Hoi John,
Het is jou dus ook opgevallen inderdaad het is alweer een tijdje geleden dat ze iets schreef..
Ik verwacht er nu ook niet veel meer van eerlijk gezegd...
Maar goed wie weet he hihihi afwachten maar...
Groetjes destiny
lotgenoten gezocht
Moderator: Moderators
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
ok Ilona...
neem ik dan op jouw gezag aan
blij in ieder geval te horen dat het wel goed lijkt te gaan.......
en dan kan destiny ook gelijk hebben....in die zin dat niet te verwachten is dat ze hier nog schrijft
neem ik dan op jouw gezag aan
blij in ieder geval te horen dat het wel goed lijkt te gaan.......
en dan kan destiny ook gelijk hebben....in die zin dat niet te verwachten is dat ze hier nog schrijft
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
partnerlijst
ik heb zon 3 maanden geleden aangekaart dat er meer behoefte is aan een partner-mailinglijstlijst, noem het forum van mijn part, dit vanwege mijn eigen persoonlijke situatie en de wens van mijn partner om op die manier ook haar ei kwijt te kunnen, maar vanuit de basis dat het nooit kwaad kan eens te praten met mensen in hetzelfde schuitje
ik hoop dat daar nog een ontwikkeling in zit, ik heb ook al aangegegeven bereid te zijn daar het een en ander in mee op te zetten, daar het net zo goed voor mij zinvol zou zijn
shalommm
ik hoop dat daar nog een ontwikkeling in zit, ik heb ook al aangegegeven bereid te zijn daar het een en ander in mee op te zetten, daar het net zo goed voor mij zinvol zou zijn
shalommm