Nou, vooruit dan maar... een beetje opgelicht kan geen kwaad. Bij deze dus. Helder zo??? Mooi.
Is't maar helder dat "ze net begonnen is en de hormies en operaties hun werk nog moeten doen". Want daar schaam ik me dus niet meer voor . I will be so lucky... trouwens... ben ik nu al
Liefs - Ilona
Transseksualiteit op tv
Moderator: Moderators
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi allen,
Ik moest werken afgelopen donderdag........maar lang leve de video
Dus toen ik thuis kwam.....jawel..goed geraden.
Ik vond het een goed intervieuw.
Klopt dat de mens Gooren belicht werd maar vond toch wel tegen het licht van zijn proffessie.
Inderdaad is het waar dat Transsexualiteit niet het onderwerp was maar ik vond dat prof.Gooren toch behoorlijk duidelijk heeft uitgelegd (voor leken) wat dit nu wel..maar ook wat het niet is.
Ook vond ik (ook weer voor leken) behoorlijk uitgelegd hoe de behandeling nu in z'n werk gaat.
Hierbij ging ie zeker niet voorbij aan de pijn en ellende die je in dit traject meemaakt.
Kortom, ik kan me voorstellen dat voor de meesten hier het niet echt veel 'nieuws' heeft gebracht (behalve dat men de mens Gooren iets beter heeft leren kennen)...maar voor de grote massa denk ik dat het wel duidelijk geworden is ( kan zijn) dat het zeker niet iets is om lacherig over te doen.
Ik moest werken afgelopen donderdag........maar lang leve de video
Dus toen ik thuis kwam.....jawel..goed geraden.
Ik vond het een goed intervieuw.
Klopt dat de mens Gooren belicht werd maar vond toch wel tegen het licht van zijn proffessie.
Inderdaad is het waar dat Transsexualiteit niet het onderwerp was maar ik vond dat prof.Gooren toch behoorlijk duidelijk heeft uitgelegd (voor leken) wat dit nu wel..maar ook wat het niet is.
Ook vond ik (ook weer voor leken) behoorlijk uitgelegd hoe de behandeling nu in z'n werk gaat.
Hierbij ging ie zeker niet voorbij aan de pijn en ellende die je in dit traject meemaakt.
Kortom, ik kan me voorstellen dat voor de meesten hier het niet echt veel 'nieuws' heeft gebracht (behalve dat men de mens Gooren iets beter heeft leren kennen)...maar voor de grote massa denk ik dat het wel duidelijk geworden is ( kan zijn) dat het zeker niet iets is om lacherig over te doen.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens