Ook mijn wenkbrauwen waren aan de beurt
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Bij de kruidvat al 100 euro???
Ik heb mijn keuze al gemaakt,ik laat het aan de voorzienigheid over,en wanneer ik er eens een kan lenen of er dient zich een andere oplossing voor dit niet echte probleem aan ,dan kan ik altijd nog een foto maken in Robin Hood stijl.
Of ik doe het met mijn gewone toestel mijn vriendin vind het wel leuk om te fotograferen,dan kan ik wanneer ik er een stuk of honderd heb digitaliseren,dat is goedkoper dan bijv 12 fotos laten digitaliseren.
In ieder geval bedankt voor jullie tips,have a nice day!!
Ik heb mijn keuze al gemaakt,ik laat het aan de voorzienigheid over,en wanneer ik er eens een kan lenen of er dient zich een andere oplossing voor dit niet echte probleem aan ,dan kan ik altijd nog een foto maken in Robin Hood stijl.
Of ik doe het met mijn gewone toestel mijn vriendin vind het wel leuk om te fotograferen,dan kan ik wanneer ik er een stuk of honderd heb digitaliseren,dat is goedkoper dan bijv 12 fotos laten digitaliseren.
In ieder geval bedankt voor jullie tips,have a nice day!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.