Staand of zittend?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Staand of zittend plassen als vrouw?

Staand
7
6%
Zittend
87
80%
Soms staand, soms zittend
15
14%

Totaal aantal stemmen: 109

mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Het is een moment van ontspanning, dus waarom staan en moeilijk doen ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

*grijns* omdat het dan zo tegen je billen spettert ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Nicky
is nieuw hier

Bericht door Nicky »

Ja, altijd zittend.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ach ik ben niet zo moeilijk ik haal even een papiertje over de bril en ga gewoon zitten :wink: :wink: Ik heb gelezen dat het gezonder is niet zo vreselijk schoon te zijn en heb voor mij de gulden middenweg gevonden schoon te blijven zonder mijn bacterieel en/of immuunsysteem geweld aan te doen. Een beetje bacteriën op zijn tijd schijnt goed voor je weerstand te zijn dus ik pies wel gewoon op een afgeveegd toilet hahaha.... Nee effe serieus ik zit natuurlijk altijd maar mis het staand plassen wel een beetje soms. Vooral als het ergens druk is en je lang moet wachten voor je het toilet in kunt. Dan zou ik hem best wel weer even achter een boom uit mijn broek willen kunnen halen hoor :lol: :lol: :lol: Hoewel ik inmiddels ook gewoon gehurkt de bosjes in ga als het echt moet :D
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve Joanne,

er zijn ook nog van die plastuitjes te koop. Kun je nog staan plassen.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
joke
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door joke »

ik ga altijd naar het dames wc dus zitten ik heb nog nooit gestaan bij het plassen.
vrouw voelen is vrouw zijn
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Altijd staand, behalve thuis want dan weet ik zeker dat die wc wel schoon is.

Ik vind dat een van de weinige voordelen aan het (nu nog) hebben van een penis; staande kunnen plassen.

Ik heb schijt eraan dat het mannelijk staat. Ik geen zin in allemaal bacteriën en ureum (and god knows what else) van anderen aan mijn ass...
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Jamie schreef:Ik heb schijt eraan dat het mannelijk staat. Ik geen zin in allemaal bacteriën en ureum (and god knows what else) van anderen aan mijn ass...
Leuke combi, Jamie :-).
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Jamie schreef:Ik heb schijt eraan dat het mannelijk staat. Ik geen zin in allemaal bacteriën en ureum (and god knows what else) van anderen aan mijn ass...
Maak jij je WC nooit schoon dan? :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Jamie schreef:Altijd staand, behalve thuis want dan weet ik zeker dat die wc wel schoon is.

Ik vind dat een van de weinige voordelen aan het (nu nog) hebben van een penis; staande kunnen plassen.

Ik heb schijt eraan dat het mannelijk staat. Ik geen zin in allemaal bacteriën en ureum (and god knows what else) van anderen aan mijn ass...
Chantal C. schreef: Maak jij je WC nooit schoon dan? :-?

Jawel dus; altijd heel goed met schrobben met glorix en heel heet water...

Maar dat weet je in bijv. een kroeg of een tankstation maar nooit...

Dus...... dan sta ik maar liever...
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Meid, bacteriën moet je koesteren. Behalve als ze dodelijk zijn natuurlijk hehehe... Een stafilocockje hoef je van mij geen water te geven ofcourse maar van de rest wordt je alleen maar sterker.
Oh ja en als ik nu nog een piemel had gehad maar evengoed als vrouw leefde zou ik er ook gewoon schijt aan hebben :lol: Verrekte handig zo'n plastuit :D Jammer alleen dat je hem er niet af kan halen. Alhoewel ik kan me nog herinneren uit mijn pre-op tijd dat veel v-m TS een soort kunstpenis droegen van siliconen en daar kon je een setje bijkopen met een slangetje wat je door die penis kon voeren zodat je via een soort kapje om je vagina kon plassen door die nep ***. Zou het niet vreselijk grappig zijn een keer zo te gaan staan plassen in een heren toilet zoals ik nu ben? Hahaha :D :D lig al krom bij de gedachten. En natuurlijk is er de echte plastuit van karton die vooral op lowlands werd gebruikt. Jammer dat het bedrijf failliet gaat omdat het niet verkoopt :D
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joanne schreef:En natuurlijk is er de echte plastuit van karton die vooral op lowlands werd gebruikt. Jammer dat het bedrijf failliet gaat omdat het niet verkoopt
Moet ik je toch even corrigeren Joanne.
Ik heb ook gelezen dat ze het niet gered hebben. maar dat was meer doorda ze teveel succes hadden, en de groei niet bij konden houden, in betalingsproblemen kwamen etc.
Er was wel degelijk vraag naar en een markt voor.
Misschien een herstart?
Cyn.
leon
ff weer wat posten

Bericht door leon »

:oops:

hoi

ik ben een vrouw en dit is een leuk onderwerp voor mij.Want ik zou graag staand willen plassen en sinds ik mijn gevoelens niet meer kan wegdrukken als man zou ik graag staand willen plassen.
Maar ik heb nu iets besteld en dan kan ik me voor mijn gevoel 100 procent man voelen en kan ik ook als man plassen lijkt me een verademing en het voelt niet fijn om zittend te gaan plassen en heb het geprobeerd omdat ik stoer wil zijn en toch als een man wil plassen en toch wil het me niet lukken.

leon :evil:
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Cynthia schreef:
Joanne schreef:En natuurlijk is er de echte plastuit van karton die vooral op lowlands werd gebruikt. Jammer dat het bedrijf failliet gaat omdat het niet verkoopt
Moet ik je toch even corrigeren Joanne.
Ik heb ook gelezen dat ze het niet gered hebben. maar dat was meer doorda ze teveel succes hadden, en de groei niet bij konden houden, in betalingsproblemen kwamen etc.
Er was wel degelijk vraag naar en een markt voor.
Misschien een herstart?
Hoorde gister op het nieuws dat er idd een herstart komt...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel voor de echte dames is dit een uitkomst. Ikzelf ga meestal zitten. Maar in de vrije natuur kan ik ook staan plasssen.
Toen de plastuiten nog te koop waren heb ik mijn zus er voor de gein gegeven omdat ze jaloers was op de mannen. Die konden overal plassen. En zij moest niet teveel drinken als ze weg gingen. En ze heeft ze inderdaad gebruikt in een natuurgebied waar ze gingen wandelen. Er waren geen wc's en ze moeste zo nodig. Nu dan als man tegen een boom.
Een erg geinige gezicht moet ik wel zeggen. Ik zou het als vrouw gekleed nooit doen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie