Wat zou je laten veranderen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat laat jij veranderen

Peiling eindigde op vr sep 16, 2005 19:25

Echte borsten
11
23%
een vagina
8
17%
haarloos lichaam
5
10%
eigen hoofdhaar, b.v. lang of vrouwelijk
1
2%
vrouwelijk uiterlijk (gezicht)
8
17%
uitgebrieide garderobe
0
Geen stemmen
Volledige maatschappelijke acceptatie van T-meiden
15
31%
 
Totaal aantal stemmen: 48

Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Ik kies voor de laatste optie, met hetzelfde argument als Wendy.
Die borsten en dat andere gezicht komen met wat geld en geduld vanzelf wel.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Ik heb voor het laatste gekozen,
De rest komt vanzelf wel als je dat wilt
Kus, Carla
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Eigenlijk is de laatste optie een keuzen waarmee de rest vanzelf komt of in elk geval veel gemakkelijker.
En laat nu die laatste wens het minst uitvoerbaar zijn.

Helaas dames.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Martiene,

'Het minst uitvoerbaar' is nog niet 'onuitvoerbaar'. Ik loop hier in een andere discussie ook al over te zeuren, maar ik leg me er dus niet bij neer dat het onuitvoerbaar zou zijn. Ik wil ervoor zorgen dat we wel maatschappelijk beter geaccepteerd worden. Ik kan niet zo goed tegen die defaitistische instelling van 'we worden toch nooit geaccepteerd dus laten we ons daar maar bij neerleggen'. Je kan het toch in elk geval proberen?

Oh ja, en de komende dagen zullen jullie even niet van me horen, want ik ga proberen mezelf maatschappelijk geaccepteerd te krijgen in een vliegtuig met 180 medereizigers.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Monica Dreamgirl schreef:Oh ja, en de komende dagen zullen jullie even niet van me horen, want ik ga proberen mezelf maatschappelijk geaccepteerd te krijgen in een vliegtuig met 180 medereizigers.
Veel succes :lol: en plezier natuurlijk :wink:

Groetjes,

Frederique
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Martiene,

'Het minst uitvoerbaar' is nog niet 'onuitvoerbaar'. Ik loop hier in een andere discussie ook al over te zeuren, maar ik leg me er dus niet bij neer dat het onuitvoerbaar zou zijn. Ik wil ervoor zorgen dat we wel maatschappelijk beter geaccepteerd worden. Ik kan niet zo goed tegen die defaitistische instelling van 'we worden toch nooit geaccepteerd dus laten we ons daar maar bij neerleggen'. Je kan het toch in elk geval proberen?

Monica
Monica, je hebt natuurlijk gelijk. Je moet het in elk geval proberen.
Maar je weet het dat vechten tegen een vooroordeel van veel mensen (homo's, viespeukerij, slet, enz, enz) is iets wat de meeste van ons niet kunnen of niet willen. We hebben naast ons vrouw zijn natuurlijk ook een "normaal" dagelijks leven.

Toch blijf ik erbij, we moeten het in elk geval een zetje in de goede richting geven.

Veel plezier in het vliegtuig.

Liefs,
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Beetje late reactie...

Maar eigenlijk meerdere wensen...
Alles samenvattend... gewoon compleet een meisje zijn.

Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Ik kies net als de meeste anderen voor de volledige maatschappelijke acceptatie! De rest komt dan volgens mij ook vanzelf wel.

Om te proberen de maatschappij zo ver te krijgen zal er nog het nodige water door de Rijn moeten vloeien. Dit lijkt me in ieder geval geen kleine opgave. Misschien dat de landelijke vereniging LKGT&T hier iets mee zou kunnen doen??? Meer publieke voorlichting??? Is de acceptatie van homosexualiteit ook niet zo begonnen?

Misschien een Mission Impossible maar niet geschoten is altijd mis.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Volgens mij is de acceptatie van homoseksualiteit begonnen met homo's die gewoon datgene deden wat volgens een ander niet kon. En door te laten zien dat ze gewone mensen waren - die gewoon een baan hebben, van voetbal houden en de gewoon hun boodschappen doen en hun hond uitlaten en daardoor laten zien dat wat ze doen niet bedreigend is voor een ander.

Het onderwerp homoseksualiteit begon binnen mijn familie pas echt te leven toen een dominee op hun dorp homo bleek te zijn. En pas toen begon het onderwerp via interviews met Henk Krol e.a. ook te leven. En met de acceptatie van die dominee (een hartstikke aardige vent) werd ook homofilie goed geaccepteerd.

Wees dus vriendelijk, redelijk en aardig en durf het onderwerp ook zelf uit te dragen in je vrienden- en kennissenkring. Dat helpt meer voor de acceptatie dan welk TV-programma of kranteartikel (of wat LKGT&T ook doet) ook...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Ik zou graag een volle bos lang blond haar van mezelf hebben. Trouwens: welke vrouw wil dat niet? Maar als ik het echt had, voorzie ik dat het eindeloos veel problemen zou geven (b.v. werk etc.). Bovendien weet ik dat het nogal wat gedoe is.

Dus ik kies tenslotte toch liever voor volledige acceptatie T-girls. Iets meer acceptatie zou ook al heel mooi zijn.

Groetjes, Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Plaats reactie