Transseksualiteit op tv

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Nou, vooruit dan maar... een beetje opgelicht kan geen kwaad. Bij deze dus. Helder zo??? Mooi. :lol: 8) :roll:

Is't maar helder dat "ze net begonnen is en de hormies en operaties hun werk nog moeten doen". Want daar schaam ik me dus niet meer voor :-). I will be so lucky... trouwens... ben ik nu al ;-)

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Dat die hormies hun werk nog moeten doen daar zie je op die foto helemaal niks van.
En dat je je operaties nog niet hebt gehad dat weten we alleen omdat we je kennen.
Op de foto kijkt een stralende vrouw ons tegemoet en je hoeft wat mij betreft helemaal niks uit te leggen.
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi allen,
Ik moest werken afgelopen donderdag........maar lang leve de video :D
Dus toen ik thuis kwam.....jawel..goed geraden.
Ik vond het een goed intervieuw.
Klopt dat de mens Gooren belicht werd maar vond toch wel tegen het licht van zijn proffessie.
Inderdaad is het waar dat Transsexualiteit niet het onderwerp was maar ik vond dat prof.Gooren toch behoorlijk duidelijk heeft uitgelegd (voor leken) wat dit nu wel..maar ook wat het niet is.
Ook vond ik (ook weer voor leken) behoorlijk uitgelegd hoe de behandeling nu in z'n werk gaat.
Hierbij ging ie zeker niet voorbij aan de pijn en ellende die je in dit traject meemaakt.
Kortom, ik kan me voorstellen dat voor de meesten hier het niet echt veel 'nieuws' heeft gebracht (behalve dat men de mens Gooren iets beter heeft leren kennen)...maar voor de grote massa denk ik dat het wel duidelijk geworden is ( kan zijn) dat het zeker niet iets is om lacherig over te doen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
emma_ts
is nieuw hier

Bericht door emma_ts »

Ik heb de uitzending ook bekeken. Ik denk dat het heel belangrijk is dat andere mensen inzien dat Gooren en zijn collega's niet een stelletje geschifte dokters die experimenteren met mensen doen zijn maar mensen die weten wat ze doen en dat transitie echt wel de enige oplossing is.

Emma
Plaats reactie