kleding en lingerie.

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Joy schreef:persoonlijk kan ik daar helemaal niets mee, het gaat mij dan ook niet om de lingerie, dat lijkt me meer een fetisjisme
Transvestic Fetishism
SYMPTOMS
Over a period of at least 6 months, in a heterosexual male, recurrent, intense sexually arousing fantasies, sexual urges, or behaviors involving cross-dressing.
The fantasies, sexual urges, or behaviors cause clinically significant distress or impairment in social, occupational, or other important areas of functioning.
Criteria summarized from:
American Psychiatric Association. (1994). Diagnostic and statistical manual of mental disorders, fourth edition. Washington, DC: American Psychiatric Association.


persoonlijk kan ik daar helemaal niets mee, het gaat mij dan ook niet om de sex

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
hotjoke
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: do mei 27, 2004 17:31
Locatie: antwerpen

Bericht door hotjoke »

Denise2 schreef:
Joy schreef:persoonlijk kan ik daar helemaal niets mee, het gaat mij dan ook niet om de lingerie, dat lijkt me meer een fetisjisme
Transvestic Fetishism
SYMPTOMS
Over a period of at least 6 months, in a heterosexual male, recurrent, intense sexually arousing fantasies, sexual urges, or behaviors involving cross-dressing.
The fantasies, sexual urges, or behaviors cause clinically significant distress or impairment in social, occupational, or other important areas of functioning.
Criteria summarized from:
American Psychiatric Association. (1994). Diagnostic and statistical manual of mental disorders, fourth edition. Washington, DC: American Psychiatric Association.


persoonlijk kan ik daar helemaal niets mee, het gaat mij dan ook niet om de sex

Denise.
Het gaat niet om fetisjisme maar om je vrouw te voelen terwijl je man bent en omgekeerd.
liefs en kusjes
joke
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

joke>Het gaat niet om fetisjisme maar om je vrouw te voelen terwijl je man bent en omgekeerd

----voor jouw misschien, geld niet voor ieder

Joy
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Elsa schreef:
Joy schreef:persoonlijk kan ik daar helemaal niets mee, het gaat mij dan ook niet om de lingerie, dat lijkt me meer een fetisjisme
Dat zal het ( denk ik ) ook wel zijn. Er bestaan veel manieren begrijp ik in hoeverre je T* bent. Het is soms moeilijk om als 'partner van' dit te begrijpen. Elsa
Ik denk dat dat klopt, ook is het zo dat dit gevoel zichzelf ontwikkelt: BH's en rokken/rokjes waren eerst erg erotisch voor mij, nu ik mij dagelijks verkleed neemt dit af. Toch blijft de hang om (nep-)borstjes en rokken/rokjes te dragen.

Groetjes,

Annegreet
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Ik denk dat dat klopt, ook is het zo dat dit gevoel zichzelf ontwikkelt: BH's en rokken/rokjes waren eerst erg erotisch voor mij, nu ik mij dagelijks verkleed neemt dit af. Toch blijft de hang om (nep-)borstjes en rokken/rokjes te dragen

---verder doorgetrokken vind ik het niet vreemd dat men zich omntwikkeld tot trans, in die zin, je bent trans vanaf je geboorte, alleen voor de een komt het besef sneller dan de ander, om wat voor redenen dan ook

niks mis mee als je zo gaandeweg jezelf ontdekt en erachter komt hoever je wilt gaan (moet gaan)

ook dat gevoel ontwikkeld zich, al is openbaren wellicht een betere woorkeuze

Joy
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Joy schreef:---verder doorgetrokken vind ik het niet vreemd dat men zich omntwikkeld tot trans, in die zin, je bent trans vanaf je geboorte, alleen voor de een komt het besef sneller dan de ander, om wat voor redenen dan ook

niks mis mee als je zo gaandeweg jezelf ontdekt en erachter komt hoever je wilt gaan (moet gaan)

ook dat gevoel ontwikkeld zich, al is openbaren wellicht een betere woorkeuze

Joy
Denk Joy dat veel partners juist hiervoor bang zijn. Hoe ontwikkelt mijn partner zich, raak ik hem hierdoor kwijt. Laat hij bepaalde behoeftes omdat...en wat dan over 10 jaar ofzo. Want het is inderdaad zo dat er eerst kleine stappen genomen worden maar een verlangen naar meer. Elsa
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

hi

Denk Joy dat veel partners juist hiervoor bang zijn. Hoe ontwikkelt mijn partner zich, raak ik hem hierdoor kwijt. Laat hij bepaalde behoeftes omdat...en wat dan over 10 jaar ofzo. Want het is inderdaad zo dat er eerst kleine stappen genomen worden maar een verlangen naar meer. Elsa

---------praten praten praten, houdt contact met je partner op dit gebied,o zo belangrijk , vraag hem om de zoveel tijd wat hij denkt, voelt, wil hij verder etc
lijkt me ook erg lastig want als partner moet je maar mee, of je wilt of niet, tegelijkertijd, stel dat er sprake is van meer dan travestie, kan ook hij/zij daar niets aan doen, ook niet als het zich verder ontwikkeld en niet 1 2 3 duidelijk is

mijn advies, houdt je iig niet teveel vast aan de 3 hokjes, kijk naar wat hij/zijn voelt, en ook wat jezelf er bij voelt, je zal de eerste niet zijn die erachter komt dat gevoelens voor hem/haar niet verdwijnen als hij/zij zich steeds vrouwelijker ontwikeld:)

Joy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Natuurlijk kan je als partner van ... met jezelf in de knel komen, als je denkt dat je met een man bent getrouwd, en hij "besluit" om vrouw te worden, en moet je bij jezelf gaan afvragen, of je nog steeds van het persoon kan houden, of daarmee getrouwd blijven, als je zelf niet lesbisch voelt.

Maar andersom gebeurt het ook -- dat de T* zo met haarzelf bezig is, dat ze het niet meer op kan brengen, om rekening te houden met haar partner of met het gezin, en de boel achterlaat om alleen verder te gaan.

T*'s hebben de naam erg met zichzelf bezig te zijn. Maar als het goed is, ken je je partner, en weet je wat je aan hem/haar hebt. Voor de meeste mensen, zou het leven niet prettig zijn, als wij onze toekomst wisten. Denk niet te lang daarover.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie