....nou, dat klinkt vanuit mijn zicht toch na een spraakprobleemKitty Mermaid schreef:hoewel in IJmuiden een beetje dialect, spreek ik ook wat WestFries, en ZO Drents....
Discotheek Zenith=op zoek naar professioneel entertainment
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Een logopediste zal je kunnen verlossen van het keelschadelijke harde "G" en nog een aantal andere stemslopende regionale bijzonderheden
.....of je gaat af en toe ter ontspanning duits praten, zoals ik
.....of je gaat af en toe ter ontspanning duits praten, zoals ik
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Tsja, maar dat klinkt zo algemeen, vaag en wat dies meer zei. Moet het een punkbandje zijn, strijkkwartet, goochelaar. Het ziet er naar uit dat het aanbod hier vooral bestaat uit stand-up comediënnes.
Beschouw deze draad maar als een on-line auditie.
Klinkt nu al helemaal goed, al die dialecten door elkaar. Ga ik nog een beetje m'n brabants oefenenen, komt alles goed.
Beschouw deze draad maar als een on-line auditie.
Klinkt nu al helemaal goed, al die dialecten door elkaar. Ga ik nog een beetje m'n brabants oefenenen, komt alles goed.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Ja, maar kijk nu eens naar de titel van deze draad: ... zoekt professioneel entertainment. Waar vind je professionele travestieten? De meesten hier zijn al blij als ze uit de kast zijn.
Wat heet professioneel? Dan doe je het dus bijna dagelijks, en verdien je er je brood mee? Dan moet je nog willen werken in een discotheek. Mij niet gezien hoor tussen al die herrie.
Kitty.
Wat heet professioneel? Dan doe je het dus bijna dagelijks, en verdien je er je brood mee? Dan moet je nog willen werken in een discotheek. Mij niet gezien hoor tussen al die herrie.
Kitty.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Professioneel wil zeggen: dat je d'r de kost mee verdient. Een beetje play-backen op de three degrees, Tina Turner, en allerlei andere disco-diva's.
Ik ben 'the Working Girls' (www.theworkinggirls.com) weleens tegengekomen, maar sinds daar de hormonen hebben toegeslagen geloof ik niet dat dat nog een travestie-act is.
Mocht je een carriëre als zangeres ofzo ambieren, is dit natuurlijk een mooie gelegenheid om podium ervaring op te doen en je verdient er nog wat mee ook.
Of dit leuk is? Wat mij betreft niet. Op het moment dat je op een podium staat, of voor de camera word je beschouwd als publiek bezit -en ook zo behandeld. Voor je 't weet eindig je als webcamgirl.....
Brrrr.
Carla
Ik ben 'the Working Girls' (www.theworkinggirls.com) weleens tegengekomen, maar sinds daar de hormonen hebben toegeslagen geloof ik niet dat dat nog een travestie-act is.
Mocht je een carriëre als zangeres ofzo ambieren, is dit natuurlijk een mooie gelegenheid om podium ervaring op te doen en je verdient er nog wat mee ook.
Of dit leuk is? Wat mij betreft niet. Op het moment dat je op een podium staat, of voor de camera word je beschouwd als publiek bezit -en ook zo behandeld. Voor je 't weet eindig je als webcamgirl.....
Brrrr.
Carla
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Wil niemand dan iets bijverdienen met je hobby ?
Van de barmeisjes bij de Lellebel heb ik gehoord, dat die wel af en toe ergens optreden en er zelfs geld voor krijgen.
Op het jubiileumfeest van T&T Amsterdam waren er ook een paar. Sommige waren best wel leuk. En inderdaad ook iemand met een immitatie van Tineke Schouten.
Dorothy.
Van de barmeisjes bij de Lellebel heb ik gehoord, dat die wel af en toe ergens optreden en er zelfs geld voor krijgen.
Op het jubiileumfeest van T&T Amsterdam waren er ook een paar. Sommige waren best wel leuk. En inderdaad ook iemand met een immitatie van Tineke Schouten.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb ze gevraagd wat ze voor ogen hebben en hun antwoord is:
Lisa
GroetjesWij zijn op zoek naar leuke, spontane en praatgrage travestiet(en) voor onze discotheek.
Zenith is de grootste discotheek van de Benelux, met 8 verschillende zalen en een capaciteit van 7.500 bezoekers.
Binnen onze zaak hebben wij een café “Tante Leen”.
Hiervoor hebben wij het idee geopperd aan vaste (of meerdere) travestiet te koppelen aan dit café.
Leven in de tent!!
Lisa
If all else fails, buy new shoes