borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mandy tv
daar ben ik weer
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 02, 2003 16:17
Locatie: zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door mandy tv »

Ik kijk veel op Ebay (duistland) daar staan veel silico te koop maar je kan ook bieden en als je gelijk heb voor al 25 euro .
Je kan ze ook gewoon kopen maar dan begind de prijs van af 100 euro.
Je heb ze al van af B cup tot F of meer.
mandy
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

mandy tv schreef:Ik kijk veel op Ebay (duistland) daar staan veel silico te koop maar je kan ook bieden en als je gelijk heb voor al 25 euro .
Je kan ze ook gewoon kopen maar dan begind de prijs van af 100 euro.
Je heb ze al van af B cup tot F of meer.
mandy
goede tip Mandy! in het duits schrijf je het overigens zo, Silikon Brüste.
het was even uitzoeken omdat ik geen duits kan, bablefish kwam er ook niet uit (hihi) denk overigens niet dat ik er 1ga bestellen want ik heb van die kipfilet dingetjes van 9,95 bij de kijkshop gehaald en daar ben ik erg blij mee
Gebruikersavatar
qt
dagelijks aanwezig
Berichten: 156
Lid geworden op: wo okt 18, 2006 14:35

Bericht door qt »

Patricia27 schreef:Ik had eerst die van Blokker, maar ik vraag me af of die wel goed zijn voor TS. Die plakken vast en zuigen vacuum. Ik vraag me af of dat wel goed is voor een TS die al aan de hormonen is.
Wat heeft dat met elkaar te maken dan dacht je? Echt helemaal niks hoor, kun je rustig gebruiken, durf ik wel te garanderen.

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Patricia,

ik draag ook altijd zelfklevende protheses en die zitten zo vast dat je veel kracht moet zetten om ze er af te halen. Het is dan juist veel leuker omdat je dan ook wat gewonere BH's kunt dragen. En soms bij wat strakkere topjes kun je de BH helemal weglaten.

Maar koop dan wel direct de betere van Amona. Daar zit de kleefkracht direct op de protheses. Als je prothese met plakstrips neemt dan betaal je je blaiuw aan de plakstrips. Bij elke verwijdering ben je weer nieuwe plakstrips nodig.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Hoi Bea

Inderdaad is dat ook de reden geweest om maar te wachten tot het me weer lukt om extra uit te geven. Het is zo verleidelijk om 135- euro te betalen voor protheses maar toen ik ging uitrekenen hoeveel extra er dan bij zou komen ben ik gauw van deze gedachte afgestapt. Ik meende iets van 30 euri per set van 8 plakstrips dan is het schip met geld wel weer erg gauw leeg :cry: Vooral als je het bijna dagelijks zou gaan dragen en wat ik begrepen had zijn de strips vaak ook maar 1 x te gebruiken. dit komt ongeveer in mijn berekening op 45 setjes per jaar. Kassa!!!

Nee ik wacht wel tot de financieen weer op orde zijn en dan is na een buffer gebouwd te hebben de zelfklevende protheses één van de eerste grote zaken die aangeschaft worden.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

paula23 schreef:.... want ik heb van die kipfilet dingetjes van 9,95 bij de kijkshop gehaald en daar ben ik erg blij mee
Voor die prijs zijn ze zeker niet verkeerd :) Ik heb ze ook, maar heel veel gebruik ik ze toch niet. Het lukt me niet om daar iets van een mooi decolleté mee te maken... meestal puilen ze ergens wel uit m'n bh... :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Dat probleem heb ik ook Arike, dat ze heel lelijk uit je BH puilen, maar zijn er dan ook borstprothesen waarbij dat niet gebeurt? Want nu laat ik heel vaak een leuk topje of jurkje liggen omdat het een te laag uitgesneden decollete heeft en daardoor mijn kipfilets zichtbaar zijn.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Loesje,
ik draag zelf altijd zelfklevers maat 7 en dan een goede bh en dan kun je inderdaad toch wel jurkjes met spagettibandjes dragen. Ik heb strapless zelf nog nooit uitgeprobeerd. En als je niet zweet dan kun je ze zelfs dragen zonder BH. Maar zomers, als de tijd van topjes er is, dan heb ik het probleem dat mijn lichaam onder de protheses het eerst wil gaan zweten. En dat is dan wel een probleem want dan laten ze wel los, maar dan doen die met plakstrips ook.
Doe je voordeel met mijn oordeel.

lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Voordat ik mn borstvergroting onderging, droeg ik ook altijd die van de kijkshop. In combinatie met een push up bh een maatje groter, waren ze niet te zien onder een laag uitgesneden jurkje of topje. Ik droeg ze zelfs met zwemmen
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

misschien dat ik ook maar eens van die kijshopdingen ga kopen. Het is een mooier decolete dan mijn sportsokken. :lol:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Vicky_ schreef:Voordat ik mn borstvergroting onderging, droeg ik ook altijd die van de kijkshop. In combinatie met een push up bh een maatje groter, waren ze niet te zien onder een laag uitgesneden jurkje of topje. Ik droeg ze zelfs met zwemmen
Vooral met een push-up zitten ze bij mij niet een heel mooi, maar een bh een maatje groter da's wel een tip, had ik nog niet geprobeerd :)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als je niet al te mager bent kan je met brede tape je eigen ´borsten´ naar elkaar toe trekken, met de kipfiletjes en je BH kan je dan een natuurlijk decollete creeeren.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
sjaan
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 14:03
Locatie: Aphen ad rijn

Bericht door sjaan »

Je hebt ook druppelvormige.zijn rond de 20,00 euro.
En die kan je gewoon in een push up dragen.
Tegenwoordig heb je bh's en badpakken waar zakjes inzitten,kan je ze gewoon indoen :wink:
Hoef je niet bang te zijn dat je ze verliest oid :o
Vrouwen die niets of weinig borst hebben dragen het ook.
En ik heb nog nooit bij iemand het eruit zien puilen. :o
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

Meestal wanneer ik voor lange duur de kipfiles wil dragen dan gebruik ik dubbelzijdig plakband.

Eerst bekijk ik hoe de decollete het beste bij me staat (eventueel met een bh waar de kipfilet mooi in wegvalt). Plak diagonaal een stukje dubbelzijdig plakband op de kipfilet, haal voorzichtig de andere kant van het plakband eraf... évola, plaats tiet. Bon! :D:D (overige-keuken tips: Het dubbelzijdig plakband losweken met lauw water. Gebruik een goed gevulde bh die de hele kipfilet bedekt, geen push-up. )
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

paula23 schreef:....Gebruik een goed gevulde bh die de hele kipfilet bedekt, geen push-up. )
Dat zal voor mij het probleem zijn: Arike heeft de voorkeur voor een foute BH.... :wink: Misschien moet ik dan toch maar gaan investeren in een andere oplossing
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Plaats reactie