Hoe onthaar jij je benen?
Moderator: Moderators
hars...... haha of ...... aiaiai
het resultaat was super goed, een hele tijd zonder stoppels want met een scheermesje staan er bij mij na 2 uur al stoppels.
Ikke kontent, mijn lief in de tijd ook kontent.
Als ik zeg dat ik mijn flink behaarde benen zelf heb onthaard met hars ... zelf pijniging noemen ze dat !!!!! doe dat nooit meer
maar 't resultaat kennende mag er dat bij mij nog wel ne keer IEMAND MET ERVARING komen doen .....
mmmmm , een mooie knappe meid
groetjes
Ikke kontent, mijn lief in de tijd ook kontent.
Als ik zeg dat ik mijn flink behaarde benen zelf heb onthaard met hars ... zelf pijniging noemen ze dat !!!!! doe dat nooit meer
maar 't resultaat kennende mag er dat bij mij nog wel ne keer IEMAND MET ERVARING komen doen .....
mmmmm , een mooie knappe meid
groetjes
Dat kleine stukje vrouw in mij geeft me net dat beetje meer inzicht in 't leven (denk ik in alle bescheidenheid), een keertje meer genieten. CARPE DIEM ! ... of pluk de dag
Ik gebruik al jaren de silk-epil van Braun. Tegenwoordig heeft de luxere versie er een opzetstuk bij waardoor het epileren minder pijnlijk is. Verder is het belangrijk dat de haren niet te lang zijn, tussen 3 en 5 mm pakken ze het beste en het wil ook nog wel eens helpen als je de huid enigszins strak trekt. Als de haren te lang zijn kun je ze eerst met de tondeuse kortwieken en vervolgens epileren.Pamela- schreef:Als ik bezig ben met dat apparaat word ik gewoon agressief van de pijn. Aan de andere kant lijkt me het heerlijk om een paar dagen verlost te zijn van die klote haren.
Groetjes,
Marjan
Thanks Pammie!Pamela- schreef: De ontharingscreme is van Veet en het heet Rasera.
Ik gebruik zelf al een hele tijd de satin-ice van Philips alleen gebruik ik dat ijs-opzetstuk nooit want ik vind de pijn wel te doen.. Maar ik weet nog een jaar of 8 geleden (ja ik was 14!) toen ik een silképil kocht van Braun (die nu stuk is..) ik het ook wel hééééél erg veel pijn vond doen... En daarom heeft dat ding ook maandenlang ongebruikt in een la gelegen.. Maar toen toch weer een keer gebruikt en gewoon doorgezet... En nu ben ik zo gewend en die haren zijn zo dun geworden dat ik niet eens meer op zie tegen het ontharen.. Maar soms scheer ik ze ook nog wel eens want ik vind dat met een epileerapparaatje dat er toch altijd een paar verdwaalde stoppels achterblijven en dat voelt toch niet echt glad aan en met scheren is het echt suuuuuuuper-glad...
xxxx
- Guyselle
- daar ben ik weer
Ontharen....
Ik heb net een Philips Satin ice gekocht....en vandaag voor de eerste keer gebruikt....wel pijnlijk,maar ik wil doorzetten....zeker als ik van al deze vriendinnen lees dat het altijd maar beter gaat,naarmate de haartjes dunner worden...wel ben ik nog steeds bang voor die puistjes...
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoe onthaar jij je benen?
Hoi,
Heb het jaren gedaan met ontharingscreme (Kruidvat-huismerk: veel goedkoper dan Veet en net zo goed) in afwisseling met scheermes. Creme geeft beter resultaat maar kostte mij meer tijd, en scheren heeft ook z'n voordelen. Grootste nadeel is natuurlijk dat je na een dag weer met stoppels rondloopt.
Dus eergisteren heb ik een Silk-epil gekocht. Wat doet dat pijn zeg. Voorlopig is er nog weinig 'silks' aan, maar goed, ik weet dat het op den duur draaglijk moet worden dus ik zal stug doorgaan.
groetjes,
Monica
Heb het jaren gedaan met ontharingscreme (Kruidvat-huismerk: veel goedkoper dan Veet en net zo goed) in afwisseling met scheermes. Creme geeft beter resultaat maar kostte mij meer tijd, en scheren heeft ook z'n voordelen. Grootste nadeel is natuurlijk dat je na een dag weer met stoppels rondloopt.
Dus eergisteren heb ik een Silk-epil gekocht. Wat doet dat pijn zeg. Voorlopig is er nog weinig 'silks' aan, maar goed, ik weet dat het op den duur draaglijk moet worden dus ik zal stug doorgaan.
groetjes,
Monica
Even een vraagje voor je mensen die 'anders..' hebben aangeklikt; hoe ontharen jullie je benen dan?
Ik kan alleen nog maar laser en IPL bedenken.. Ohja, en er was toch nog een tijdje iets in waarmee je de haren van je benen kan 'schuren'? Of zijn er nog vele methoden waarvan ik het bestaan niet af weet?
Ik kan alleen nog maar laser en IPL bedenken.. Ohja, en er was toch nog een tijdje iets in waarmee je de haren van je benen kan 'schuren'? Of zijn er nog vele methoden waarvan ik het bestaan niet af weet?
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: Ontharen....
Die heb ik ook. Alleen dat ice=pack vind ik zo onhandig... Doe het gewoon zonder...Guyselle schreef:Ik heb net een Philips Satin ice gekocht....en vandaag voor de eerste keer gebruikt....wel pijnlijk,maar ik wil doorzetten....zeker als ik van al deze vriendinnen lees dat het altijd maar beter gaat,naarmate de haartjes dunner worden...wel ben ik nog steeds bang voor die puistjes...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: Hoe onthaar jij je benen?
Ik heb 1 keer van die creme gebruikt. Resultaat was waardeloos. Nee doe mij me satin ice maar. Ik ben weken glad. Nadeel: na 4 weken krijg je me ineens jeuk. Dan komen de haartjes door je vel heen.... Grrrrrrrr!Monica Dreamgirl schreef:Heb het jaren gedaan met ontharingscreme (Kruidvat-huismerk: veel goedkoper dan Veet en net zo goed) in afwisseling met scheermes. Creme geeft beter resultaat maar kostte mij meer tijd, en scheren heeft ook z'n voordelen. Grootste nadeel is natuurlijk dat je na een dag weer met stoppels rondloopt.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- mireille
- Eredivisie
Ze hebben nu een mach 3 met een motortje erin ... iemand die al getest ?Chantal C. schreef:Hoe onthaar ik me benen?
Ik heb epileerapparaat gekozen. Die gebruik ik voor het groot onderhoud. Daarnaast een Gilette Mach3 om af en toe wat bij te werken.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ontharen
Wat me opvalt dan jullie altijd met ontharen bezig zijn ieder op zijn eigen manier.
Sommige zijn echt bezig zoals ik kan lezen met een epileerapparaat dan is mijn vraag willen jullie dan niet af van de ongewenste haren.
Of ontharen julie alleen wanneer jullie gaan transformeren tot vrouw.
Handig om te weten is dat je ook kunt permanent ontharen in de vorm van bv laser, ipl, of light touch het kost wel wat maar je bent dan altijd van je ongewenste haren verlost.
Geen stoppels meer, geen ingegroeide haren meer geen ontstekingen en ja mannen hebben over het algemeen veel meer haar als vrouwen dan zal dit een ideale oplossing kunnen zijn.
Groetjes,
Paula
Sommige zijn echt bezig zoals ik kan lezen met een epileerapparaat dan is mijn vraag willen jullie dan niet af van de ongewenste haren.
Of ontharen julie alleen wanneer jullie gaan transformeren tot vrouw.
Handig om te weten is dat je ook kunt permanent ontharen in de vorm van bv laser, ipl, of light touch het kost wel wat maar je bent dan altijd van je ongewenste haren verlost.
Geen stoppels meer, geen ingegroeide haren meer geen ontstekingen en ja mannen hebben over het algemeen veel meer haar als vrouwen dan zal dit een ideale oplossing kunnen zijn.
Groetjes,
Paula
Paula
Ik heb ervaring met laseren in mijn gezicht, en ben nu bezig met elektrische epilatie de haren zonder pigment weg te laten halen, wat best nog een hele klus is.
Maar wat kost het wel niet denk je als je je hele lichaam (borst/buik, armen, benen) eerst laat laseren, en daarna nog epileren? Voor dat geld weet ik wel wat betere bestemmingen.
En nu ik al een tijdje androcur slik merk ik dat het haar minder snel groeit dan voorheen. Dus het is wel bij te houden gelukkig.
Maar als iemand me aan zou bieden om mijn hele lichaam te laseren zou ik geen nee zeggen. Maar sprookjes bestaan nou eenmaal niet.
Ik heb ervaring met laseren in mijn gezicht, en ben nu bezig met elektrische epilatie de haren zonder pigment weg te laten halen, wat best nog een hele klus is.
Maar wat kost het wel niet denk je als je je hele lichaam (borst/buik, armen, benen) eerst laat laseren, en daarna nog epileren? Voor dat geld weet ik wel wat betere bestemmingen.
En nu ik al een tijdje androcur slik merk ik dat het haar minder snel groeit dan voorheen. Dus het is wel bij te houden gelukkig.
Maar als iemand me aan zou bieden om mijn hele lichaam te laseren zou ik geen nee zeggen. Maar sprookjes bestaan nou eenmaal niet.
Cyn.