Robin Hood

Algemeen

Moderator: Moderators

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve Robin

Uiteraard kende ik Robin alleen via dit medium maar toch schrik je van zo'n bericht. Ik Wens dan ook alle nabestaanden veel sterkte bij het verlies en voor Robin zijn veel gebruikte zin: Ik hou van jou.[
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Hoewel ik pas sinds kort lees op dit forum, viel Robin mij vrijwel direct op als kleurrijk persoon die zo duidelijk koos voor een eigen weg, wars van alle gebaande paden. Dat is iets wat ik geweldig vind en mijn grootst mogelijke bewondering heeft gekregen. Zo jong, zo'n groot verlies.
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Met groot verdriet lees ik het feit dat Robinhood is overleden. Zijn gedachtengoed was erg in de richting die ik ook verkozen heb. Alhoewel ik maar enige malen met hem gemaild heb was hij een grote steun voor mij.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

Hoewel ik haar alleen van hier ken, zal ik haar missen, omdat ze toch prominent aanwezig was........hoe oud ze was weet ik niet, maar uiteraard veel te jong om afscheid te moeten nemen!
Veel sterkte voor de nabestaanden, en diegenen die van haar hielden!

Betteke
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

volgens haar signature was ze 41, maar misschien was ze ondertussen stiekem 42 geworden.
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

Tijn schreef:volgens haar signature was ze 41, maar misschien was ze ondertussen stiekem 42 geworden.
Dank je Tijn :wink: zoals ik al zei:veel te jong!
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Afschuwelijk om zo de hoek om te gaan, zoiets gun je niemand.

Robin, het ga je goed in het hiernamaals.
liefs, Josette
Diego
ff weer wat posten

Bericht door Diego »

Ik weet niet of we eens contact hebben gehad, het maakt ook niet uit. Het is afschuwelijk, nog zo'n dikke 40 jaar voor de boeg, en dan al weg moeten van deze wereld. HET IS ONEERLIJK !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik geloof heilig in het hiernamaals, het ga je goed daarboven.

Lana
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Woorden schieten me te kort.... :cry:

Een kaarsje ter nagedachtenis aan al je berichten die je nog zou schrijven hier op het forum...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

*steekt ook een kaarsje op en zet een treurig liedje op

"waarom nou jij?" en "afscheid nemen bestaat niet"
*
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Ik kende Robin ook in eerste instantie alleen van het forum. Met een glimlach las ik vaak haar open en bijzondere reacties.

Op een T&T-avond in Rotterdam zag ik Jolan in gesprek met een meer androgyn dan tv-achtig geklede persoon. "Weet je wie dit is", zei Jolan met een lach. Dat bleek dus Robin Hood te zijn. Die avond heb ik een bijzonder gesprek met haar gehad, over hoe zij leefde nu en geleefd had. Altijd wel de grenzen opzoekend wat haar uiterlijk betrof. Ik vond haar toch heel anders overkomen dan via de berichtjes van het forum. Open, hartelijk, positief en vooral genietend van het gezelschap en de avond, daar buiten het gebouw staand in de frisse avondlucht.

Haar berichtje bij mijn profiel na die avond deed me veel goeds. Het nieuws van haar overlijden is dan ook niet te bevatten. Het bekijken van de foto van die avond met een aantal goede vriendinnen op een rij, waaronder Robin, zal niet meer hetzelfde zijn.

Robin, heel erg jammer dat we maar een klein deel van onze verhalen hebben kunnen vertellen.

Dan maar op deze manier: veel liefs van Joyce
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Kom ik terug van vakantie en tref ik dat vreselijk bericht op het voorpagina aan. Ik kan weinig toevoegen aan wat hier allemaal is geschreven. Robin was pas kort lid van het forum, heeft in het begin met haar optreden veel indruk gemaakt, zowel positief als negatief. Naarmate ze meer schreef kreeg ik steeds meer waardering voor haar; misschien was het gewoon een kwestie van wennen. Het is inderdaad jammer voor het forum dat wij Robin moeten missen, maar al in al is dat niet echt belangrijk. Veel erger is dat de wereld iets minder kleurrijk is geworden zonder haar.

Mijn oprechte deelneming met haar nabestanden.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

.....ja het is erg als iemand gaat, maar echt zwaar is het voor alle die er teruggebleven zijn op deze aardbol.....ik zie het zo...zij is er zeker nu in een veel betere wereld :wink:

Houden wij ze maar in goeie herinnering :)

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Diablo
daar ben ik weer

Bericht door Diablo »

Wat een rottig nieuws zeg... Ik ben hier niet vaak, maar het is toch treurig om zo'n bericht op de voorpagina te lezen. Ook ik vond Robin's berichtjes altijd leuk om te lezen. Het ga je goed!
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Hoe kan zo'n groot hart het zo plotseling begeven...........
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Plaats reactie