Hallo Dhiamara,
er schijnt nog een belangrijke reden te zijn waarom vrouwen soms toch aan een wat lieve/vrouwelijker man de voorkeur geven. Vrouwen krijgen in beginsel kinderen. Een agressieve, dominante man kan het voordeel hebben dat het een goede beschermer is en een goede kostwinner. Maar vrouwen willen vaak ook graag een man die aardig en zorgzaam zal zijn voor eventuele kinderen en lieve/vrouwelijke mannen zijn daar vaak beter in/geschikter voor. Natuurlijk bedenken vrouwen dit soort dingen niet altijd bewust, maar door de evolutie zitten ze zo in elkaar dat ze de neiging hebben op bepaalde mannen te vallen. Luisteren naar de stem van je hart, noemen damesbladen dat.
Als ik wat aandring bij mijn eigen vrouw noemt ze dit punt trouwens wel. Zij vond dit een belangrijk punt en op dat punt heeft ze wel gelijk gekregen.
Groetjes,
Kim D.
familie
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
-
- ForumFan
Namasté Dames
Kim bedankt voor je antwoord. Zal het een keer proberen
Bea, lief van je om me uit te nodigen maar alles gaat bij mij in stapjes, alhoewel de laatste tijd kun je wel spreken van een stroomversnelling
Ben hier thuis wel meer en meer in andere kledij maar heb nog geen ervaring met het feit dat iemand mij zo ziet. Gisteren wel aan een goede vriend te kennen gegeven dat hij 's avonds wel zo binnen kan stappen. Even eerst wel aan het raam tikken . Dus ook hierin ga ik weer een stapje in mijn leven verder.
Wat ik wel enigszins vreemd vind is het volgende: Voor zijn gevoel heeft hij hier geen problemen mee terwijl de vriendinnen die ik om mij heen heb en al tijden weten van mijn tv te kennen gegeven hebben dat mij te zien als dhiamara niet zo hoeft Wel heb ik besloten om als ik als dhiamara ben ik mij niet weer om zal kleden als zij te kennen geven om langs te komen.
Kim bedankt voor je antwoord. Zal het een keer proberen
Bea, lief van je om me uit te nodigen maar alles gaat bij mij in stapjes, alhoewel de laatste tijd kun je wel spreken van een stroomversnelling
Ben hier thuis wel meer en meer in andere kledij maar heb nog geen ervaring met het feit dat iemand mij zo ziet. Gisteren wel aan een goede vriend te kennen gegeven dat hij 's avonds wel zo binnen kan stappen. Even eerst wel aan het raam tikken . Dus ook hierin ga ik weer een stapje in mijn leven verder.
Wat ik wel enigszins vreemd vind is het volgende: Voor zijn gevoel heeft hij hier geen problemen mee terwijl de vriendinnen die ik om mij heen heb en al tijden weten van mijn tv te kennen gegeven hebben dat mij te zien als dhiamara niet zo hoeft Wel heb ik besloten om als ik als dhiamara ben ik mij niet weer om zal kleden als zij te kennen geven om langs te komen.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Namasté Dhiamara,
wel je zegt dat jou vriendinnen jou liever nog niet zien als vrouw. Ik heb tot nu toe van de dames, die ik het vertel, te horen gekregen wanneer zien we je als vrouw en gaan we dan ook winkelen??
Misschien komt dat omdat we tijdens het winkelen altijd wel iets leuks meemaken.
Groetjes Bea.
wel je zegt dat jou vriendinnen jou liever nog niet zien als vrouw. Ik heb tot nu toe van de dames, die ik het vertel, te horen gekregen wanneer zien we je als vrouw en gaan we dan ook winkelen??
Misschien komt dat omdat we tijdens het winkelen altijd wel iets leuks meemaken.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven