Noodles

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

marjan schreef:
Mocht ik ooit toch nog eens de geest krijgen om naar Noodles te gaan dan kom ik je vast wel tegen en dan hebben we het er wellicht wel over. :o

Groetjes,
Marjan
:o Oké. Over en sluiten dan maar :wink: .

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
noodles
ff weer wat posten

Bericht door noodles »

Janiek schreef:Zo had ik het nog niet bekeken :o . Mag Mick Jagger dan ook meedoen? Al of niet in drag...
Misschien dat sommige (T) vrouwen daarom hun lippen op laten spuiten/vullen? Ik vind Mick niet echt een vrouwelijk voorbeeld, misschien queer, maar niet vrouwelijk. Laat ik maar niet beginnen over de grenzen van het vrouw zijn in de oude draad ;)
Wat ik hier nog wel wil weten wat voor de travo's nu de essentie van hun vrouw-zijn is.

Hannah, broedt op meerdere postjes...
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Noodles schreef: Wat ik hier nog wel wil weten wat voor de travo's nu de essentie van hun vrouw-zijn is.
Daar is eerder een draad over geweest, waarin de gemoederen af en toe behoorlijk verhit raakten:

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2314

Maar misschien zijn er nu andere mensen of hebben de opvattinge van dezelfde mensne zich inmiddels weer wat verder genuanceerd...

<<groetjes
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Janiek schreef:Maar misschien zijn er nu andere mensen of hebben de opvattinge van dezelfde mensne zich inmiddels weer wat verder genuanceerd...
Er zijn van die fouten die een mens maar 1x maakt. Voor mij was één van die fouten om mee te doen aan die thread. Deze discussie deze keer dus zonder mij :oops:

Groetjes,

Frederique
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Daar had je best een vrolijker smiley bij mogen zetten, Frederique :D .

<<groetjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Janiek schreef:Daar had je best een vrolijker smiley bij mogen zetten, Frederique :D .
Net nog even een stukje van die thread opnieuw gelezen, daar past echt geen vrolijke smiley bij.

Nou ja...

Vooruit... ik ben ook de kwaadste niet. Zuinig glimlachje? :wink:

Groetjes,

Frederique
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Wat ik bedoelde, was dat je het wat mij betreft gerust als een verdienste van jezelf mag beschouwen, als je je realiseert dat je aan zo'n discussie niet meer op die manier zou deelnemen. Daar zit toch winst in?

<<groetjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Janiek schreef:Wat ik bedoelde, was dat je het wat mij betreft gerust als een verdienste van jezelf mag beschouwen, als je je realiseert dat je aan zo'n discussie niet meer op die manier zou deelnemen. Daar zit toch winst in?
Oh, dan snap ik je. Je hebt gelijk: dat klopt :D

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie