Stiletto run

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hmmm nu zou ik blij moeten zijn dat die V in mijn paspoort staat. En ik kan aardig rennen op mijn stiletto's :wink: :wink: En ik kan die 10.000 pleurie's ook wel gebruiken hehehe.... :D
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Wel, dan gaan we toch met Trav.org naar de CGB

Opzetje:

Geachte heer/mevrouw,

Donderdag 9 maart 2006 vindt in Amsterdam de Stiletto Shopping Run plaats. Helaas is deze alleen voor personen toegankelijk die een identiteitskaart bezitten met 'V' erin. Dus gaan toegang voor mensen die als 'V' leven, volkomen als 'V' door het leven gaan maar die 'M' in hun pas hebben, mogen hier niet aan meedoen al lopen ze voortreffelijk op stilettohakken. Ook mannen die dit voortreffelijk kunnen zijn op voorhand uitgesloten.

Hierover wil ik een klacht indienen


E-mail: info@cgb.nl
Telefoon 030-888 3 888 Maandag t/m vrijdag van 14-16 uur
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

:-? Klacht indienen.... :-? klacht indienen.... Da's wel meteen weer zo pedant. Je kan ze ook de suggestie geven een speciale travo stilettorun erbij te houden. Een soort onderafdeling van die grote race. Da's volgens mij een stuk constructiever 8)
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz.

Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten:

Alzo Wij in overweging genomen hebben, dat het wenselijk is om, mede in verband met artikel 1 van de Grondwet, ter bevordering van de deelneming op gelijke voet aan het maatschappelijk leven bescherming te bieden tegen discriminatie op grond van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, nationaliteit, hetero- of homoseksuele gerichtheid of burgerlijke staat, dat het daarom wenselijk is behoudens wettelijke uitzonderingen onderscheid op deze gronden te verbieden en dat het in verband met de handhaving van dit verbod wenselijk is een Commissie gelijke behandeling in te stellen;
Bron: ALGEMENE WET GELIJKE BEHANDELING
Succes ermee! :wink:
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Euhm... je hebt de olympics, en omdat bepaalde mensen daar niet aan kunnen meedoen zijn er de ... para olympics!


Dus, voor ons een alternative stiletto run ;)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

mireille schreef:Euhm... je hebt de olympics, en omdat bepaalde mensen daar niet aan kunnen meedoen zijn er de ... para olympics!


Dus, voor ons een alternative stiletto run ;)
Kunnen niet is een ding
Mogen niet een andere
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
AmberTV
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo mei 23, 2004 10:38
Locatie: Rotterdam

Bericht door AmberTV »

mireille schreef:Euhm... je hebt de olympics, en omdat bepaalde mensen daar niet aan kunnen meedoen zijn er de ... para olympics!


Dus, voor ons een alternative stiletto run ;)
Dat lijkt me reuze gezellig ;-)

AmberTV
Be yourself- who else is better qualified?
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ik leg me neer bij hun besluitvorming en ga juigen voor Joanne. Spandoeken erbij en gaan en als de 10 dan binnen zijn hoop ik stiekum op een drankje.

Groetjes

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Gisteren op Kopspijkers.. of hoe heet dat tegenwoordig ook al weer.. koppensnellers of zoiets.

3500 aanmeldingen voor de Stilettorun...
En er mogen er maar 150 meedoen.

Ik vrees dat we dus naast de pot gaan piesen, als T's :( ;-)

Maar het was wel lachen ... ze hadden alvast, als zijnde een preview, een 5 tal vrouwen een parcours door de studio laten rennen op hun heels uiteraard ... Dat had wel wat. :o
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Nathalie schreef:Gisteren op Kopspijkers.. of hoe heet dat tegenwoordig ook al weer.. koppensnellers of zoiets.
Koppensnellers (van Jack Spijkerman). Op Talpa. Uiteraard is Stiletto Run echt een onderwerp voor dat programma.
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Pamela- schreef:Hoi hoi,

Ik leg me neer bij hun besluitvorming en ga juigen voor Joanne. Spandoeken erbij en gaan en als de 10 dan binnen zijn hoop ik stiekum op een drankje.

Groetjes

Pamela
Hehehe.... 8)
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Pamela- schreef:Hoi hoi,

Ik leg me neer bij hun besluitvorming en ga juigen voor Joanne. Spandoeken erbij en gaan en als de 10 dan binnen zijn hoop ik stiekum op een drankje.

Groetjes

Pamela
Count me in :D
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Ik heb goed gekeken maar heb niemand van hier gevonden ...

Afbeelding

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
Evelieneke
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:40
Locatie: Enschede

Bericht door Evelieneke »

Pagina 401 van NOS-teletekst schreef:Hollen op hele hoge hakken

In Amsterdam is donderdag de eerste Glamour Stiletto Run gehouden, een parcours van 75 meter door de dure winkelstraat P.C.Hooftstraat. De race was georganiseerd door een modeblad.

De deelneemsters moesten hakken aan van minimaal 7 centimeter hoog en 1,5 breed. De winnares was de 20-jarige Nancy Karels. Zij kwam als eerste van 150 dames over de streep. Ze won daarmee 10.000 euro om te shoppen.

Giel Beelen was de enige man die aan de race meedeed. De dj eindigde in de achterhoede, maar als enige man ben je dan toch ook een beetje de eerste. Toch?
Het was toch for women only?
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Evelieneke schreef:
Pagina 401 van NOS-teletekst schreef:Giel Beelen was de enige man die aan de race meedeed. De dj eindigde in de achterhoede, maar als enige man ben je dan toch ook een beetje de eerste. Toch?
Het was toch for women only?
Dat dacht ik ook. Als Giel meedoet, dan doe ik volgend jaar mee :D En marcheren zal ik, op die stiletto's :) :)
liefs, Josette
Plaats reactie