T*girls rubriek in glossys

Algemeen

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Violet Skye schreef:Een naam als Hotjoke wekt bij mij de indruk dat ze liever seks gerelateerde verhaaltjes leest, dan make over reportages.
hotjoke schreef: De naam van hotjoke is afgeleid van hotmail en >Joke. Joke is een goede vriendin waarmee ik over alles kan praten en wie ik graag zou zijn moest ik en echte vrouw zijn.
Violet Skye schreef:Shit...sorry, dan was ik een beetje te vroeg met mijn conclusie.
Het doet mij denken aan een engels gezegde...

When you ASSUME something, you make an ASS of U and ME.

Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef:
When you ASSUME something, you make an ASS of U and ME.
Touché, maar wat had jij dan willen maken van zo'n naam?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Violet,

Om eerlijk te zijn, waren mijn vermoedens ongeveer hetzelfde als die van jou. Maar ik handel anders dan jij in bepaalde opzichten.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
hotjoke
ff weer wat posten

Bericht door hotjoke »

Violet Skye schreef:
hotjoke schreef: De naam van hotjoke is afgeleid van hotmail en >Joke. Joke is een goede vriendin waarmee ik over alles kan praten en wie ik graag zou zijn moest ik en echte vrouw zijn.
Shit...sorry, dan was ik een beetje te vroeg met mijn conclusie. Weet Joke ervan dat je jezelf naar haar vernoemd hebt? Als iemand zich naar mij ging vernoemen omdat zhij mij zo leuk vindt dan zou ik toch wel even denken hmmm, komt dit wel goed? Maar het kan natuurlijk ook zijn at ze het een compliment vindt. Nou ben ik erg slecht in vlaams, maar geef je met moest zijn aan dat je het een straf zou vinden om een vrouw te zijn, of juist niet?
Joke weet niet dat ik mezelf naar haar vernoem. Ik zou het geen straf vinden om een vrouw te zijn omdat ik dan bepaalde van mijn emoties gemakkelijker en openlijker zou kunnen blootgeven. Moest Joke het weten zou ze het zeker een compliment vinden. Echter ik wil haar verder niet betrekken in mijn travestiegevoelens. Ze is en blijft voor mij een goede vriendin waarmee ik een goed gesprek kan voeren.

hotjoke schreef: Ik bedoel met glossy : elle, marie claire..dus meer serieuze kant en verhalen en of reportages. Ik kwam op het idee omdat ik terugdacht aan een vakantie in een vakantiehuisje in frankrijk waar ik iedere dag franstalige damesbladen kocht en de ganse tijd bezig was met het invullen van enquetes over vrouwenkwesties. Dit was voor mij toen de enige manier om mijn travestie zijn even te kunen beleven aan de rand van het zwembad.
Denk je dat de normale doelgroep van die bladen daarop zit te wachten? Testen doen in bladen vind ik vaak ook leuk, het is alleen jammer dat ze er bijna altijd vanuit gaan dat je als vrouw altijd op mannen valt.
liefs en kusjes
joke
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Violet Skye schreef:Weet Joke ervan dat je jezelf naar haar vernoemd hebt? Als iemand zich naar mij ging vernoemen omdat zhij mij zo leuk vindt dan zou ik toch wel even denken hmmm, komt dit wel goed?
Weet je dat zeker? Je bent in andere berichten anders veel zekerder: je zou het prachtig vinden of helemaal niets, maar dit is dan toch de eerste keer dat ik je zie twijfelen ;-)

Groetjes,

Hotviolet.

Eh.. sorrie... ik liet me even gaan,

Annegreet natuurlijk! :P
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef:
Weet je dat zeker? Je bent in andere berichten anders veel zekerder: je zou het prachtig vinden of helemaal niets, maar dit is dan toch de eerste keer dat ik je zie twijfelen ;-)
Ja, aan de ene kant is het natuurlijk een leuk compliment dat iemand graag op je wil lijken, maar het heeft wel iets obsessiefs...
Annegreet schreef: Groetjes,

Hotviolet.

Eh.. sorrie... ik liet me even gaan,

Annegreet natuurlijk! :P
LOL
Plaats reactie