Snor

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

namasté vriendinnen.

Ik zat mij bij dit stukje iets af te vragen bij mijzelf. Wat ik bij mijzelf merkte was dat ik tot een grotere acceptatie kwam van mijn tv. zijn toen ik besloot mijn lichaam voor het eerst volledig te scheren. Eerst de benen en later ben ik mijn borsthaar ook gaan verwijderen. Hier had ik toch minder problemen mee achteraf. Wel heb ik meer moeite gehad om mijn armbeharing te verwijderen. Dit is als laatste gebeurt. Toen pas kreeg ik ook een reactie die mij enigszins verbaasde omdat degene die het zei van mijn t.v zijn wist.
"een man scheert zijn armen niet" Overigens beschouwen zij mij dus als een "verklede Kerel " :( Volgens hun heb ik teveel mannelijke trekken om als vrouw beschouwd te worden :( en willen er dus ook niet mee in aanraking komen in reallife
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

nog even iets extra's: 't is wel een pokkewerk om dit alles bij te houden en het wordt dus ook regelmatig uitgesteld, vergeten of halfgebakken gedaan :) :(
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

dhiamara schreef:nog even iets extra's: 't is wel een pokkewerk om dit alles bij te houden en het wordt dus ook regelmatig uitgesteld, vergeten of halfgebakken gedaan :) :(
ik epileer het weg. het doet wel f*cking pijn, maar dan heb ik er ook een tijdje geen omkijken meer naar :D
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

epileer jij je armen :o ik lig nog iedere keer ( al 2 zelfs :lol: ) te schreeuwen op m'n bed als ik die haartjes van m'n voet en bij m'n knieeën eruit rag :(
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Tijn schreef:epileer jij je armen :o ik lig nog iedere keer ( al 2 zelfs :lol: ) te schreeuwen op m'n bed als ik die haartjes van m'n voet en bij m'n knieeën eruit rag :(
Heb jij alleen beenhaar bij je knieën? Heel vrouwelijk Nederland is jaloers op je!
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

nee, maar daar doet het het meest pijn
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

ach pijn wen je aan

dit epileer ik:
  • voeten
    benen
    handen
    armen
    buik
    borsten
    kont
    rug
    schouders
het doet pijn ja
maar het resultaat vind ik de pijn waard
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

tijgertje schreef:ach pijn wen je aan

dit epileer ik:
  • voeten
    benen
    handen
    armen
    buik
    borsten
    kont
    rug
    schouders
het doet pijn ja
maar het resultaat vind ik de pijn waard
Dat je daar de tijd voor hebt, als ik daaraan zou beginnen heb ik daar dagtaak aan dat weg te halen :o
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Juliette schreef:
tijgertje schreef:ach pijn wen je aan

dit epileer ik:
  • voeten
    benen
    handen
    armen
    buik
    borsten
    kont
    rug
    schouders
het doet pijn ja
maar het resultaat vind ik de pijn waard
Dat je daar de tijd voor hebt, als ik daaraan zou beginnen heb ik daar dagtaak aan dat weg te halen :o
Het lijkt veel inderdaad. Maar dan toch nog de oksels vergeten :wink:
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

hoe kun je jezelf op de rug epileren :O
en is het niet gruwelijk pijnlijk als je je oksels ook doet, want daar gaan de haren immers alle kanten op :( :o
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Ontharingtips

Bericht door paula25 »

Tijn schreef:en is het niet gruwelijk pijnlijk als je je oksels ook doet, want daar gaan de haren immers alle kanten op :( :o
Ontharingstips van dokter Linda Papadopoulos :D :lol:
Heb je nog nooit geëpileerd? Scheer de te epileren lichaamsdelen een paar dagen voor je gaat epileren. Hoe korter de haartjes, hoe minder pijnsignalen worden verzonden.

Vermijd de eerste keer de meest gevoelige delen, zoals de bikinilijn en de delen van je benen waar je het bot kunt voelen (bijvoorbeeld je schenen en enkels). Begin met epileren op 'vlezige' delen, want die zijn minder gevoelig.
Dit staat meestal ook in het boekje dat je bij een artikel gekregen hebt..
Doe het epileren 's avonds. Dan voel je minder pijn.
Ontspan je. Onderzoek heeft uitgewezen dat gevoelens van spanning, angst of irritatie een heviger pijnbeleving tot gevolg hebben.
Trek je huid strak. De epilator werkt veel effectiever op een strakgetrokken huid. Hoe effectiever je epileert, hoe minder pijn je voelt.
Ik heb altijd 's ochtends geepileerd na het douchen.. ben benieuwd of het 's avonds echt makkelijker gaat
en als laatste...


Ontharingstips van Arezoo Kaviani:
Vermijd elke vorm van warmte voor én na het ontharen. Ga dus tenminste 12 uur lang niet naar de sauna of de sportschool, en neem geen heet bad.

Gebruik na het ontharen geen geparfumeerde crèmes of lotions. Deze kunnen de huid irriteren.

Gels met kamille, aloë vera of toverhazelaar kalmeren de huid na het epileren op natuurlijke wijze.
Door de huid regelmatig tussen epileerbeurten te peelen en scrubben, voorkom je het ingroeien van haartjes.
Afbeelding
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Tijn schreef:hoe kun je jezelf op de rug epileren :O
en is het niet gruwelijk pijnlijk als je je oksels ook doet, want daar gaan de haren immers alle kanten op :( :o
rug helpt mun moeder me mee gelukkig
nee oksels scheer ik gewoon
dat is veel te pijnlijk :o
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Re: Ontharingtips

Bericht door Tijn »

Heb je nog nooit geëpileerd? Scheer de te epileren lichaamsdelen een paar dagen voor je gaat epileren. Hoe korter de haartjes, hoe minder pijnsignalen worden verzonden.

Vermijd de eerste keer de meest gevoelige delen, zoals de bikinilijn en de delen van je benen waar je het bot kunt voelen (bijvoorbeeld je schenen en enkels). Begin met epileren op 'vlezige' delen, want die zijn minder gevoelig.
pff, als ik dat had geweten... m'n eerste keer ( wat klinkt dat ook weer heerlijk puberig en dubbelzinnig :lol: ) deed m'n stiefmoeder het eerst even voor me, en ze begon meteen op de voet :cry:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

tijgertje schreef:
Tijn schreef:hoe kun je jezelf op de rug epileren :O
en is het niet gruwelijk pijnlijk als je je oksels ook doet, want daar gaan de haren immers alle kanten op :( :o
rug helpt mun moeder me mee gelukkig
nee oksels scheer ik gewoon
dat is veel te pijnlijk :o
Het is gewoon niet anders: Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Dat weet iedere vrouw en zeker een T*.
En het resultaat telt: ik hou dus echt niet van stoppels, glad voelt gewoon veel lekkerder. Ik was eigenlijk ook al nooit zo blij met het resultaat dat ik met zo'n martelwerktuig op mijn benen kon bereiken. Waarschijnlijk was ik ook te ongeduldig, want bang dat mijn huisgenootjes uiteindelijk het geluid zouden herkennen :wink:
Maar het is natuurlijk wel een stuk goedkoper dan Veet
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

de investering heb ik al dubbel en dwars eruit
maar idd
wie mooi wil zijn moet pijn lijden
in dit geval letterlijk :P
Plaats reactie