Travestie.org feest ?
Moderator: Moderators
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi Nicole (en anderen),
Je hebt gelijk......maar wij hebben (intern) al wel een datum,alleen zijn we nog bezig om te kijken of dat haalbaar is (organisatorisch gezien).
Zodra we dat weten, weten jullie het allen ook zsm.
Je hebt gelijk......maar wij hebben (intern) al wel een datum,alleen zijn we nog bezig om te kijken of dat haalbaar is (organisatorisch gezien).
Zodra we dat weten, weten jullie het allen ook zsm.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Try and error en we komen er zo wel achter.
11 november soms???
Of nog een weekje later of is het niet op een donderdag (dan wordt het wel ingewikkeld!)
We zien wel, hoop alleen maar dat ik kan komen, zou toch wel een beetje mijn coming out zijn.
Gisteren bij Arte de facie geweest en onderweg naar huis 5 minuten bij een tankstation gestaan op de A12, maar ik dors er niet uit om sigaretten te gaan kopen en ze waren echt op.
Ik hoop echt dat ik me daar een keer overheen kan zetten en me nix aantrekken van wat anderen wel niet over me zouden denken.
Ik merk dat ik me dan heel kwetsbaar voel.
Liefs, Nicole
11 november soms???
Of nog een weekje later of is het niet op een donderdag (dan wordt het wel ingewikkeld!)
We zien wel, hoop alleen maar dat ik kan komen, zou toch wel een beetje mijn coming out zijn.
Gisteren bij Arte de facie geweest en onderweg naar huis 5 minuten bij een tankstation gestaan op de A12, maar ik dors er niet uit om sigaretten te gaan kopen en ze waren echt op.
Ik hoop echt dat ik me daar een keer overheen kan zetten en me nix aantrekken van wat anderen wel niet over me zouden denken.
Liefs, Nicole
Let it be..
Volgens de boeken sociale psychologie zijn we toch echt kuddebeesten. En dan is het heel erg moeilijk om op een gegeven moment te zeggen "ze kunnen het me allemaal doen, ik doe wat ik wil". Daar is niets mis mee en een hele normale reactie. En hoe ouder je wordt hoe meer je getraind raakt in bepaalde routines en routine handelingen. Dat kost tijd om daar weer beweging in te krijgen zonder jezelf te forceren.Nicole-vt schreef:Ik hoop echt dat ik me daar een keer overheen kan zetten en me nix aantrekken van wat anderen wel niet over me zouden denken.
Liefs, Nicole
Veel succes en sterkte met het overwinnen van je drempel.
Maar ga er vooral wel voor. Je zult eens zien hoe lekker en trots je je voelt als het dan uiteindelijk toch gelukt is.
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat klopt, en sommige (bijzonder sterke) mensen lukt dit, de meeste kiezen vroeg of laat er toch voor om er zo vrouwelijk mogelijk uit te zien.leontine schreef:Volgens de boeken sociale psychologie zijn we toch echt kuddebeesten. En dan is het heel erg moeilijk om op een gegeven moment te zeggen "ze kunnen het me allemaal doen, ik doe wat ik wil". Daar is niets mis mee en een hele normale reactie. En hoe ouder je wordt hoe meer je getraind raakt in bepaalde routines en routine handelingen. Dat kost tijd om daar weer beweging in te krijgen zonder jezelf te forceren.
Wie meer over de moeilijke strijd die dit oplevert wil weten kan die strijd meevoelen op http://www.transgender.be (ik vind die site als geheel bijzonder leesbaar, maar voor de snelklikkers: klik daarna "mijn verhaal, dagboek", "brieven van een transgender", "dagboek": in dit dagboek wordt bijzonder duidelijk gemaakt hoe moeilijk het spanningsveld is tussen je aan de ene kant niet helemaal man voelen en het zat zijn om telkens in het mannen-hokje geduwd te worden, aan de andere kant niet net zo automatisch in het vrouwen-hokje geduwd wil worden en, ten derde, ook niet door een ander als freak beschouwd wilt worden).
Groetjes,
Annegreet
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nicole, trek je maar niks aan van de mensen om je heen, als ik je avatar zo bekijk, heb ik het moeilijk jou als verklede man te zien, je maakt ons zeker wat voor, in echt ben je toch vrouw, he!!?? Van mij in ieder geval, krijg je bij deze un vette compliment van mij, je ziet er geen verschil tot bio je ziet er geweldig uit...
Ach, en ovrigens, roken is doodelijk hoor wie het zegt
Liefs Mara
Ach, en ovrigens, roken is doodelijk hoor wie het zegt
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--