Hallo Chantal nou "triggers"hebben we soms zeker nodig,vooral als je zo hardleers ben als ik.Dat is waarschijnlijk ook waarom ik deze belevenis met de engelen had,ik moest flink wakkergeschud worden.
Het grappige is dat ik na dit gebeuren veel visioenen kreeg over mijn zelf(heftig)en dat ik in een soort van spontane regressietherapie terecht kwam,ik heb vele levens voorbij zien schieten ,en sommige ook opnieuw doorleefd.Het gebeurt nu nog wel eens dat er een vorig leven zich aanmeld om doorleefd te worden,en altijd voel ik mij enorm opgeruimd daarna.Vooral als de link naar dit leven gelegd mag worden,en dan ja inderdaad vallen de stukjes op zijn plaats.
Ik ben er ook van overtuigd dat ik als mens overal zelf verantwoordelijk voor ben,er zijn natuurlijk gebeurtenissen die ik als kind niet in de hand had maar die ik wel opnieuw doorleefd omdat het wel mijn verantwoording is hoe ik er nu mee omgaat.
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van Touch for Health ,ik lees ook bijna geen boeken of tijdschriften,ook niet over spiritualiteit,eigenlijk laat ik alles op mij afkomen en gebueren.
Zo zie je maar dat iedereen het spirituele pad op de eigen manier beleefd,en toch gaan we voor hetzelfde,om een beter mens te zijn en een een wording met onszelf aan te gaan.Beter bekend als "verlichting",ook daar is niks heilig aan ,want het is voor iedereen bestemd.
Maargoed ik zeg er wel bij dit is mijn" aiguh ikkies"belevenis.
Geluk en liefde toegewenst,Robin
ENGELEN
Moderator: Moderators