marina33 schreef:Leonie schreef:Violet Skye schreef:Tsja, nu er nog meer bezuinigd moet worden en er een dikke kostenpost voor de veiligheid van het spoor is bijgekomen, zie ik niet het niet zitten dat de regering een reeds genomen besluit terug gaat draaien. Misscien dat het stabiliteitspact onder druk van Frankrijk en Duitsland alsnog op de helling gaat, maar tot die tijd heeft Hoogervorst zo'n beetje 100 mensen per jaar kaal geplukt. Een besparing van maar liefst €700.000,-. Dat zal helpen.
lijkt me een beeje een eenzijdig verhaal. daarnaast vind ik 700.000 euro een hoop geld. zolang er van uit deze gemeenschap geen alternatief word geboden....stop dan met zeuren. er moet nu eenmaal geld bespaard worden punt uit en dat geld moet overal een beetje vandaan komen.
verder zal ik mijn mening over groenlinks maar voor me houden.....
Het enigste wat we kunnen doen is voor indivueel aktie onder nemen via een advocaat en ik ben al blij dat het Gender team in het VU ook al aktie onder neemt.
En Leonie ! ik heb dit onderwerp niet geschreven om te discuseren maar ik wil gewoon weten in hoe vere men er over denkt en er mee bezig is.
En ik vind wel dat Violet skye gelijk heb en niet zeurt. Er wordt door de politiek te veel naar andere zaken gekeken.
De rijken merken er weinig van maar de gene die in de minima zitten gaan er dik op achteruit en hebben zo'n subsidie hard nodig.
Hoi,
ik geef ok alleeen maar mijn mening. ik ben van mening dat iedereen wat moet inleveren. misschien moet je in een recht zaak niet gaan knokken vooor een 100% vergoeding maar voor 50% of dat de overheid je instaat steld om goedkoop geld te lenen zonder veel risico's.
En violet, het stabiliteits pact op de helling? wat bereiken we darmee?
en voor 700.000 euro kan je weer 5 basis docenten betalen. misschien moeten we maar argumenten aan gaan dragen waarom deze 700.000 euro goed uitgegeven geld was? inplaats van te zeggen dat het een schande is dat de subsidie stop zetten.
voorbeeld: Door financiele bijstand voor het ontharen van het gelaat zijn man naar vrouw transseksuelen beter instaat op een goed niveau te functioneren in de maatschapij en zijn beter instaat om weer aan de slag te gaan. op deze manier zijn man naar vrouw transseksuelen beter instaat weer een bijdragen (financieel) te leveren aan deze maatscahpij.
wij moeten de minister er van overtuigen dat hij fout zit....met een hophandtekeingen geef je alleen maar aan dat je het er niet mee eens bent! misschien moeten wij maar is een soort enquete opgaan stellen en die door zoveel mogelijk transseksuelen laten invullen en daar een concluie uit trekken en dat naar de minister sturen....?
en wat voor een actie heeft de VU ondernomen? was ik niet van op de hoogte...heeft het iest opgeleverd?
en daarnaast...ik wens je wel gewoon suc6 met je pgogingen om toch wat vegoed te krijgen....