proefdiervrije cosmetica

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bewustwording is een prima methode voor de lange termijn, maar soms zijn regels en wetten nuttig.

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

kortom, alleen nog maar proefdiervrije make up verkopen bij wet
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik vrees dat het anders niet gaat werken op de korte termijn. Als je de mensen de keuze laat kiezen ze meestal de goedkoopste of degene met de beste marketing.

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

welnee, alsof iemand zich daar druk over maakt

we maken ons liever druk over het nog meer asfalteren van mooi neerlands groen zodat we nog meer autoos op de weg kunnen laten rijden en uiteindelijk nog meer files gaan creeren en en en en

(pff ben ik ff blij da'k 2 van mijn autoos verkocht heb, kan ik dit nu wel zeggen :)
marjolijnv
is nieuw hier

Bericht door marjolijnv »

Het is vrijwel nergens toegestaan dat soort proeven te doen. Er zijn dan ook geen actuele plaatjes te vinden.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

marjolijnv schreef:Het is vrijwel nergens toegestaan dat soort proeven te doen. Er zijn dan ook geen actuele plaatjes te vinden.

en jij denkt dat het dan ook niet gebeurd?
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

marjolijnv schreef:Het is vrijwel nergens toegestaan dat soort proeven te doen. Er zijn dan ook geen actuele plaatjes te vinden.
Sorry maar ik heb hier maar 1 woord voor, BULLSHIT

In 1981 werden ongeveer 1,5 miljoen proefdieren gebruikt, in 2005 waren dat er ruim 612.809. Nog steeds veel te veel!

Nog steeds zitten dieren overal ter wereld opgesloten in kleine hokken om gebruikt te worden voor allerlei onderzoek!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op foto nr. 1 zie je: Britches. Britches was een babyaapje, waarvan enkele zieke wetenschappers het nodig vonden om haar ogen dicht te naaien. Dit enkel om te zien wat er gebeurt als iemand na lange tijd zijn gezichtsvermogen terugkrijgt. Britches is bevrijd door het DBF en leeft nu vrij in een opvangcentrum.

Foto nr. 2 laat een konijn zien die zo niet graag mee doet aan de 'zeer belangrijke skin toxicity test'. Deze tests zijn o.a. nodig om uit te testen of een bepaalde make-up soort misschien een iets irriterend is voor de huid. Als je dit konijn zo ziet irriteert die zich in elk geval behoorlijk.

Foto nr. 3: Ook dit aapje werd opzettelijk verminkt. Welke zichzelf respekterende wetenschapper steekt het oog uit van een levend dier, om daarna te gaan staan kijken wat voor een gevolgen dat heeft voor zo'n diertje. Dit heeft niks meer met wetenschap te maken. Dit puur sadisme..

Foto nr 4.
Dit is de kat Geraldine. Men heeft een elektrode geïmplanteerd op haar voorhoofd. De draden gaan door haar hoofd, via haar keel haar maag in. Geraldine is ook gered door het Dieren Bevrijdings Front

maar steek je hoofd gerust in het zand...
The bitch is back...

Afbeelding
Plaats reactie