder seks dan de gemiddelde nederlander.
Dat leek me ook al stug, maar je probeert wel die indruk te wekken vind ik.
Zohra schreef: En dat de sexdrive verminderd, c.q. verwijnt door de hormoontjes wist ik ook allang...
Iets weten en iets ervaren, zijn twee verschillende dingen. Ik had wel een iets uitgebreider antwoord van je verwacht, maar je laat in ieder geval zien dat je je kunt gedragen. :P
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Violet Skye schreef:
Zohra schreef:nou geloof me Violet, denk nou niet dat mijn leven EEN en al SEKS is. Misschien lijkt dat wel zo maar ik heb minder seks dan de gemiddelde nederlander.
Dat leek me ook al stug, maar je probeert wel die indruk te wekken vind ik.
Zohra schreef: En dat de sexdrive verminderd, c.q. verwijnt door de hormoontjes wist ik ook allang...
Iets weten en iets ervaren, zijn twee verschillende dingen. Ik had wel een iets uitgebreider antwoord van je verwacht, maar je laat in ieder geval zien dat je je kunt gedragen. :P
Ik hoef me neit netjes te gedragen omdat een ander dat van mij verlangt maar puur omdat ik dat ZELF WIl. Ik heb NOOIT die indruk gegeven joh dat mijn leven een en al seks is, en al zou dat wel zo zijn, wat dan nog? Dat waren allemaal ervaringen uit mijn tijd als travestiet, dus als je een quote ergens plaatst in een pikbord moet je ook alle erbij behorende informatie erbij plaatsen.

Ik had geen zin in een uitgebreider antwoord, dit is genoeg!
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Violet Skye schreef:
Zohra schreef:Tuurlijk niet, maar je zou er een hoop transen transen een groot plezier doen door er niet zo mee te koop te lopen terwijl je tegelijkertijd roept hoe transseksueel je bent. Je psych zal je seksuele leven heel belangrijk vinden, dus daar kun je er nog genoeg over kwijt.
Waarom moet ik een hoop transen een plezier doen als zij (enkelen daarvan) mij werkelijk als hellevegen aanvallen? Dacht je dat ik dan als een bang rillend musje stil in een hoekje ging zitten bibberen? Ik laat mijn tanden zien en ik BRUL ik ben een MENS en ik hoef niet altijd maar even truttig en netjes te reageren zoals sommige mensen dat van mij verlangen.

Ik ben zoals ik ben... heb je daar moeite mee, dan is dat jammer... maar ik zal mezelf niet veranderen...
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Beste Zohra

Ik moet ook eerlijk zeggen dat je een behoorlijk slutty voorkomen hebt en dan doel ik hierbij niet op je uiterlijk. Kan me aan de ene kant de reacties van deze of gene best begrijpen. Op het moment dat jij je in de media zo profileert zoals je dat op het internet doet en dan roept dat je transsexueel bent werkt dat nou niet bepaald in het voordeel van de rest van transsexueel holland. Er wordt hard gewerkt door veel mensen om juist dit soort vooroordelen te ontkrachten en dat doe je dan in een klap te niet want mensen onthouden altijd eerder de extreme zaken dan een huis tuin en keuken transje. Misschien een vervelende bijkomstigheid maar als je je in de media zo opstelt overigens dan is het aan iedereen om daar commentaar op te geven. Kan je daar niet mee overweg had je misschien niet op tv of waar dan ook in de media moeten verschijnen.
En het overschot aan negatieve reacties zou je aan het denken kunnen zetten over je acties. Als je het echt goed bedoeld moet je volgens mij heel zorgvuldig zijn in de manier waarop je bepaalde zaken naar buiten brengt. Ondanks dat je het geheel voor jezelf doet zoals je het op het prikbord stelt beinvloed je toch de levens van meerdere mensen dat moet je je wel goed realiseren. En de discussie op het prikbord verdient ook niet bepaald een schoonheidsprijs. Discussieren is niet voor iedereen weggelegd en als je je op jouw leeftijd zo uitlaat denk ik dat je beter lekker je weblog kunt blijven doen en het daar bij laten.

Met respect overigens want ik heb niet de bedoeling je te bekritiseren maar je stelt jezelf ter discussie en dan hoor je wel eens dingen die je niet bevallen.
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Joanne schreef:Beste Zohra

Ik moet ook eerlijk zeggen dat je een behoorlijk slutty voorkomen hebt en dan doel ik hierbij niet op je uiterlijk. Kan me aan de ene kant de reacties van deze of gene best begrijpen. Op het moment dat jij je in de media zo profileert zoals je dat op het internet doet en dan roept dat je transsexueel bent werkt dat nou niet bepaald in het voordeel van de rest van transsexueel holland. Er wordt hard gewerkt door veel mensen om juist dit soort vooroordelen te ontkrachten en dat doe je dan in een klap te niet want mensen onthouden altijd eerder de extreme zaken dan een huis tuin en keuken transje. Misschien een vervelende bijkomstigheid maar als je je in de media zo opstelt overigens dan is het aan iedereen om daar commentaar op te geven. Kan je daar niet mee overweg had je misschien niet op tv of waar dan ook in de media moeten verschijnen.
En het overschot aan negatieve reacties zou je aan het denken kunnen zetten over je acties. Als je het echt goed bedoeld moet je volgens mij heel zorgvuldig zijn in de manier waarop je bepaalde zaken naar buiten brengt. Ondanks dat je het geheel voor jezelf doet zoals je het op het prikbord stelt beinvloed je toch de levens van meerdere mensen dat moet je je wel goed realiseren. En de discussie op het prikbord verdient ook niet bepaald een schoonheidsprijs. Discussieren is niet voor iedereen weggelegd en als je je op jouw leeftijd zo uitlaat denk ik dat je beter lekker je weblog kunt blijven doen en het daar bij laten.

Met respect overigens want ik heb niet de bedoeling je te bekritiseren maar je stelt jezelf ter discussie en dan hoor je wel eens dingen die je niet bevallen.
Joanne, laat ik een ding voor de duidelijkheid stellen.. Slutty uiterlijk of nie, maakt dat je dan minder transsexueel. En wat dan nog? Mag ik mezelf niet sexy presenteren? Geloof me, in het dagelijks leven loop ik niet in jarretels en minirokjes over straat hoor , ik draag zelfs geen hoge hakken die 'sletterigheid' zouden kunnen impliceren.

Wat heeft leeftijd met reactie te maken? De een reageert zus de ander reageert ZO... ik hoef niet representatief te zijn voor heel nederland. Jij kunt de dingen misschien wat makkelijker van je afschudden of je meteen op wat anders focussen, ik niet. En dan nog iets, de mensen die mij beter kennen weten dat ik Manisch Depressief ben... de VU weet dat ook en dit vormt volgens hen geen enkel beletsel. Extreem gedrag HOORT daarbij. Maar een kenmerk hiervan is dat je een stuk gevoeliger bent dan een ander mens (ja zelfs zij die hormonen gebruiken) :wink: en als iets mij raakt en het blijft doorrazen in mijn hoofd, dan MOET ik er gewoon FEL op reageren. Bovendien, WAT is extreem gedrag? Ik kies ervoor om niets verborgen te houden in mijn leven, velen zouden willen leven zoals ik het doe maar durven het niet omdat ze bang zijn om hoe heel nederland daarop zou kunnen reageren. Het doet mij werkelijk NIETS wat mensen van mij denken, als zij mij meteen maar daarop afrekenen en vinden dat ik een slet ben, dan is dat erg jammer. Bovendien ben ik niet het type dat houdt van 'donzige lammytruitjes' en nette blousjes, en tuttig gedrag, ik hoef niet altijd maar een 'dame' te zijn. Ik word moe van dergelijk truttig gedrag. wat je zou moeten doen is eens naar de diepere lagen van een persoon moeten kijken in plaats van naar de oppervlakte Joanne. En dat geldt niet puur voor jou maar ook voor ieder ander mens dat negatief reageert op iemand die voor zichzelf opkomt.
Op het moment dat jij je in de media zo profileert zoals je dat op het internet doet en dan roept dat je transsexueel bent werkt dat nou niet bepaald in het voordeel van de rest van transsexueel holland.
Hoe profileer ik mij dan volgens jou in de media? Wees eens iets duidelijker alsjeblieft? Dan kan ik erop reageren

Even voor de duidelijkheid Joanne, ik heb NIETS tegen jou... maar als jij me nu ook al gaat aanvallen dan betekent dat veel voor mij en zou ik erg jammer vinden. Maar het zij dan maar zo, ik ga niet mijn mening veranderen daarvoor.

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Zohra schreef: Ik had geen zin in een uitgebreider antwoord, dit is genoeg!
Jammer, je kunt je niet gedragen. Ik heb het geprobeerd en gunde je het voordeel van de twijfel na je afgang op het prikbord. Nu bespaar ik je een volgende. Je kunt het zo gek doen als je wilt, ik reageer niet meer op je. Zo nu en dan kom ik even kijken op je log of je al rood licht hebt, dan kun je van dit forum geschopt worden.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Violet Skye schreef:
Jammer, je kunt je niet gedragen. Ik heb het geprobeerd en gunde je het voordeel van de twijfel na je afgang op het prikbord. Nu bespaar ik je een volgende. Je kunt het zo gek doen als je wilt, ik reageer niet meer op je. Zo nu en dan kom ik even kijken op je log of je al rood licht hebt, dan kun je van dit forum geschopt worden.
Ik had geen zin in een uitgebreider antwoord, dit is genoeg!
Je kunt reageren of niet Violet voor mij hoef je ook niet te reageren, maar WAT was er fout aan mijn antwoord als ik vragen mag?

Is het zo fout wat ik gezegd heb? Heb ik er iets kwetsends mee gezegd dan? Ik zei alleen dat het genoeg was en overbodige informatie was gewoon niet nodig... dan krijg je alleen maar meer informatie en zie je door de bomen het bos niet meer...

Wat verwacht je nu van mij ? Eerst hebben we een felle ruzie met elkaar en moet ik dan ineens maar dikke vriendinnen zijn ofzo? Mag ik ook de emoties wat laten bezinken voordat ik een mildere reactie kan geven?

Afgang op het forum, ach, als men mij af vindt gaan, jammer... door de veelheid van de dingen die gezegd zijn zie je eigenlijk niet eens meer waar het eigenlijk om gaat... ik hou er dus liever over op.

De mensen die mij wel waarderen om wie ik ben kennen mij beter dan jij die mij alleen maar beoordeelt op een paar minuten op TV en een ruzie hier op het prikbord.

De rest van de mensen heb ik niet nodig...

Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Zohra schreef:Joanne, laat ik een ding voor de duidelijkheid stellen.. Slutty uiterlijk of nie, maakt dat je dan minder transsexueel. En wat dan nog? Mag ik mezelf niet sexy presenteren? Geloof me, in het dagelijks leven loop ik niet in jarretels en minirokjes over straat hoor , ik draag zelfs geen hoge hakken die 'sletterigheid' zouden kunnen impliceren.
Nee mop dat zei ik niet ik zei juist dat ik je uiterlijk er niet mee bedoelde ik doel meer op de manier waarop je met sex zegt om te gaan. Nu schrijf jezelf dat dat wel weer meevalt maar zo kwam het in ieder geval niet over. Misschien een beetje verkeerde woordkeus maar ben soms nogal direct
Zohra schreef:Wat heeft leeftijd met reactie te maken? De een reageert zus de ander reageert ZO... ik hoef niet representatief te zijn voor heel nederland. Jij kunt de dingen misschien wat makkelijker van je afschudden of je meteen op wat anders focussen, ik niet. En dan nog iets, de mensen die mij beter kennen weten dat ik Manisch Depressief ben... de VU weet dat ook en dit vormt volgens hen geen enkel beletsel. Extreem gedrag HOORT daarbij. Maar een kenmerk hiervan is dat je een stuk gevoeliger bent dan een ander mens (ja zelfs zij die hormonen gebruiken) :wink: en als iets mij raakt en het blijft doorrazen in mijn hoofd, dan MOET ik er gewoon FEL op reageren.

Ok heldere uitleg maar ik stoor me nogal aan de scheldwoorden in je reacties naar Violet toe. kan me best begrijpen dat het je raakt wat ze zegt maar als je gewoon in normale bewoording reageert heeft dat meer effect dan dat je gaat lopen schelden want de dingen waar je haar voor uitmaakt en die je haar toewenst op het prikbord liegen er niet om. Manisch depressief vind ik dan niet echt een excuus. Neig zelf ook naar die manisch depressiviteit maar laat mensen toch in hun waarde zelfs als ze dingen zeggen die me niet bevallen. Van jou kant kan ik me ook best voorstellen dat je je nu door de hele bezetting van de site aangevallen voelt dus denk ik dat het misschien voor jou beter is als je een beetje uit de schijnwerpers blijft. Op het moment dat je daar in staat geef je andere mensen het recht een mening over je te vormen en die te uiten en daar lijk je mijns inziens slecht mee om te kunnen gaan. Nogmaals met respect he als je het niet met me eens bent hoef je je niets van mijn mening aan te trekken.

Zohra schreef:Bovendien, WAT is extreem gedrag? Ik kies ervoor om niets verborgen te houden in mijn leven, velen zouden willen leven zoals ik het doe maar durven het niet omdat ze bang zijn om hoe heel nederland daarop zou kunnen reageren. Het doet mij werkelijk NIETS wat mensen van mij denken, als zij mij meteen maar daarop afrekenen en vinden dat ik een slet ben, dan is dat erg jammer.

Ik weet als geen ander hoe het is om door mensen de grond ingetrapt te worden omdat je verkiest jezelf te blijven ongeacht de mening van anderen. Maar hoe hard ik er ook voor vecht mezelf te mogen zijn doet het me elke keer weer een hele hoop als ik kritiek krijg op dingen waar ik niets aan kan doen. En ik denk eigenlijk dat het jou net zoveel doet al zeg je dat het je niets doet. Niemand heeft je overigens een slet genoemd ik zei alleen dat je slutty overkomt en dat is dan voornamelijk gebaseerd op de manier waarop je met sex schrijft om te gaan. Ik neem je dat niet kwalijk maar het kan wel een reden zijn waarom mensen tegen je in het harnas gaan. Ik ben zelf overigens geen haar beter wat sex betreft dus neem van me aan dat ik het niet zeg om je aan te vallen maar om je een idee te geven waarom mensen op een dergelijke manier zouden kunnen reageren.

Zohra schreef:Bovendien ben ik niet het type dat houdt van 'donzige lammytruitjes' en nette blousjes, en tuttig gedrag, ik hoef niet altijd maar een 'dame' te zijn. Ik word moe van dergelijk truttig gedrag. wat je zou moeten doen is eens naar de diepere lagen van een persoon moeten kijken in plaats van naar de oppervlakte Joanne. En dat geldt niet puur voor jou maar ook voor ieder ander mens dat negatief reageert op iemand die voor zichzelf opkomt.
Ik kijk dieper dan je denkt Zohra maar neem dan ook even goed de tijd om tot je door te laten dringen wat ik schrijf. Niemand zegt dat je truttig hoeft te zijn om serieus genomen te worden als trans. Men ageert voornamelijk tegen uitspraken die je in het openbaar doet. Inhoudelijk kan ik daar niet op reageren omdat ik me voornamelijk op deze site richt als het om T zaken gaat en niet om al de zaken eromheen. Ik lees weinig profielen bekijk geen homepages van leden en zoek ook niet de hele dag naar artikelen over transsexualiteit dus ik kan alleen maar afgaan op wat ik hier lees.

[quote="Joanne]Op het moment dat jij je in de media zo profileert zoals je dat op het internet doet en dan roept dat je transsexueel bent werkt dat nou niet bepaald in het voordeel van de rest van transsexueel holland. [/quote]
Zohra schreef:Hoe profileer ik mij dan volgens jou in de media? Wees eens iets duidelijker alsjeblieft? Dan kan ik erop reageren
Ok hierbij ging ik uit van de quotes op het prikbord aangaande je eigen weblog en je yahoogroup.
Zohra schreef:Even voor de duidelijkheid Joanne, ik heb NIETS tegen jou... maar als jij me nu ook al gaat aanvallen dan betekent dat veel voor mij en zou ik erg jammer vinden. Maar het zij dan maar zo, ik ga niet mijn mening veranderen daarvoor.
Ik vraag je niet je mening te veranderen en val je ook niet aan. Ik zet slechts mijn bescheiden mening ernaast en probeer mee te denken naar een evt oplossing van dit hele debacle. Je hoeft niets van me aan te nemen maar ik heb altijd geleerd in ruzies eerst te kijken wat ik in mijn eigen gedrag zou kunnen aanpassen om te voorkomen dat zaken zich herhalen. Daarnaast realiseer ik me dat dingen soms vertekend overkomen als het om een tekstueel medium gaat waarbij non verbale communicatie niet aanwezig is. En als ik dan nog kwaad ben slaap ik er eerst een nachtje over voor ik reageer. Op die manier voorkom je mijns inziens discussies zoals die op het prikbord. Maar als ik een mening over iemand heb ga ik hem niet inpakken in zijde dan krijg je hem recht voor zijn raap. Nuanceren kan altijd nog zoals ik dat nu ook doe tegenover jou.

Rustig aan dus maar meis bedoel het niet verkeerd."

En nu ga ik naar bed anders zit ik hier om vier uur nog :D
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Violet Skye schreef:
Dat zou je natuurlijk ook kunnen denken in plaats van schrijven Violet. Zo schiet het voor geen meter op he. Je hebt mijns inziens ook niet echt vriendelijk gereageerd en ik vind dat Zohra hier toch al een stuk netter bezig is dan op het prikbord. Soms is zwijgen goud weet je!
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Lieve joanne,

Je hebt helemaal gelijk en ik zal proberen me in het vervolg wat meer te gedragen. Ik gebruik die manisch depressiviteit niet als een excuus maar enkel om aan te geven hoe het komt dat ik zo fel reageert en dat ik gewoon een mens van uitersten ben. Wat ik in mijn priveleven doe dat is mijn zaak natuurlijk, OOK op sexueel vlak.
En ik denk eigenlijk dat het jou net zoveel doet al zeg je dat het je niets doet. Niemand heeft je overigens een slet genoemd ik zei alleen dat je slutty overkomt en dat is dan voornamelijk gebaseerd op de manier waarop je met sex schrijft om te gaan.
Tja meid maar dat is ook een kwestie van sexuele beleving en persoonlijke voorkeur en fantasieen. Slutty is LEKKER (in mijn ogen dan)en als ik me op internet nogal OPEN uitlaat over mijn sexuele fantasieen, is dat zo vreselijk dan? Als mensen daar aanstoot aan nemen dan kan ik daar niets mee doen Joanne... :wink:

Ik weet dat je het goed met mij voor hebt en daarom zal ik je advies ter harte nemen. Helaas wil ik nu lekker gaan slapen dus hou ik het even bij deze korte reactie.

Liefs en knuffels,
Zohra
Laatst gewijzigd door Zohra op ma jul 12, 2004 2:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Zohra schreef:Lieve joanne,

Je hebt helemaal gelijk en ik zal proberen me in het vervolg wat meer te gedragen. Ik gebruik die manisch depressiviteit niet als een excuus maar enkel om aan te geven hoe het komt dat ik zo fel reageert en dat ik gewoon een mens van uitersten ben. Wat ik in mijn priveleven doe dat is mijn zaak natuurlijk, OOK op sexueel vlak.

Ik weet dat je het goed met mij voor hebt en daarom zal ik je advies ter harte nemen. Helaas wil ik nu lekker gaan slapen dus hou ik het even bij deze korte reactie.

Liefs en knuffels,
Zohra
Helemaal goed meis maar hou er wel rekening mee dat als je je priveleven opengooit door middel van een weblog, yahoogroup, tv en dergelijke dat je je dan niet kan beroepen op privacy.
Maar voor nu slaap lekker ik ga er ook in.
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Joanne schreef:
Zohra schreef:Lieve joanne,

Liefs en knuffels,
Zohra
Helemaal goed meis maar hou er wel rekening mee dat als je je priveleven opengooit door middel van een weblog, yahoogroup, tv en dergelijke dat je je dan niet kan beroepen op privacy.
Maar voor nu slaap lekker ik ga er ook in.
Dan ben ik tenminste ook niet CHANTABEL meisje hihihihi

Liefs,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Plaats reactie