willen zijn??

Algemeen

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Neuh, heb ik niet, maar zeg nou niet dat je pippie niet kent :wink:

JAAA, ik weet het, ben niet up to date, zonder plaatje ben je hier blijkbaar niks, maar als ik nu een plaatje zal vinden en het plaatsen, krijg ik problemen met de een of andere, fotos van kinderen op deze site, you know!!??

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Mara W. schreef:Neuh, heb ik niet, maar zeg nou niet dat je pippie niet kent :wink:

JAAA, ik weet het, ben niet up to date, zonder plaatje ben je hier blijkbaar niks, maar als ik nu een plaatje zal vinden en het plaatsen, krijg ik problemen met de een of andere, fotos van kinderen op deze site, you know!!??

Liefs Mara
Aha, zit dat zoo :)
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Wie ik zou willen zijn? Ik heb een keer in een dolle bui gezegd dat als ik moest kiezen tussen Robert Redford en de toiletjuffrouw van Americain, dat ik dan voor de laatste zou kiezen.
Maar nu, na lang nadenken, toch maar gewoon mezelf, met alle ongemakken van dien.

Sorry, Jeanet

Toch een leuke topic...

Oeps, ik weet toch nog iets. Even een plaatje zoeken. Tot later dus.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Afbeelding
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Help! Hoe doe je dat, een plaatje erop zetten?

Groetjes, Jeanet
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Violet,

Ik weet niet of je keus getuigt van realiteitzin of te laag schieten is, maar het is wel frappant dat een transseksuele vrouw, die dus gedeeltelijk kunstmatig is ontstaan, kiest voor een borg-vrouw die dus ook gedeeltelijk kunstmatig is. (wel een andere kunstmatigheid, trouwens, dan bij dat andere vrouw in het andere draad).

Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Jeanet schreef:Help! Hoe doe je dat, een plaatje erop zetten?
Je zoekt een leuk plaatje op internet, kopieert de url van het plaatje en die zet dan dan tussen Img tags. "[img]"%20voor%20de%20url%20en%20"[/img]" erna, zonder aanhalingstekens welteverstaan.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef:Violet,

Ik weet niet of je keus getuigt van realiteitzin of te laag schieten is, maar het is wel frappant dat een transseksuele vrouw, die dus gedeeltelijk kunstmatig is ontstaan, kiest voor een borg-vrouw die dus ook gedeeltelijk kunstmatig is. (wel een andere kunstmatigheid, trouwens, dan bij dat andere vrouw in het andere draad).
Daarom en om Seven's streven naar perfectie heb ik dit plaatje gekozen.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Afbeelding

Met dank aan Violet. Deze plaat hing boven mijn bed toen ik eenjaar of negen was. Dan lag ik daaronder wel eens te dromen dat ik dat Polynesische meisje in dat raffiarokje kon zijn. Zo mooi zijn, met van dat mooie gekleurde vel, en zo lekker bloot mogen lopen en dan nog bijna bij God op schoot...

Groetjes, Jeanet
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Jeanet schreef:
Met dank aan Violet. Deze plaat hing boven mijn bed toen ik eenjaar of negen was. Dan lag ik daaronder wel eens te dromen dat ik dat Polynesische meisje in dat raffiarokje kon zijn. Zo mooi zijn, met van dat mooie gekleurde vel, en zo lekker bloot mogen lopen en dan nog bijna bij God op schoot...
Bedoel je niet Jezus? Dat was degene die zei laat de kinderen tot mij komen, als ik het goe onthouden heb.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Violet Skye schreef:
Bedoel je niet Jezus? Dat was degene die zei laat de kinderen tot mij komen, als ik het goe onthouden heb.
Ja, natuurlijk, je hebt gelijk. Dat weet je overigens meteen goed te plaatsen. Ook zo opgevoed?

Groetjes, Jeanet
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Jeanet schreef:
Ja, natuurlijk, je hebt gelijk. Dat weet je overigens meteen goed te plaatsen. Ook zo opgevoed?
Ik ben geboren in een sekte, daar wil ik het niet over hebben. Toen ik een jaar of 5 was hebben mijn ouders zich daarvan afgescheiden. Van een zeer streng geloof naar niks gaat niet en daarom ben ik christelijk opgevoed. Ik ben ondertussen van mening dat de mens God geschapen heeft en niet andersom.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Dat verklaat een hoop van jou, Violet. Het was volgens mij een sekte waar begrippen als genieten en levensgeluk onbekend waren.
liefs, Josette
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Josette schreef:Dat verklaat een hoop van jou, Violet. Het was volgens mij een sekte waar begrippen als genieten en levensgeluk onbekend waren.
Dat je geen idee hebt hoe ik in elkaar zit was me al langer bekend. 't Is ook niet jouw schuld, autisten hebben nou eenmaal geen enkel inlevingsvermogen. Dag Joost.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Josette was de naam, Petra :evil: Ik weet heel goed met zulk soort achtergronden om te gaan
liefs, Josette
Plaats reactie