Prostaat enzo

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Het was idd vreemd in Essen in de Urologie, ik zat er dus blijkbaar als enige die niks had aan de prostaat, op wachtkamer daar wiemelde het van oude mannen die me toch best raar aankeken :roll: er hing daar echt een spookachtig sfeer :-? ik liep na aanmelding ook meteen weer buiten, dan zag ik dat er nog een afgeschermt deel van de wachtkamer was, waar ik dan alleen zat, dan werd ik als mevrouw W******** opgeroepen en moest weer aan die mensen langs, weer iedereen die me volgde met de ogen :o
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

joca schreef:hoi
zover ik weet is de kans op aandoening van de prostaat erg klein ook op latere leeftijd omdat deze sterk krimpt door het ontbreken of nauwelijks aanwezig zijn van testoseron gehalte.
eerst door de andro en later door de castratie.
Precies!!!
linda rutten
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: wo nov 10, 2004 16:44
Locatie: eksel

Bericht door linda rutten »

Hey,

De prostaat is verantwoordelijk voor het voorvocht bij de man, bij een orgasme en zaadlozing.
tevens heeft het een soort voedingsfunctie voor de zaadcellen. Je zou het kunnen vergelijken dat de zaadcellen er een knapzakje ophalen om de lange weg naar de vrouwelijke cel af te leggen.

Nu sinds enkele jaren laat men inderdaad de prostaat zitten indien mogelijk bij een srs.
Reden, wat vroeger het voorvocht was, is nu het vocht dat vrijkomt in de vagina bij een orgasme.
Bij enkele is het zelfs mogelijk dat er vocht vrijkomt al voor dat het orgasme optreed, dit zijn dan de gelukkige die niet met een glijmiddel moeten werken.

De natuurlijk vochtigheid bij een biologische vrouw, gebeurt door afscheiding van klieren in de slijmlaag van de vaginawand. vermits deze slijmlaag bij ons niet aanwezig is zijn er dus ook geen klieren die dit vocht kunnen afscheiden, en waardoor wij geen natuurlijke vochtigheid kunnen bekomen.
Deze slijmklieren, zijn ook een stuk verantwoordelijk voor het in standhouden van de natuurlijke flora en zuurtegraad van de vagina, en maakt ze ook zelfreinigend. Ook dit zelfreinigend is voor ons niet weggelegd, daarom is regelmatig spoelen geen overbodige luxe om infecties tegen te gaan.

hopelijk hebben jullie iets aan deze summiere uitleg

groetjes

linda
kijk steeds vooruit, daar aan de horizon brandt het lichtje
Gebruikersavatar
Marcella
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: za dec 28, 2002 15:30
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Marcella »

bij mijn laatste bezoek bij de endocrinoloog van het AZG te groningen is mij verteld dat bij de SRS de prostaat gewoon blijft zitten...
Groetjes,
Afbeelding


Begrip kan je krijgen...respekt moet je verdienen.
Plaats reactie