Waar sexen we het liefst?

Algemeen

Moderator: Moderators

Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Waar ik het liefste sext?
Liefst helemaal niet..........
Ik vind knuffellen bijelkaar zijn met iemand waarvan je heel veel van hou, heel leuk en dan maakt de plek niet uit, als de gene waarvan je hou maar bij je is en je hem maar kan aanraken.
Maar sex.... nee, dat vind ik niet leuk...
Laatst gewijzigd door Yil op ma jan 10, 2005 6:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Anne D
dagelijks aanwezig
Berichten: 159
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 15:34

Bericht door Anne D »

Eén van mijn beste plekken was, hoe zou het bijna anders kunnen, op lesbos, in de bossen, boven op een heuvel. Gestoord? Neu we werden niet gestoord nee.
Daarna lekker de taverna in; mezzes en wijn, terwijl de ortodoxe oma's bij busladingen aangevoerd werden voor een kerk, zaten wij nog na te genieten. Errug romantisch, en het was zo warm; god zij dank was er geen haardvuur :)
Gebruikersavatar
Deedee
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: di jan 04, 2005 23:40
Locatie: Oss
Contacteer:

Bericht door Deedee »

Heerlijk op de grond voor de open haard, kaarslicht en een lekker glas wijn.

Vreemste plek ooit: In het zwembad (eigendom van mijn broer) :oops:
___________________

Liefs Deedee
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou, me schiet daar nog eenje binnen, op de strant midden in de nacht in Bredene vol op de LSD, jaaaa het was een eenmalig kikse ervaring :o :lol: :P maar niet verder vertellen, wil niemand animeren chemische hulpmiddelen te misbruiken :roll: :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Mara schreef:Nou, me schiet daar nog eenje binnen, op de strant midden in de nacht in Bredene vol op de LSD, jaaaa het was een eenmalig kikse ervaring :o :lol: :P maar niet verder vertellen, wil niemand animeren chemische hulpmiddelen te misbruiken :roll: :wink:
Dus wel aanmoedigen sexen op het strand van Bredene (whereever that is)??? :P :D :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
leontine
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo jul 28, 2004 21:38
Locatie: Zeist

Bericht door leontine »

Coco schreef:Nou zijn jullie natuurlijk reuze benieuwd waar ik me het liefste uitleef. Nou, eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit. In bed is wel zo vertrouwd. Inderdaad geen last van mensen, dieren en weet ik wat nog meer. Aan de andere kant lijkt me een keertje in de lift ergens in een druk kantoor ook wel wat. Die keer in de douchegelegenheid met meerdere mensen om me heen was in ieder geval niet verkeerd. Het idee dat iemand je zou kunnen horen, maakt je al opgewonden. Dus die keer ben ik niet vergeten...

En die blokhut van Joanne lijkt me ook helemaal niet verkeerd.
Weet je wat misschien ook wel wat voor je is? sochtends vroeg om een uur of 8 in diezelfde lift en je dan beslist niet inhouden kwa geluid. Heeft de rest tenminste ook een leuke dag :D
En wedden dat er niemand iets van durft te zeggen :P
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hehehe ik zag dat laatst in een oude nederlandse film met Hugo Metsers en Carrie Tefsen. Die hadden de lift klem gezet een een hevige vrijpartij en zijn daarna gewoon dfe lift weer uitgelopen terwijl er een hele rij mensen stonden te wachten hahaha...
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Hehehe ik zag dat laatst in een oude nederlandse film met Hugo Metsers en Carrie Tefsen. Die hadden de lift klem gezet een een hevige vrijpartij en zijn daarna gewoon dfe lift weer uitgelopen terwijl er een hele rij mensen stonden te wachten hahaha...
Blue Movie toch?

Dat scheen voor die tijd een erg vooruitstrevende film te zijn. De eerste nederlandse erotische film begreep ik.

Ik wist overigens niet dat Carrie Tefsen zo'n rol had gespeeld tot dat moment. Maarja zoiets verwacht je niet van Mien Dobbelsteen... :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:Dus wel aanmoedigen sexen op het strand van Bredene (whereever that is)??? :P :D :wink:
Bredene ligt vlak bij Oostende en ik geloof dat de Belgen niet zo moeilijk doen over sex op het strand of in het algemeen :roll: :wink: :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Chantal C. schreef:
Joanne schreef:Hehehe ik zag dat laatst in een oude nederlandse film met Hugo Metsers en Carrie Tefsen. Die hadden de lift klem gezet een een hevige vrijpartij en zijn daarna gewoon dfe lift weer uitgelopen terwijl er een hele rij mensen stonden te wachten hahaha...
Blue Movie toch?

Dat scheen voor die tijd een erg vooruitstrevende film te zijn. De eerste nederlandse erotische film begreep ik.

Ik wist overigens niet dat Carrie Tefsen zo'n rol had gespeeld tot dat moment. Maarja zoiets verwacht je niet van Mien Dobbelsteen... :D
De film heette Klatergoud en ging over Hugo Metsers die net uit de gevangenis kwam en een nieuw leven op moest bouwen. Hij richtte neerlands eerste sexclub op in de film volgens mij.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Ik bedenk mij ineens dat we nog eens naast de voordeur stonden en op het hoogtepunt stonden mijn broer en schoonzus aan de andere kant van die deur. Geloof me: zo'n timing is absoluut goed voor de hormonen :wink:.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik heb al ruim 3 jaar geen seks meer gehad... En ik mis het niet zo eigenlijk.. Wat ik wel mis is een avondje lekker op de bank tegen iemand aan hangen/ knuffelen etc.. Maar vind maar is een mooie man die wel met je op de bank wil zitten en knuffelen maar geen seks wil... :cry:
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

Ik ken die film ook als Bleu Movie.... is toch ook zo dat Hugo langs het balkon naar de buren aan het gluuren is als die liggen te fozen? :-)))

Ook wel leuk om betrapt te worden in het bos door een stelletje.... als ze niet weten waar ze moeten kiojken is het lhet leukst :-)
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Bericht door marjan »

Nancy Koppens schreef:Ik ken die film ook als Bleu Movie.... is toch ook zo dat Hugo langs het balkon naar de buren aan het gluuren is als die liggen te fozen? :-)))
Afbeelding

En op http://www.thelooniverse.com/movies/sco ... Movie.html zijn nog veel meer foto's te zien van Carry in haar wilde periode :lol:

Groetjes,
Marjan
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

Hihihihihihi... ja Carry was een mooie in vroeger dagen :wink:
Plaats reactie